Продължаваш да си в задлуда.Когато си загрял колата на колко градуса е била ?Сигурно над 70?Това че при теб нещо не е както трябва?Интересно ми е като ти е студена колата и ти е отпуснато жилото колко са и оборотите? Още нещо това жило се задейства и в още един момент,само че него ще ти го оставя за домашно. Още веднъж чакам си бирата, и дано си проумял че възможно при теб да има проблем.А за идване нямаш проблем никакъв,само трябва да се уговорин предвърително.
Продължаваш да си в задлуда.Когато си загрял колата на колко градуса е била ?Сигурно над 70?Това че при теб нещо не е както трябва?Интересно ми е като ти е студена колата и ти е отпуснато жилото колко са и оборотите? Още нещо това жило се задейства и в още един момент,само че него ще ти го оставя за домашно. Още веднъж чакам си бирата, и дано си проумял че възможно при теб да има проблем.А за идване нямаш проблем никакъв,само трябва да се уговорин предвърително.
Сега ще обясня пак. Не съм сляп. Навън е около +1- до+2*. Колата е студена и не е палена от обяд. Паля студения двигател(снимка2) жилото е отпуснато и въпросната клапа не е включена т.е. лоста на помпата е в крайно ляво положение. (погледнато отпред срещу мотора- ТД100). Оборотите са малко над 1000-1100. След като позагрее мотора, до около 55-60 градуса , клапата се включва и жилото закрепено на нея, придърпва лоста на помпата- т.е. обтяга се (снимка3) и оборотите падат до около 950об/мин. От това по ясно как да ти го обясня ???????
Колеги не спорете.Възможно е да говорите за различни модели помпи.Моят скромен опит ми е показал че са възможни и двата варианта-"смукача "да действа при опънато жило,и да действа при отпуснато жило на студен мотор. Аналогията-Alfa Romeo,Fiat,Lancia с мотор 1,9 TD (много здрав и динамичен мотор ),90 конски сили,неговата помпа работи на опан,чрез една система която е излята в термостата.Като загрее тя отпуска жилото и оборотите падат.Втора аналогия-Opel Astra,Vectra с мотор 1,7 TD(немския мотор който е под всякаква критика и при него не говорим за динамика а за брадясване при изпреварване).Та там нещата са точно обратно.Чрез еднин биметален вентил закачен отново на термостата,се управлява подаването на вакуум към един клапан на който е закачено въпросното жило.Когато мотора загрее до около 40 градуса,вентила се отваря и клапана опъва жилото и чак тогава падат оборотите. А за да си решите по лесно спора,защо просто не го опънете с ръка това жило и да видите какво ще стане с оборотите.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Днеска при загряла кола - оптималнатаа температура на двигателя отворих капака и жилото пак беше отпуснато....този път решх да действам ръчно...натиснах въпросното лостче и оборотите паднаха....след като го пуснах отново станаха малко над 1000...някакви идеи?
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Днеска при загряла кола - оптималнатаа температура на двигателя отворих капака и жилото пак беше отпуснато....този път решх да действам ръчно...натиснах въпросното лостче и оборотите паднаха....след като го пуснах отново станаха малко над 1000...някакви идеи?
Писах ти да си провериш клапата и наличието на управляващ вакуум към нея. Или не четеш постовете.
Колега чета добре какво е написал всеки, но това маркуче е завряно на доста гадно място и дори и да мога да го извадя с какво да засмуча...и като засмуча какво ще разбера...колата запалена ли трябва да е докато смуча или не....изобщо какво да търся се пита в задачата...иначе това маркуче за ковто говориш отива към нещо което има синя букса...да не би проблема ми да е там?
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
След като смених авансатора сега забелязах, че тече от още едно ммясто...прилагам снимка...тече от ограденото в червено...Някой да сподели ако се е сблъсквал с такъв теч....Вече очаквам от всякъде да текне тая кола
От днес и този проблем вече е минало...цял ден се занимавам да го сменя тоя О-пръстен...голямо търсене беше на точният размер, но важното е, че накрая всичко заспа и поне за сега не тече вече от никъде и не лапа въздух...ЗА СЕГА :D ....Интересното беше, че след смяната на уплатнението на тая тапа много лесно я обезвъздуших и запали много лесно
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
След като смених авансатора сега забелязах, че тече от още едно ммясто...прилагам снимка...тече от ограденото в червено...Някой да сподели ако се е сблъсквал с такъв теч....Вече очаквам от всякъде да текне тая кола
От днес и този проблем вече е минало...цял ден се занимавам да го сменя тоя О-пръстен...голямо търсене беше на точният размер, но важното е, че накрая всичко заспа и поне за сега не тече вече от никъде и не лапа въздух...ЗА СЕГА :D ....ИНтересното беше, че след смяната на уплатнението на тая тапа много лесно я обезвъздуших и запало много лесно
Как и лесно ли разви тапата колега?
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Да, пиши лесно ли разви тъпата тапа Че като я гледам как е завартяна здраво. А и е направена само да се завива. Сподели как я разви.
Ами ще си позволя да цитирам колегата specialista, който ми разясни точно и ясно какво трябва да правя и да не правя на лични....надявам се да не се разсърди "Тук ще решиш бързо и лесно проблема и почти без пари.Това е само една тапа,която затваря този отвор.На тази тапа има О-пръстен.За развиването ще ти е нужна отверка малко по-дълга и да има възможност да се чука по дръжката и.Отверката ще я ползваш като секач за да развиеш тапата с почукване по външния и диаметър обратно на часовниковата стелка.На тази тапа профила в вътрешния диаметър е направен само да може да се стяга но не и да се развива,затова с отверката.Постарай се отвреката да не е много остра за да не разсече тапата , че тя е от мека пластмаса.Ако все пак се случи така че се повреди тапата спокойно може да се направи на струг нова и от метал.Ще се справиш без никакви притеснения само дето като я развиеш ще изтече нафтата от ГНП и после малко по-трудно ще се обезвъздуши."Това го следвата и няма да имате ядове....аз сам си усложних живота, като изпуснах тапата вднъж и падна между помпата и блока....та се наложи с едно дърво и използвана дъвка да я изкарам от там :D ...иначе наистина трябва да се действа внимателно, че тая тапа изглежда доста крехка...другият важен момент е да се вземе точния О-пръстен....понеже първо взех по-дебел и не можа да се завие...та после обикалях сумати и време по магазините да намеря точният....най-хубаво е да се извади стария и тогава да се търси нов....мисля че дебелината му беше 3мм.Силно препоръчвам и да сложите нещо като парцал под самата тапа...в дупката - за да нямате моите проблеми с изпускането на тапата
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Сега ще обясня пак. Не съм сляп. Навън е около +1- до+2*. Колата е студена и не е палена от обяд. Паля студения двигател(снимка2) жилото е отпуснато и въпросната клапа не е включена т.е. лоста на помпата е в крайно ляво положение. (погледнато отпред срещу мотора- ТД100). Оборотите са малко над 1000-1100. След като позагрее мотора, до около 55-60 градуса , клапата се включва и жилото закрепено на нея, придърпва лоста на помпата- т.е. обтяга се (снимка3) и оборотите падат до около 950об/мин. От това по ясно как да ти го обясня ???????
Това е истината за 1.9 TD100. Имах проблеми преди година с вакуума и 100% е така, както го е описал колегата.
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Сега ще обясня пак. Не съм сляп. Навън е около +1- до+2*. Колата е студена и не е палена от обяд. Паля студения двигател(снимка2) жилото е отпуснато и въпросната клапа не е включена т.е. лоста на помпата е в крайно ляво положение. (погледнато отпред срещу мотора- ТД100). Оборотите са малко над 1000-1100. След като позагрее мотора, до около 55-60 градуса , клапата се включва и жилото закрепено на нея, придърпва лоста на помпата- т.е. обтяга се (снимка3) и оборотите падат до около 950об/мин. От това по ясно как да ти го обясня ???????
Това е истината за 1.9 TD100. Имах проблеми преди година с вакуума и 100% е така, както го е описал колегата.
Аз викам да ходим в Ямбол да пийм бира, че ще черпят . Нека колегата ,,specialista" не се сърди , защото и той е прав, но в случая неговата гледна точка бе от друг ягъл. Иначе аз виждах че говорихме с него за едно и също, но различно погледнато. С други думи, това е човекът на дизелите, много пъти ми е помагал със съвети и ще ходя скоро при него за регулировка. P.P. И да изпием по бира.
Коментар