Airfan написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно палeне на 1.9 JTD - Само когато е студен. ОПРАВЕНО :)
Collapse
X
-
1.9 JTD 105 излиза от завода с акумулатор 60 амперчаса, 380 ампера стартов ток. Консумацията на стартера е 160-190 Ампера (някъде го мернах това напоследък като число), мощността му е 2 киловата. Струва ми се че още от началото на темата не става ясно защо точно не пали - дали върти трудно, стегнато, или пък бавно, (безсилно), дали е пробвано със здрав акумулатор (напрежение поне 12.6, и не по-малко от 9 волта при товар 300 ампера за 10 секунди).Аз доколкото разбрах - върти си нормално, но пали едва от няколко опита, а всъщност изобщо не върти нормално. Давайте повече информация. Ако беше казал че ти върти мудно, трудно, и не развива скорост при палене, още тогава щях да ти кажа че същото го излекувах със зареждане на акумулатора. А когато върти трудно, датчика на запалването не отчита необходимата скорост за започване на впръскване, и всъщност стартера си върти, но палене няма, защото не върти достатъчно бързо. При мен когато въртеше супер мъчително, но все пак палеше, акумулаторът показваше напрежение от 12.3 волта. Когато беше зареден - 13.12
Коментар
-
Аха, тоест при теб е имало голям спад по време на товар, и не е било ддостатъчно напрежението да старира впръскване?При мен въртеше мудно, забавено, с "кихане"... даже секонсултирах и с Tornado за проблемен стартер.... та оказа се просто че акумулатора ми е паднал, а окото му всеки момент е щяло да потъне и да почернее. А и при товар държеше над 9 де
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар