Кога пък ще стоя на студа да чистя някакви стъкла, аз да не съм автомивка? Има си отоплени и вентилация, които си вършат работата достатъчно добре. Ако има сняг натрупал, е друго, тогава цялата кола задължително се чисти, все пак не съм такси, че да развозвам и снега. Имаше един колега дето пише че подгрява по 3 пъти. Колега, какво не е наред в колата, че се налага да подгряваш 3 пъти за да запалиш? И да питам - чакаш лампата да изгасне 3 пъти, или чакаш пълното подгряване по 3 пъти? Първото е безсмислено, а второто - убийствено за акумулатора, особено на -10. Ето един съвет от мен - като изгасне лампата, изчакай още толкова секунди, колкото е абсолютната стойност на температурата, и тогава запали. Например при - 7 градуса, изчакай към 7 секунди след изгасването на лампата, и запали, вместо да си играеш да въртиш ключа. Да напиша малко и по темата - тази сутрин чаках около 13-15 минути. Хем двигателя се стопля и работи като хората, хем стъклата се размразяват, хем и скоростния лост се отпуска... (Кой ги измисли тея жила, не знам...)
Аз ползвам метода на ogi28b. Пролет, лято, есен чакам да угасне индикацията, броя до 5 и паля.Зимата, броя до 10 и тогава въртя. Тия дни бях до Пампорово и в неделя на -9 какво се заблях, индикатора угасна, ама като никой път, врътнах веднага и запали без проблем.За чакането, ако има да затварям врати на гаражи, чакам. Иначе тръгвам венага, но карам внимателно докато загрее до първото деление и паднат оборотите.
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Николко... Даже ако има сняг за чистене първо си правя едно кръгче на предното стъкло и две на страничните, колкото да виждам огледалата и чак тогава паля двигателя... и веднага тръгвам... докато загрее карам без да натискам на много високи обороти.Иначе паленето е много сложно...Yellow_Flash_Colorz_PDT_06... контакт, веднага една секунда стартер да опръска малко подгревните свещи, че връща нафтица, след това два подгрева и като завъртя ключа и направооо... след 5-6 секунди пали Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 ... ама все пак е Форд, няма как да пали отма...
M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Въртя ,пали , чакам 2-3-5 мин или да се размразят ШИБАНИТЕ скорости и тръгвам .... незнам , няма никаква логика но ми се струва че ако е оставя да загрее повече на място после цял ден върви повече ?! Yellow_Flash_Colorz_PDT_23
паля,, изчиствам страничните стакла ако са скрежасали качвам се и потеглям нормално за работа а паленето .. въртя ключа , чакам да изгасне лампичката на инжекцията, паля и отлепям
дизелачката я чакам да постопли обикновено по 2-3 мин...напоследък особено сутрин работи поне по 15 мин на място...ама то защото чакам колегите като най-ранобуден...иначе ми е малко жал...като я запаля ми държи 1000об...като се мръдне стрелката на температурата дори и с малко оборотите падат на 800-900...после като загрее стабилно е към 700...напоследък забелязвам дори че при студено време като бутна първа и пусна за момент съединителя и пак го натисна ми притриса (падат ми оборотите) за секуна и пак се връщат...като цяло немисля че е проблем за колата да запалиш и да тръгнеш веднага...но просто не ме кефи като пусна газта и да ми показва 1000об и си я изчаквам да постопли не отнема повече от 2-3 мин...относно паленето след кое подгряване...ами завъртам и огасне ли реотана си въртя веднага...подгрявах по 2-3 пъти като имах изгоряла подгревна...сега няма смисъл нито да чакам или да броя то като се изключи подгряването какво да чакам да изтине пак и тогава да въртя ли!? иначе досега никакви проблеми с паленето направо особено с новия акумолатор е като часовник само докато и покажа ключа и е запалила пък типото пали още по хубаво...не съм пробвал ама имам чувството че и без да подгрявам ще запали...
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Да, има една стратегия FAST IDLE (забързан празен ход) Тя също се активизира при включване на компресора. Тая стратегия компенсира падането на обортите при натоварването с компресора.
При мен като я запаля и директно стрелката отива на 850 оборота. В рамките на 30 секунди плавно се качва до 900 и така остава докато не стигне първото деление на показанието за температурата. После пада на 800. Под 800 никога не е падала....
www.CarProfi-BG.com Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
При мен като я запаля и директно стрелката отива на 850 оборота. В рамките на 30 секунди плавно се качва до 900 и така остава докато не стигне първото деление на показанието за температурата. После пада на 800. Под 800 никога не е падала....
Уау...значи аз имам някакъв проблем....държи ми 900оборота като е запаля, а после се качват малко над 1000 - и така си работи постоянно като е загряла
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
кромата седи в гараж преди от вънка без да влизам,завъртам без да грея и без да пали/разкарвам бутала а у/,после бодгревам паля,отварям гаража после огледалата от вътре,волтметара е стигнал напрежението си,вадя я затварям врати и тръгвам,време най-мн.5мин.,още от паленето си даржи на 700 оботр.Напоследак вече ми е др.процедурата,отварем врати влизам,гасне подгрева паля чакам волтметара да стигне 12V отварям огледала вадя я,затварям врати и трягвам 4мин. И в 2та случая предтриса мотора нарежда цилинрите и карам 2ра,3та без газ.
При мен като запаля държи към 1400-1500 об./мин. (все пак е бензин) и за около минута-две стрелката се вдига малко над "C" и оборотите са малко над 1000.Ако някой е с бензинов двигател,нека сподели при него как е.
Коментар