Ето какво пише в ръководството за експлоатация на Фиат Стило:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко време изчаквате преди да потеглите в студа?
Collapse
X
-
Кога пък ще стоя на студа да чистя някакви стъкла, аз да не съм автомивка? Има си отоплени и вентилация, които си вършат работата достатъчно добре. Ако има сняг натрупал, е друго, тогава цялата кола задължително се чисти, все пак не съм такси, че да развозвам и снега. Имаше един колега дето пише че подгрява по 3 пъти. Колега, какво не е наред в колата, че се налага да подгряваш 3 пъти за да запалиш? И да питам - чакаш лампата да изгасне 3 пъти, или чакаш пълното подгряване по 3 пъти? Първото е безсмислено, а второто - убийствено за акумулатора, особено на -10. Ето един съвет от мен - като изгасне лампата, изчакай още толкова секунди, колкото е абсолютната стойност на температурата, и тогава запали. Например при - 7 градуса, изчакай към 7 секунди след изгасването на лампата, и запали, вместо да си играеш да въртиш ключа. Да напиша малко и по темата - тази сутрин чаках около 13-15 минути. Хем двигателя се стопля и работи като хората, хем стъклата се размразяват, хем и скоростния лост се отпуска... (Кой ги измисли тея жила, не знам...)
Коментар
-
Аз ползвам метода на ogi28b. Пролет, лято, есен чакам да угасне индикацията, броя до 5 и паля.Зимата, броя до 10 и тогава въртя. Тия дни бях до Пампорово и в неделя на -9 какво се заблях, индикатора угасна, ама като никой път, врътнах веднага и запали без проблем.За чакането, ако има да затварям врати на гаражи, чакам. Иначе тръгвам венага, но карам внимателно докато загрее до първото деление и паднат оборотите.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
vgeorgiev написа:Колко време изчаквате преди да потеглите в студа?M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
дизелачката я чакам да постопли обикновено по 2-3 мин...напоследък особено сутрин работи поне по 15 мин на място...ама то защото чакам колегите като най-ранобуден...иначе ми е малко жал...като я запаля ми държи 1000об...като се мръдне стрелката на температурата дори и с малко оборотите падат на 800-900...после като загрее стабилно е към 700...напоследък забелязвам дори че при студено време като бутна първа и пусна за момент съединителя и пак го натисна ми притриса (падат ми оборотите) за секуна и пак се връщат...като цяло немисля че е проблем за колата да запалиш и да тръгнеш веднага...но просто не ме кефи като пусна газта и да ми показва 1000об и си я изчаквам да постопли не отнема повече от 2-3 мин...относно паленето след кое подгряване...ами завъртам и огасне ли реотана си въртя веднага...подгрявах по 2-3 пъти като имах изгоряла подгревна...сега няма смисъл нито да чакам или да броя то като се изключи подгряването какво да чакам да изтине пак и тогава да въртя ли!? иначе досега никакви проблеми с паленето направо особено с новия акумолатор е като часовник само докато и покажа ключа и е запалила пък типото пали още по хубаво...не съм пробвал ама имам чувството че и без да подгрявам ще запали...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
При мен като я запаля и директно стрелката отива на 850 оборота. В рамките на 30 секунди плавно се качва до 900 и така остава докато не стигне първото деление на показанието за температурата. После пада на 800. Под 800 никога не е падала....www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
crush написа:При мен като я запаля и директно стрелката отива на 850 оборота. В рамките на 30 секунди плавно се качва до 900 и така остава докато не стигне първото деление на показанието за температурата. После пада на 800. Под 800 никога не е падала....Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
кромата седи в гараж преди от вънка без да влизам,завъртам без да грея и без да пали/разкарвам бутала а у/,после бодгревам паля,отварям гаража после огледалата от вътре,волтметара е стигнал напрежението си,вадя я затварям врати и тръгвам,време най-мн.5мин.,още от паленето си даржи на 700 оботр.Напоследак вече ми е др.процедурата,отварем врати влизам,гасне подгрева паля чакам волтметара да стигне 12V отварям огледала вадя я,затварям врати и трягвам 4мин. И в 2та случая предтриса мотора нарежда цилинрите и карам 2ра,3та без газ.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар