Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колко време изчаквате преди да потеглите в студа?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ето какво пише в ръководството за експлоатация на Фиат Стило:
    Прикачени файлове
    ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

    Коментар


      #17
      Кога пък ще стоя на студа да чистя някакви стъкла, аз да не съм автомивка? Има си отоплени и вентилация, които си вършат работата достатъчно добре. Ако има сняг натрупал, е друго, тогава цялата кола задължително се чисти, все пак не съм такси, че да развозвам и снега. Имаше един колега дето пише че подгрява по 3 пъти. Колега, какво не е наред в колата, че се налага да подгряваш 3 пъти за да запалиш? И да питам - чакаш лампата да изгасне 3 пъти, или чакаш пълното подгряване по 3 пъти? Първото е безсмислено, а второто - убийствено за акумулатора, особено на -10. Ето един съвет от мен - като изгасне лампата, изчакай още толкова секунди, колкото е абсолютната стойност на температурата, и тогава запали. Например при - 7 градуса, изчакай към 7 секунди след изгасването на лампата, и запали, вместо да си играеш да въртиш ключа. Да напиша малко и по темата - тази сутрин чаках около 13-15 минути. Хем двигателя се стопля и работи като хората, хем стъклата се размразяват, хем и скоростния лост се отпуска... (Кой ги измисли тея жила, не знам...)

      Коментар


        #18
        Че колко градуса е в Сф ?Тука днеска едно слънце грее, пътищата изсъхнаха.Кеф.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          Аз ползвам метода на ogi28b. Пролет, лято, есен чакам да угасне индикацията, броя до 5 и паля.Зимата, броя до 10 и тогава въртя. Тия дни бях до Пампорово и в неделя на -9 какво се заблях, индикатора угасна, ама като никой път, врътнах веднага и запали без проблем.За чакането, ако има да затварям врати на гаражи, чакам. Иначе тръгвам венага, но карам внимателно докато загрее до първото деление и паднат оборотите.
          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

          Коментар


            #20
            vgeorgiev написа:
            Колко време изчаквате преди да потеглите в студа?
            Николко... Даже ако има сняг за чистене първо си правя едно кръгче на предното стъкло и две на страничните, колкото да виждам огледалата и чак тогава паля двигателя... и веднага тръгвам... докато загрее карам без да натискам на много високи обороти.Иначе паленето е много сложно...Yellow_Flash_Colorz_PDT_06... контакт, веднага една секунда стартер да опръска малко подгревните свещи, че връща нафтица, след това два подгрева и като завъртя ключа и направооо... след 5-6 секунди пали Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 ... ама все пак е Форд, няма как да пали отма...
            M-Benz E 250 TD 150hp
            M-Benz 200d 75 hp
            Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

            Коментар


              #21


              Въртя ,пали , чакам 2-3-5 мин или да се размразят ШИБАНИТЕ скорости и тръгвам .... незнам , няма никаква логика но ми се струва че ако е оставя да загрее повече на място после цял ден върви повече ?! Yellow_Flash_Colorz_PDT_23

              Коментар


                #22
                паля,, изчиствам страничните стакла ако са скрежасали качвам се и потеглям нормално за работа а паленето .. въртя ключа , чакам да изгасне лампичката на инжекцията, паля и отлепям
                Пунтак 1.1 с лека измама под капака

                Коментар


                  #23
                  дизелачката я чакам да постопли обикновено по 2-3 мин...напоследък особено сутрин работи поне по 15 мин на място...ама то защото чакам колегите като най-ранобуден...иначе ми е малко жал...като я запаля ми държи 1000об...като се мръдне стрелката на температурата дори и с малко оборотите падат на 800-900...после като загрее стабилно е към 700...напоследък забелязвам дори че при студено време като бутна първа и пусна за момент съединителя и пак го натисна ми притриса (падат ми оборотите) за секуна и пак се връщат...като цяло немисля че е проблем за колата да запалиш и да тръгнеш веднага...но просто не ме кефи като пусна газта и да ми показва 1000об и си я изчаквам да постопли не отнема повече от 2-3 мин...относно паленето след кое подгряване...ами завъртам и огасне ли реотана си въртя веднага...подгрявах по 2-3 пъти като имах изгоряла подгревна...сега няма смисъл нито да чакам или да броя то като се изключи подгряването какво да чакам да изтине пак и тогава да въртя ли!? иначе досега никакви проблеми с паленето направо особено с новия акумолатор е като часовник само докато и покажа ключа и е запалила пък типото пали още по хубаво...не съм пробвал ама имам чувството че и без да подгрявам ще запали...
                  Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                  BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                  BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                  Коментар


                    #24
                    Явно при TD държи обороти, докато загрее.Това не го знаех.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      Да, има една стратегия FAST IDLE (забързан празен ход) Тя също се активизира при включване на компресора. Тая стратегия компенсира падането на обортите при натоварването с компресора.

                      Коментар


                        #26
                        При мен като я запаля и директно стрелката отива на 850 оборота. В рамките на 30 секунди плавно се качва до 900 и така остава докато не стигне първото деление на показанието за температурата. После пада на 800. Под 800 никога не е падала....
                        www.CarProfi-BG.com
                        Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                        Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                        Най-атрактивните цени в София!

                        Коментар


                          #27
                          2-3 мин. не повече...(незнам как в този студ ви се чистят прозорци)..но без юркане...

                          Коментар


                            #28
                            crush написа:
                            При мен като я запаля и директно стрелката отива на 850 оборота. В рамките на 30 секунди плавно се качва до 900 и така остава докато не стигне първото деление на показанието за температурата. После пада на 800. Под 800 никога не е падала....
                            Уау...значи аз имам някакъв проблем....държи ми 900оборота като е запаля, а после се качват малко над 1000 - и така си работи постоянно като е загряла
                            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                            Коментар


                              #29
                              кромата седи в гараж преди от вънка без да влизам,завъртам без да грея и без да пали/разкарвам бутала а у/,после бодгревам паля,отварям гаража после огледалата от вътре,волтметара е стигнал напрежението си,вадя я затварям врати и тръгвам,време най-мн.5мин.,още от паленето си даржи на 700 оботр.Напоследак вече ми е др.процедурата,отварем врати влизам,гасне подгрева паля чакам волтметара да стигне 12V отварям огледала вадя я,затварям врати и трягвам 4мин. И в 2та случая предтриса мотора нарежда цилинрите и карам 2ра,3та без газ.

                              Коментар


                                #30
                                При мен като запаля държи към 1400-1500 об./мин. (все пак е бензин) и за около минута-две стрелката се вдига малко над "C" и оборотите са малко над 1000.Ако някой е с бензинов двигател,нека сподели при него как е.
                                Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
                                ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
                                ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
                                ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

                                Коментар

                                Working...
                                X