Аз лично в ден като днешния (-6 градуса) паля, излизам от колата да изчистя стъклата, пускам парното леко да поодуха прозорците, спирам го и тръгвам. Но катам около 1 км. по надолнише. Мисля че не е проблем, защото не и давам никакъв зор около 5 мин след като тръгна.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко време изчаквате преди да потеглите в студа?
Collapse
X
-
Изчаквам не по-малко от 5минути. Двигателя работи по-добре;по-бързо достига работна температура след като потегля;разхода значително ми спадна/при шофиране на къси разстояния това е важно/.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
-
Аз лично подгрявам 2-3-пъти паля, слизам да изчиста стъклата и тръгвам това отнема около 3-5мин... принципну е хубаво един двигател да поработи поне 30-40сек. преди да се тръгне без значение дизел,бензил , студено или топло. все пак цяла нощ маслото се е стекло и доста части са останали на сухо и при първоначален старт има по голямо триене от нормалното...Правил съм експеримент с един форд 1.3 бензин 92г. миналата зима в големите студове паля и фурсаж,ами след десетина такива опита двигателя определено започна да трака и ръмжи доста повече... не че не работи но със сигурност съм му скасил живота :DFiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Около 8-10 мин.След като запаля колата - слизам чистя прозорци и паля цигара.Гася цигарата, хвърлям я в контейнера и потеглям.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Stefanaki написа:Около 8-10 мин. След като запаля колата - слизам чистя прозорци и паля цигара. Гася цигарата, хвърлям я в контейнера и потеглям.Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...
Коментар
-
i4kin написа:Лелеле...8-10 минути....ами ако си на среща колега... Според мен са доста 8-10 минути...Аз изчаквам около минутка..Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Само след две...максимум три минути двигателя започва да работи по много по-различен начин!!!!! И като шум ,и като обороти, и като вибрации...нямам техническо образование ,за да го обясня по-добре. НО със сигурност мотора е в по-добра кондиция след пет минути работа на място. Разхода ми падна с 1,5литра! Това го експериментирах НАРОЧНО! Подробно го обясних в темата на G.Konzolev!ред. нямам предвид да го чакам да загрее до 75-80 градуса...това на място е "невъзможно" при външна температура от "-нещо си"Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Ако няма стъкла за чистене - паля, чакам 20 сек. докато се наместя в седалката, закопчея колана, евентуално подбера музичка и - газ, чорапи, наметало! Са няма да й робувам, ебати тенекията.Ако имам да чистя стъкла/сняг - паля, чистя и тогава тръгвам.И в двете ситуации избягвам да я настъпвам в първите минути работа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар