Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

И пак теч от помпата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да идвам ли във ямбол да ти го демонстрирам на живо. Баса си е бас.
    Fiat Marea TD100

    Коментар


      #17
      Продължаваш да си в задлуда.Когато си загрял колата на колко градуса е била ?Сигурно над 70?Това че при теб нещо не е както трябва?Интересно ми е като ти е студена колата и ти е отпуснато жилото колко са и оборотите? Още нещо това жило се задейства и в още един момент,само че него ще ти го оставя за домашно. Още веднъж чакам си бирата, и дано си проумял че възможно при теб да има проблем.А за идване нямаш проблем никакъв,само трябва да се уговорин предвърително.

      Коментар


        #18
        specialista написа:
        Продължаваш да си в задлуда.Когато си загрял колата на колко градуса е била ?Сигурно над 70?Това че при теб нещо не е както трябва?Интересно ми е като ти е студена колата и ти е отпуснато жилото колко са и оборотите? Още нещо това жило се задейства и в още един момент,само че него ще ти го оставя за домашно. Още веднъж чакам си бирата, и дано си проумял че възможно при теб да има проблем.А за идване нямаш проблем никакъв,само трябва да се уговорин предвърително.
        Сега ще обясня пак. Не съм сляп. Навън е около +1- до+2*. Колата е студена и не е палена от обяд. Паля студения двигател (снимка2) жилото е отпуснато и въпросната клапа не е включена т.е. лоста на помпата е в крайно ляво положение. (погледнато отпред срещу мотора- ТД100). Оборотите са малко над 1000-1100. След като позагрее мотора, до около 55-60 градуса , клапата се включва и жилото закрепено на нея, придърпва лоста на помпата- т.е. обтяга се (снимка3) и оборотите падат до около 950об/мин. От това по ясно как да ти го обясня ???????
        Fiat Marea TD100

        Коментар


          #19
          Колеги не спорете.Възможно е да говорите за различни модели помпи.Моят скромен опит ми е показал че са възможни и двата варианта-"смукача "да действа при опънато жило,и да действа при отпуснато жило на студен мотор. Аналогията-Alfa Romeo,Fiat,Lancia с мотор 1,9 TD (много здрав и динамичен мотор ),90 конски сили,неговата помпа работи на опан,чрез една система която е излята в термостата.Като загрее тя отпуска жилото и оборотите падат.Втора аналогия-Opel Astra,Vectra с мотор 1,7 TD(немския мотор който е под всякаква критика и при него не говорим за динамика а за брадясване при изпреварване).Та там нещата са точно обратно.Чрез еднин биметален вентил закачен отново на термостата,се управлява подаването на вакуум към един клапан на който е закачено въпросното жило.Когато мотора загрее до около 40 градуса,вентила се отваря и клапана опъва жилото и чак тогава падат оборотите. А за да си решите по лесно спора,защо просто не го опънете с ръка това жило и да видите какво ще стане с оборотите.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #20
            Днеска при загряла кола - оптималнатаа температура на двигателя отворих капака и жилото пак беше отпуснато....този път решх да действам ръчно...натиснах въпросното лостче и оборотите паднаха....след като го пуснах отново станаха малко над 1000...някакви идеи?
            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

            Коментар


              #21
              Отивам и аз да пробвам как беше ,че съм забравил.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #22
                Как го натисна?Все едно че е опънато от жилото ли?
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #23
                  Geraka написа:
                  Днеска при загряла кола - оптималнатаа температура на двигателя отворих капака и жилото пак беше отпуснато....този път решх да действам ръчно...натиснах въпросното лостче и оборотите паднаха....след като го пуснах отново станаха малко над 1000...някакви идеи?
                  Писах ти да си провериш клапата и наличието на управляващ вакуум към нея. Или не четеш постовете.
                  Fiat Marea TD100

                  Коментар


                    #24
                    Колега чета добре какво е написал всеки, но това маркуче е завряно на доста гадно място и дори и да мога да го извадя с какво да засмуча...и като засмуча какво ще разбера...колата запалена ли трябва да е докато смуча или не....изобщо какво да търся се пита в задачата...иначе това маркуче за ковто говориш отива към нещо което има синя букса...да не би проблема ми да е там?
                    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                    Коментар


                      #25
                      Re: И пак теч от помпата

                      Geraka написа:
                      След като смених авансатора сега забелязах, че тече от още едно ммясто...прилагам снимка...тече от ограденото в червено...Някой да сподели ако се е сблъсквал с такъв теч....Вече очаквам от всякъде да текне тая кола
                      От днес и този проблем вече е минало...цял ден се занимавам да го сменя тоя О-пръстен...голямо търсене беше на точният размер, но важното е, че накрая всичко заспа и поне за сега не тече вече от никъде и не лапа въздух...ЗА СЕГА :D ....Интересното беше, че след смяната на уплатнението на тая тапа много лесно я обезвъздуших и запали много лесно
                      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                      Коментар


                        #26
                        Re: И пак теч от помпата

                        Geraka написа:
                        Geraka написа:
                        След като смених авансатора сега забелязах, че тече от още едно ммясто...прилагам снимка...тече от ограденото в червено...Някой да сподели ако се е сблъсквал с такъв теч....Вече очаквам от всякъде да текне тая кола
                        От днес и този проблем вече е минало...цял ден се занимавам да го сменя тоя О-пръстен...голямо търсене беше на точният размер, но важното е, че накрая всичко заспа и поне за сега не тече вече от никъде и не лапа въздух...ЗА СЕГА :D ....ИНтересното беше, че след смяната на уплатнението на тая тапа много лесно я обезвъздуших и запало много лесно
                        Как и лесно ли разви тапата колега?
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #27
                          Да, пиши лесно ли разви тъпата тапа Че като я гледам как е завартяна здраво. А и е направена само да се завива. Сподели как я разви.
                          Fiat Marea TD100

                          Коментар


                            #28
                            iuly_vn написа:
                            Да, пиши лесно ли разви тъпата тапа Че като я гледам как е завартяна здраво. А и е направена само да се завива. Сподели как я разви.
                            Ами ще си позволя да цитирам колегата specialista, който ми разясни точно и ясно какво трябва да правя и да не правя на лични....надявам се да не се разсърди "Тук ще решиш бързо и лесно проблема и почти без пари.Това е само една тапа,която затваря този отвор.На тази тапа има О-пръстен.За развиването ще ти е нужна отверка малко по-дълга и да има възможност да се чука по дръжката и.Отверката ще я ползваш като секач за да развиеш тапата с почукване по външния и диаметър обратно на часовниковата стелка.На тази тапа профила в вътрешния диаметър е направен само да може да се стяга но не и да се развива,затова с отверката.Постарай се отвреката да не е много остра за да не разсече тапата , че тя е от мека пластмаса.Ако все пак се случи така че се повреди тапата спокойно може да се направи на струг нова и от метал.Ще се справиш без никакви притеснения само дето като я развиеш ще изтече нафтата от ГНП и после малко по-трудно ще се обезвъздуши."Това го следвата и няма да имате ядове....аз сам си усложних живота, като изпуснах тапата вднъж и падна между помпата и блока....та се наложи с едно дърво и използвана дъвка да я изкарам от там :D ...иначе наистина трябва да се действа внимателно, че тая тапа изглежда доста крехка...другият важен момент е да се вземе точния О-пръстен....понеже първо взех по-дебел и не можа да се завие...та после обикалях сумати и време по магазините да намеря точният....най-хубаво е да се извади стария и тогава да се търси нов....мисля че дебелината му беше 3мм.Силно препоръчвам и да сложите нещо като парцал под самата тапа...в дупката - за да нямате моите проблеми с изпускането на тапата
                            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                            Коментар


                              #29
                              iuly_vn написа:
                              Сега ще обясня пак. Не съм сляп. Навън е около +1- до+2*. Колата е студена и не е палена от обяд. Паля студения двигател (снимка2) жилото е отпуснато и въпросната клапа не е включена т.е. лоста на помпата е в крайно ляво положение. (погледнато отпред срещу мотора- ТД100). Оборотите са малко над 1000-1100. След като позагрее мотора, до около 55-60 градуса , клапата се включва и жилото закрепено на нея, придърпва лоста на помпата- т.е. обтяга се (снимка3) и оборотите падат до около 950об/мин. От това по ясно как да ти го обясня ???????
                              Това е истината за 1.9 TD100. Имах проблеми преди година с вакуума и 100% е така, както го е описал колегата.
                              FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                              Коментар


                                #30
                                Flow написа:
                                iuly_vn написа:
                                Сега ще обясня пак. Не съм сляп. Навън е около +1- до+2*. Колата е студена и не е палена от обяд. Паля студения двигател (снимка2) жилото е отпуснато и въпросната клапа не е включена т.е. лоста на помпата е в крайно ляво положение. (погледнато отпред срещу мотора- ТД100). Оборотите са малко над 1000-1100. След като позагрее мотора, до около 55-60 градуса , клапата се включва и жилото закрепено на нея, придърпва лоста на помпата- т.е. обтяга се (снимка3) и оборотите падат до около 950об/мин. От това по ясно как да ти го обясня ???????
                                Това е истината за 1.9 TD100. Имах проблеми преди година с вакуума и 100% е така, както го е описал колегата.
                                Аз викам да ходим в Ямбол да пийм бира, че ще черпят . Нека колегата ,,specialista" не се сърди , защото и той е прав, но в случая неговата гледна точка бе от друг ягъл. Иначе аз виждах че говорихме с него за едно и също, но различно погледнато. С други думи, това е човекът на дизелите, много пъти ми е помагал със съвети и ще ходя скоро при него за регулировка. P.P. И да изпием по бира.
                                Fiat Marea TD100

                                Коментар

                                Working...
                                X