Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

яко дими моето фиат стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    яко дими моето фиат стило

    Здравейте,имам фиат стило от около година,имам и проблем от около два месеца ,които вчера стана доста сериозен.става дума за фиат стило 1.9 жтд.от около 2 месеца пуши доста сериозно черен дим при форсиране на втора скорост,направо като автобус.вчера както си шофирам завивам по бул.черни връх и на изкачването изведнъж се изгуби мощността и колата избълва черен дим при всяко натискане на педала на газта.с много мъка изкачих булеварда и се дотътрих до работа.един,два пъти припалих после,все същото и повече не съм пипал колата.вчера всички сервизи за диагностика бяха затрупани със сняг и никои не ме прие доста съм се пооплашил,ако някой може да изкаже компетентно мнение по въпроса ще съм много благодарен.пс:изчетох всичко което намерих тук и още много се чудя какво става,чак понеделник ме записаха в ауто италия

    #2
    Re: яко дими моето фиат стило

    simoneli написа:
    Здравейте,имам фиат стило от около година,имам и проблем от около два месеца ,които вчера стана доста сериозен.става дума за фиат стило 1.9 жтд.от около 2 месеца пуши доста сериозно черен дим при форсиране на втора скорост,направо като автобус.вчера както си шофирам завивам по бул.черни връх и на изкачването изведнъж се изгуби мощността и колата избълва черен дим при всяко натискане на педала на газта.с много мъка изкачих булеварда и се дотътрих до работа.един,два пъти припалих после,все същото и повече не съм пипал колата.вчера всички сервизи за диагностика бяха затрупани със сняг и никои не ме прие доста съм се пооплашил,ако някой може да изкаже компетентно мнение по въпроса ще съм много благодарен.пс:изчетох всичко което намерих тук и още много се чудя какво става,чак понеделник ме записаха в ауто италия
    Немога да ти кажа от какво точно може да е таз чернилка отзад,но не ходи в АутоИталия....че може да стане и зелен пушека ...По-добре ходи в BOSCH SERVICE !!!
    Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD `02
    Fiat Punto 1.2 16v LPG

    Коментар


      #3
      Нямаш въздух ... мей би?! Провери въздушния филтър. Незнам дали стилото има дебитомер,но ако има откачи буксата му и виж как ще се държи двигателя.
      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
      http://www.keepfighting.ms

      Коментар


        #4
        смених масло и филтри преди 700 км,лично набл. като ги слагаха,дебитомер има

        Коментар


          #5
          Колега същия проблем имах с 2,4 на Либра-150 к.с. колата пушеше като икарус,даже може би и повече-оказа се ЕГР клапан,след почистването му си заспа-даже вече не я виждам изобщо и да изпушва-по съвет на диагностицика във вантотрейд който ми оправи проблема смених и дебитомера,но от него не усетих някаква разлика...
          Lancia Lybra 2.4 JTD
          Fiat Punto MK2 1.2 16V Sporting
          Fiat Punto MK2 1.2 16V

          Коментар


            #6
            и моите съмнения са най-вече в тази насокока,но дали този проблем може да доведе до голяма загуба на мощност,то вчера колата почти загасна по черни връх като подавах после газ на място,снега ставаше черен

            Коментар


              #7
              Ако е ЕГР клапана да може да е проблема от това !Има доста писани теми точно за него ...Потърси във форума за "изолиране на ЕГР клапан"
              Fiat Stilo 1.9 JTD (85 kW - 115 PS) `03

              Коментар


                #8
                или е ЕГР-ра е заседнал и стои отворен и прави байпас на турбото и то неможе да се развърти или имаш някой спукан маркуч по турбо пътищата.
                BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
                E46 320D

                Коментар


                  #9
                  И аз залагам на ЕГР. Моето стило беше така пуши и губи мощност не мога да потегля. На диагностика не съм ходил но изолирах ЕГР клапана и колата се оправи а кома дори не разбра.
                  FIAT Stilo 1.9 Jtd

                  Коментар


                    #10
                    по скоро си спукал някои мьркуч на турбото
                    тунинговам си колите за удоволствие
                    някои с турбо други с чип

                    Коментар


                      #11
                      много не разбирам,маркуч на турбото какво значи-подмяна на маркуч или турбото се скапва.утре сме на доктор мисля да отида на собствен ход-4 км.,дали е проблем тука познати ми говорят за дюзи,6те си стискам палци да не е нещо сериозно(скъпо)

                      Коментар


                        #12
                        много не разбирам,маркуч на турбото какво значи-подмяна на маркуч или турбото се скапва.утре сме на доктор мисля да отида на собствен ход-4 км.,дали е проблем тука познати ми говорят за дюзи,6те си стискам палци да не е нещо сериозно(скъпо)

                        Коментар


                          #13
                          Еми не е сложно за разбиране. Всъщност провери целия всмукателен път. От мястото, от което се засмуква въздухът до самия всмукателен колектор. Най вече гледаш за спукани въздуховоди след турбото, което попринцип би трябвало да се намира на изпускателния колектор. Все пак го задвижват изгорелите газове....
                          www.CarProfi-BG.com
                          Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                          Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                          Най-атрактивните цени в София!

                          Коментар


                            #14
                            Колега,точно вчера отстранявах точно този проблем на Стило. Беше излязъл мъркуча който е точно след турбото.Колата остава без въздух и прави сместа много бедна а от там ти идва и дименето,както и липсата на мощност.Скобите които държат мъркучите се разхлабват след време в следствие на вибрациите и налягането на турбото беше изхвърлило навън мъркуча.Лесно се оправя,просто ти трябва канал за да свалиш кората ако я имаш и малко умения с отвертка.Ако не е този мъркуч има само ощеедна мека връзка и тя е на входа на интеркулера,която също е много лесна за обслужване отдолу на колата.Колегите са прави че това е проблем със захранването с въздух.А придърпва ли коагто натискаш педала?
                            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                            Kawasaki ER-6n'2012

                            Коментар


                              #15
                              Та сега да разкажа за днешните ми перипетии.Отивам в ауто-италия,диагностика,за смяна са ти казват дебитомер и ерг клапан,към 900 лв. ако ги купя от там,тръгвам си отчаян,ама си викам да мина и през супер дизел.Там чаках да мине обедната почивка и да разбера че с фиат не можели да помогнат-системата им била бош и не ставало.Вече щях да се прибирам ама се сетих за вантотрейд.там пак диагностика,изолираха дебитомера и ми казаха,че си работи.Проблема бил с клапана,сложиха някаква пластина да го запушат(не ми се искаше),като я пробвах тя колата направо литна,не дими черно като локомотив.Май не съм я карах с такава мощност досега,пък ме и убедиха,че конкретно при този двигател нямало проблем така да се направи.Дано няма последващ проблем с това затапване,засега така го оставям.Много съм доволен,ако всичко е наред значи си намерих сервиза.пс:благодаря за всички мнения на колегите :D

                              Коментар

                              Working...
                              X