Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

И пак теч от помпата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    iuly_vn написа:
    Flow написа:
    iuly_vn написа:
    Сега ще обясня пак. Не съм сляп. Навън е около +1- до+2*. Колата е студена и не е палена от обяд. Паля студения двигател (снимка2) жилото е отпуснато и въпросната клапа не е включена т.е. лоста на помпата е в крайно ляво положение. (погледнато отпред срещу мотора- ТД100). Оборотите са малко над 1000-1100. След като позагрее мотора, до около 55-60 градуса , клапата се включва и жилото закрепено на нея, придърпва лоста на помпата- т.е. обтяга се (снимка3) и оборотите падат до около 950об/мин. От това по ясно как да ти го обясня ???????
    Това е истината за 1.9 TD100. Имах проблеми преди година с вакуума и 100% е така, както го е описал колегата.
    Аз викам да ходим в Ямбол да пийм бира, че ще черпят . Нека колегата ,,specialista" не се сърди , защото и той е прав, но в случая неговата гледна точка бе от друг ягъл. Иначе аз виждах че говорихме с него за едно и също, но различно погледнато. С други думи, това е човекът на дизелите, много пъти ми е помагал със съвети и ще ходя скоро при него за регулировка. P.P. И да изпием по бира.
    @iuly_vn@specialistaКолеги,спорите за едно и също нещо.Помпите Лукас ги има в двата варианта на деиствие-така както всеки от вас обяснява и не греши.Има вариянти при които оборотите нарастват при опънато жило,т.е.студен двигател както го обяснява специалиста.При френските помпи Rotto Diesel,които са си чисто Лукас е точно така.Така,че пиите бирите и си разделете сметката.

    Коментар


      #32
      Flow написа:
      Това е истината за 1.9 TD100. Имах проблеми преди година с вакуума и 100% е така, както го е описал колегата.
      Kолега къде беше проблема?
      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

      Коментар


        #33
        Geraka написа:
        Flow написа:
        Това е истината за 1.9 TD100. Имах проблеми преди година с вакуума и 100% е така, както го е описал колегата.
        Kолега къде беше проблема?
        Аз се измъкнах леко със скъсяване на маркуча, нова скоба и малко силикон, горе на изхода на вакуум-помпата.
        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

        Коментар


          #34
          Stefan Hadjov написа:
          iuly_vn написа:
          Flow написа:
          iuly_vn написа:
          Сега ще обясня пак. Не съм сляп. Навън е около +1- до+2*. Колата е студена и не е палена от обяд. Паля студения двигател (снимка2) жилото е отпуснато и въпросната клапа не е включена т.е. лоста на помпата е в крайно ляво положение. (погледнато отпред срещу мотора- ТД100). Оборотите са малко над 1000-1100. След като позагрее мотора, до около 55-60 градуса , клапата се включва и жилото закрепено на нея, придърпва лоста на помпата- т.е. обтяга се (снимка3) и оборотите падат до около 950об/мин. От това по ясно как да ти го обясня ???????
          Това е истината за 1.9 TD100. Имах проблеми преди година с вакуума и 100% е така, както го е описал колегата.
          Аз викам да ходим в Ямбол да пийм бира, че ще черпят . Нека колегата ,,specialista" не се сърди , защото и той е прав, но в случая неговата гледна точка бе от друг ягъл. Иначе аз виждах че говорихме с него за едно и също, но различно погледнато. С други думи, това е човекът на дизелите, много пъти ми е помагал със съвети и ще ходя скоро при него за регулировка. P.P. И да изпием по бира.
          @iuly_vn@specialistaКолеги,спорите за едно и също нещо.Помпите Лукас ги има в двата варианта на деиствие-така както всеки от вас обяснява и не греши.Има вариянти при които оборотите нарастват при опънато жило,т.е.студен двигател както го обяснява специалиста.При френските помпи Rotto Diesel,които са си чисто Лукас е точно така.Така,че пиите бирите и си разделете сметката.
          Съвсем в добрия тон, ще напиша следното:Тук става въпрос, спорът е за - 1.9 TD100, какъвто карам и аз.Преди три години, току що бях взел Мареата и на един паркинг оглеждах мотора, когато се появи собственикът на Темпрата, паркирана до мен и тогава още на него му направи впечатление, че механизмите за ниски обороти при двата мотора са с обратно действие. Аз много уважавам постовете на тримата колеги - specialista, Stefan Hadjov и BO в раздел Дизели. Винаги с интерес ги чета и изобщо при тях, не мога да допусна някакво незнание.
          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

          Коментар


            #35
            Хмм...днеска като я опънах на магистралата навръщане от Плевен и като влязох в София и пак се беше нагълтала с въздух....надявам се да е от преди и само с обезвъздушаване да мина....иначе преминавам към смяна на маркучите
            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

            Коментар


              #36
              Няма как (стар въздух) да стои в системата,просто си постъпва от някъде.Тук трябва да ти обърна внимание ,че въздуха постъпва по време на работа на мотора,а не по време на престоя му,има разлика.мисля че подробно съм ти писал как да хванеш проблема. Успех!!!

              Коментар


                #37
                specialista написа:
                Няма как (стар въздух) да стои в системата,просто си постъпва от някъде.Тук трябва да ти обърна внимание ,че въздуха постъпва по време на работа на мотора,а не по време на престоя му,има разлика.мисля че подробно съм ти писал как да хванеш проблема. Успех!!!
                Първо мисля да проверя дали не трябва да дозатегна тапата на помпата...след това се захващам с подмяната на маркучите и търсенето на проблема...Струва ми се че лапа повече въздух като седи запалена на място....веднага след като тръгна и е седяла примерно 10-тина минути запалена на място и се започва с придърпването и вдигането на обороти....до сега съм сменил авансатор и тая черната тапа....както и съм чистил сондата на резервоара(междудругото нямаше много боклуци...за разлика от на един приятел, дето заедно ги чистихме)....следва явно подмяна на всички маркучи
                Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                Коментар


                  #38
                  Ще наблегна на прозрачен горивопровод на следните места:преди и след крушата;преди и след филтъра;след ГНП на изхода.Ако го направиш няма как да не разбереш от къде идва проклетия въздух.Винаги се стига до момента в който го виждаш ясно ,че до този детайл няма ,а след него има въздух.После кардинално си решаваш проблема и си караш клата докато и се наситиш.Успех!!!

                  Коментар

                  Working...
                  X