След като смених авансатора сега забелязах, че тече от още едно ммясто...прилагам снимка...тече от ограденото в червено...Някой да сподели ако се е сблъсквал с такъв теч....Вече очаквам от всякъде да текне тая кола
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
И пак теч от помпата
Collapse
X
-
Re: И пак теч от помпата
Geraka написа:След като смених авансатора сега забелязах, че тече от още едно ммясто...прилагам снимка...тече от ограденото в червено...Някой да сподели ако се е сблъсквал с такъв теч....Вече очаквам от всякъде да текне тая колаFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Да не се объркам и аз с това жило ,но трябва да се промени след като позагрее автомобила.При студен двигател вдига оборотите до 1000 и нещо и е охлабено.След като достигне температура около 40 градуса се опъва от системата за вакум която управява и EGR се изпъва и сваля оборотите.Маркучето за което питаш свързва излишното гориво от авансатора със системата за излишно гориво.Сменяй това маркуче когато сменяш и на дюзите.Точно заради това маркуче имах гаснене на двигателя когато паля след престой около 4-5 часа.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
За жилото се бъркате.Когато е студено е опънато и като загрее се отпуска.Няма да се отпускам в подробности на какво точно действа в ГНП,всеки сам може да си го провери и да прецени дали работи или не.На колегата явно не му отпуска след като загрее а затова държи по-високи обороти,в същото време и не се опъва явно до край щом като на студено не държи над 1000 об.Хода е съвсем малък в рамките на 4-5 мм.Жилото се издърпва от вакум клапа ,а тя се управлява софтуерно.Провери и всички маркучи да ли са на място и дали някой който е изолирал ЕГР не е запушил и тези маркучи. Ако проследиш пътя на вакума ще разбереш и къде ти е проблема.От общия маркуч за спирачките излиза по-тънък и отива право при двата електромагнитни клапана за ЕГР и системата за празен ход като ги захранва едновременно.Останалото е управление кога да се подаде вакум към изпълнителния механизъм.Мисля че бях повече от изчерпателен. Успех!!!
Коментар
-
Точно обратното е колега. Когато е студен мотора жилото е отпуснато и оборотите са малко над тия на празен ход. Около 1200-1300. Като загре двигателя до около 50*, се включва въпросната вакуум клапа и опъва жилото, което задейства лоста на помпата за който говориш и оборотите се намалят до около 900 +- 50. Иначе благодаря за изчерпателният коментар, защото и аз понаучих нещо.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Да ама не!Слез си долу пред блока запали си колата и си вдигни капака и гледай.После с ръка премести лосчето което го опъва жилото и виж какще се променят нещата.Приятелю,меко казано тези помпи ги знам на изуст,и всичките ЛукасDPA,DPS,DPC без EPIK,работят по един и същи начин (говоря за управлението на празния ход при студен мотор).
Коментар
-
Точно и аз за това говоря. Знам че правиш помпи и знам също че ги правиш добре. Даже си имам на идея да мина през Ямбол за донастройка и регулировка. Но за жилото съм повече от сигурен. Говоря за ТД100. Не живея в блок а в къща и колата ми е в двора. И понеже съм сигурен в написаното твърдя че в момента се заблуждаваш. Даже все пак слязох и го видях. А и логично е да е така, защото при студен мотор клапата не е задействана. Тя се задейства при загряване. Това го гледах и проверих, така че бирата ще е от тебе.Fiat Marea TD100
Коментар
-
ЕГР някой го беще изолирал преди мен, като доколокото си спомням беше изолиран точно вакуума, като беше напъхано нещо в една маркуче...утре ще го снимам и ще ти го покажа да кажеш дали от него може да е проблемаEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:ЕГР някой го беще изолирал преди мен, като доколокото си спомням беше изолиран точно вакуума, като беше напъхано нещо в една маркуче...утре ще го снимам и ще ти го покажа да кажеш дали от него може да е проблемаFiat Marea TD100
Коментар
-
Бира ще има и със сигурност ще взема участие в изпиването и ,но със сигурност няма да я купя аз.Не се опитвай повече да спориш(не че нетрябва или неможе),мен няма как да ме убедиш в думите си,най-много да заблудиш някой друг.Сега нека обясня още веднъж за невнимавалите.Този лост се изтегля с вакум.Когато мотора е студен,но НЕ Е запален тази клапа НЕ Е изтеглила лоста защото няма вакум,а дори и да има трябва софтуерно да се разреши да се задейства,така че ако си се разкарвал преди малко до колата и си видял че тя след като е студена и жилото е отпуснато, си си направил грешното заключение.Масово при другите марки автомобили на които се слага ГНП Лукас това жило се изтегля от така да го наречем(термостат), и ако твоята кола беше от тях като си вдигнеш капака ще видиш че жилото е опънато,щото термостата се интересува само и единствено от температурата,ни от вакум ,ни от ЕКУ-та.Чакам си бирата!!!
Коментар
-
specialista написа:Бира ще има и със сигурност ще взема участие в изпиването и ,но със сигурност няма да я купя аз.Не се опитвай повече да спориш(не че нетрябва или неможе),мен няма как да ме убедиш в думите си,най-много да заблудиш някой друг.Сега нека обясня още веднъж за невнимавалите.Този лост се изтегля с вакум.Когато мотора е студен,но НЕ Е запален тази клапа НЕ Е изтеглила лоста защото няма вакум,а дори и да има трябва софтуерно да се разреши да се задейства,така че ако си се разкарвал преди малко до колата и си видял че тя след като е студена и жилото е отпуснато, си си направил грешното заключение.Масово при другите марки автомобили на които се слага ГНП Лукас това жило се изтегля от така да го наречем(термостат), и ако твоята кола беше от тях като си вдигнеш капака ще видиш че жилото е опънато,щото термостата се интересува само и единствено от температурата,ни от вакум ,ни от ЕКУ-та.Чакам си бирата!!!Fiat Marea TD100
Коментар
-
Накара ме да сваля кората и да снимам. На снима 1 двигателя е студен незапален а жилото е отпуснато. На снимка 2 свигателя е студен и запален и жилото е също отпуснато. На снимка 3 двигателя е запален и загрял и жилото е натегнато от вакуумната клапа, вследствое на което оборотите са се стабилизирали до около 950.Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар