Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно палeне на 1.9 JTD - Само когато е студен. ОПРАВЕНО :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Airfan написа:
    mr. Nikoi написа:
    Ако пали трудно когато е студено, може да пробваш да подгряваш по 2 3 пъти - докато изгасне реотанчето на таблото.
    Няма разлика дали ще изключваш от контакт и ще даваш на контакт няколко пъти или просто ще задържиш на контакт по-дълго време. Подгряването в студено време продължава дори и след изгасването на "реотанчето" при JTD двигателите.
    Да прав си.Но проблема е че не знаеш колко продължава, и трябва да се ослушваш кога ще ти цъкне релето. Ако го изпуснеш започват да изстиват.За това според мен така е по лесно.Не знам тези тагове защо не работят при мен.
    Bravo JTD 105 '98

    Коментар


      #17
      И моя акумулатор сдаде багажа тази сутрин, дано да се стопли по-бързо, че на есен чак да взимам нов :D
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        Проблема е решен. Слаб пусков ток - 450 ампера. Пробвах с акумулатор 740 ампера, ми че щеше да излети Благодаря на всички!

        Коментар


          #19
          Абе нямам идея дали е само това....при мен пунтото го дават фабрично с 380А пусков ток на акумулатора.

          Коментар


            #20
            Пробвай утре, щото ми се върти 460А стартов ток дефаулт за JTD
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              1.9 JTD 105 излиза от завода с акумулатор 60 амперчаса, 380 ампера стартов ток. Консумацията на стартера е 160-190 Ампера (някъде го мернах това напоследък като число), мощността му е 2 киловата. Струва ми се че още от началото на темата не става ясно защо точно не пали - дали върти трудно, стегнато, или пък бавно, (безсилно), дали е пробвано със здрав акумулатор (напрежение поне 12.6, и не по-малко от 9 волта при товар 300 ампера за 10 секунди).Аз доколкото разбрах - върти си нормално, но пали едва от няколко опита, а всъщност изобщо не върти нормално. Давайте повече информация. Ако беше казал че ти върти мудно, трудно, и не развива скорост при палене, още тогава щях да ти кажа че същото го излекувах със зареждане на акумулатора. А когато върти трудно, датчика на запалването не отчита необходимата скорост за започване на впръскване, и всъщност стартера си върти, но палене няма, защото не върти достатъчно бързо. При мен когато въртеше супер мъчително, но все пак палеше, акумулаторът показваше напрежение от 12.3 волта. Когато беше зареден - 13.12

              Коментар


                #22
                Оги,при мен на слух върти нормално, но се оказа че не е така.Явно ЕКУ то се влиае много от пада на напрежението.

                Коментар


                  #23
                  Аха, тоест при теб е имало голям спад по време на товар, и не е било ддостатъчно напрежението да старира впръскване?При мен въртеше мудно, забавено, с "кихане"... даже секонсултирах и с Tornado за проблемен стартер.... та оказа се просто че акумулатора ми е паднал, а окото му всеки момент е щяло да потъне и да почернее. А и при товар държеше над 9 де

                  Коментар

                  Working...
                  X