Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

И пак теч от помпата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    И пак теч от помпата

    След като смених авансатора сега забелязах, че тече от още едно ммясто...прилагам снимка...тече от ограденото в червено...Някой да сподели ако се е сблъсквал с такъв теч....Вече очаквам от всякъде да текне тая кола
    Прикачени файлове
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    #2
    Re: И пак теч от помпата

    Geraka написа:
    След като смених авансатора сега забелязах, че тече от още едно ммясто...прилагам снимка...тече от ограденото в червено...Някой да сподели ако се е сблъсквал с такъв теч....Вече очаквам от всякъде да текне тая кола
    Опитай се да стегнеш малко тази пластмасова тапа.Ако не може и продължава да тече ще трябва да се развие и подмени уплътнителния пръстен.При развиването има опастност от счупване защото зъбците и са направени само за стягане.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Сега имам още едон въпрос за жилото оградено в синьо...при студен двигател трябва ли да е опънато...понеже при мен няма разлика дали е студена или топла...все си седи отхлабено....питам понеже колата ми държи 900 оборота като я запаля и малко над 1000 след като загрее?
      Прикачени файлове
      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

      Коментар


        #4
        И пак въпрос за маркуч ограден със синьо...ясно е че излиза от авансатора....а на къде отива и каква роля играе?
        Прикачени файлове
        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

        Коментар


          #5
          Да не се объркам и аз с това жило ,но трябва да се промени след като позагрее автомобила.При студен двигател вдига оборотите до 1000 и нещо и е охлабено.След като достигне температура около 40 градуса се опъва от системата за вакум която управява и EGR се изпъва и сваля оборотите.Маркучето за което питаш свързва излишното гориво от авансатора със системата за излишно гориво.Сменяй това маркуче когато сменяш и на дюзите.Точно заради това маркуче имах гаснене на двигателя когато паля след престой около 4-5 часа.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            За жилото се бъркате.Когато е студено е опънато и като загрее се отпуска.Няма да се отпускам в подробности на какво точно действа в ГНП,всеки сам може да си го провери и да прецени дали работи или не.На колегата явно не му отпуска след като загрее а затова държи по-високи обороти,в същото време и не се опъва явно до край щом като на студено не държи над 1000 об.Хода е съвсем малък в рамките на 4-5 мм.Жилото се издърпва от вакум клапа ,а тя се управлява софтуерно.Провери и всички маркучи да ли са на място и дали някой който е изолирал ЕГР не е запушил и тези маркучи. Ако проследиш пътя на вакума ще разбереш и къде ти е проблема.От общия маркуч за спирачките излиза по-тънък и отива право при двата електромагнитни клапана за ЕГР и системата за празен ход като ги захранва едновременно.Останалото е управление кога да се подаде вакум към изпълнителния механизъм.Мисля че бях повече от изчерпателен. Успех!!!

            Коментар


              #7
              Точно обратното е колега. Когато е студен мотора жилото е отпуснато и оборотите са малко над тия на празен ход. Около 1200-1300. Като загре двигателя до около 50*, се включва въпросната вакуум клапа и опъва жилото, което задейства лоста на помпата за който говориш и оборотите се намалят до около 900 +- 50. Иначе благодаря за изчерпателният коментар, защото и аз понаучих нещо.
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #8
                Да ама не!Слез си долу пред блока запали си колата и си вдигни капака и гледай.После с ръка премести лосчето което го опъва жилото и виж какще се променят нещата.Приятелю,меко казано тези помпи ги знам на изуст,и всичките ЛукасDPA,DPS,DPC без EPIK,работят по един и същи начин (говоря за управлението на празния ход при студен мотор).

                Коментар


                  #9
                  Точно и аз за това говоря. Знам че правиш помпи и знам също че ги правиш добре. Даже си имам на идея да мина през Ямбол за донастройка и регулировка. Но за жилото съм повече от сигурен. Говоря за ТД100. Не живея в блок а в къща и колата ми е в двора. И понеже съм сигурен в написаното твърдя че в момента се заблуждаваш. Даже все пак слязох и го видях. А и логично е да е така, защото при студен мотор клапата не е задействана. Тя се задейства при загряване. Това го гледах и проверих, така че бирата ще е от тебе.
                  Fiat Marea TD100

                  Коментар


                    #10
                    ЕГР някой го беще изолирал преди мен, като доколокото си спомням беше изолиран точно вакуума, като беше напъхано нещо в една маркуче...утре ще го снимам и ще ти го покажа да кажеш дали от него може да е проблема
                    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                    Коментар


                      #11
                      Geraka написа:
                      ЕГР някой го беще изолирал преди мен, като доколокото си спомням беше изолиран точно вакуума, като беше напъхано нещо в една маркуче...утре ще го снимам и ще ти го покажа да кажеш дали от него може да е проблема
                      Че какво общо има то. Изолирано е нарочно и за това има доста голяма и обширна тема във форума. Ако е пукнато да. Тогава оказва влияние на вакуума и няма да работи коректно системата. Щом не ти се задейства жилото за празния ход, най вероятно имаш проблем със вакума или със самата клапа. Може последната да е със спукана мембрана. Затова извади маркучето след нея, от другия му край и засмучи. Така ще разбереш дали проблема е от клапата или е нарушен вакума другаде. Невярвам проблема да е софтуерен. Може и да не работи ел винтила който я управлява. Намира се до филтъра отляво.
                      Fiat Marea TD100

                      Коментар


                        #12
                        Бира ще има и със сигурност ще взема участие в изпиването и ,но със сигурност няма да я купя аз.Не се опитвай повече да спориш(не че нетрябва или неможе),мен няма как да ме убедиш в думите си,най-много да заблудиш някой друг.Сега нека обясня още веднъж за невнимавалите.Този лост се изтегля с вакум.Когато мотора е студен,но НЕ Е запален тази клапа НЕ Е изтеглила лоста защото няма вакум,а дори и да има трябва софтуерно да се разреши да се задейства,така че ако си се разкарвал преди малко до колата и си видял че тя след като е студена и жилото е отпуснато, си си направил грешното заключение.Масово при другите марки автомобили на които се слага ГНП Лукас това жило се изтегля от така да го наречем(термостат), и ако твоята кола беше от тях като си вдигнеш капака ще видиш че жилото е опънато,щото термостата се интересува само и единствено от температурата,ни от вакум ,ни от ЕКУ-та.Чакам си бирата!!!

                        Коментар


                          #13
                          specialista написа:
                          Бира ще има и със сигурност ще взема участие в изпиването и ,но със сигурност няма да я купя аз.Не се опитвай повече да спориш(не че нетрябва или неможе),мен няма как да ме убедиш в думите си,най-много да заблудиш някой друг.Сега нека обясня още веднъж за невнимавалите.Този лост се изтегля с вакум.Когато мотора е студен,но НЕ Е запален тази клапа НЕ Е изтеглила лоста защото няма вакум,а дори и да има трябва софтуерно да се разреши да се задейства,така че ако си се разкарвал преди малко до колата и си видял че тя след като е студена и жилото е отпуснато, си си направил грешното заключение.Масово при другите марки автомобили на които се слага ГНП Лукас това жило се изтегля от така да го наречем(термостат), и ако твоята кола беше от тях като си вдигнеш капака ще видиш че жилото е опънато,щото термостата се интересува само и единствено от температурата,ни от вакум ,ни от ЕКУ-та.Чакам си бирата!!!
                          Ок. Сега свалих кората на мотора и снимам. Обаче се хващам на бас и ако съм прав ти ще ми регулираш помпата безплатно, а ако не аз ще ти платя двойно! Става ли? След малко и снимките...
                          Fiat Marea TD100

                          Коментар


                            #14
                            Чакам ги с нетърпение!

                            Коментар


                              #15
                              Накара ме да сваля кората и да снимам. На снима 1 двигателя е студен незапален а жилото е отпуснато. На снимка 2 свигателя е студен и запален и жилото е също отпуснато. На снимка 3 двигателя е запален и загрял и жилото е натегнато от вакуумната клапа, вследствое на което оборотите са се стабилизирали до около 950.
                              Fiat Marea TD100

                              Коментар

                              Working...
                              X