При мен лампата светва когато индикаторната стрелката падне до най - горната черта на червения сектор. Странното е, че в следващия момент след поредно гасене и последвало запалване на двигателя ( независимо от наклона ) индикацията ми отива в белия сектор и все едно, че никога не ми е намалявало горивото в резорвоара За съжаление това не трае вечно ... и все се налага да зареждам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скала на горивото при 1.9 JTD
Collapse
X
-
Не търсете под вола теле! Не е виновна геометрията на резервоара, за неточните показания на нивомера. Самата система е конструирана така, че след време дава грешно или неточно показание. Поплавъковата система се състои от цилиндър - камера, в които се движи поплавъка. Поради това че поплавъка и цилиндъра са с малък диаметър спрямо дължината си и са разположени вертикално, се получава ефект от тежеста му който не би позволило въобще, да работи подобна система. За да се избегне това, първо в дъното на цилиндъра в който се движи поплавъка, е изработен много малък и калиброван отвор през който бавно навлиза горивото в системата, а също така и бавно излиза от там спрямо нивото в резервоара. В долната си част поплавъка се подпира на балансираща пружина а в горния си на друга успокоителна такава. Благодарение на това системата работи и то доста сполучливо, докато не настъпи умора в долната пружина и от там започва темата във форума. Това се оправя или със замяна на пружината или с разтеглянето и. Аз така излекувах моя горивомер и сега работи и отчита коректно.Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Не търсете под вола теле! Не е виновна геометрията на резервоара, за неточните показания на нивомера. Самата система е конструирана така, че след време дава грешно или неточно показание. Поплавъковата система се състои от цилиндър - камера, в които се движи поплавъка. Поради това че поплавъка и цилиндъра са с малък диаметър спрямо дължината си и са разположени вертикално, се получава ефект от тежеста му който не би позволило въобще, да работи подобна система. За да се избегне това, първо в дъното на цилиндъра в който се движи поплавъка, е изработен много малък и калиброван отвор през който бавно навлиза горивото в системата, а също така и бавно излиза от там спрямо нивото в резервоара. В долната си част поплавъка се подпира на балансираща пружина а в горния си на друга успокоителна такава. Благодарение на това системата работи и то доста сполучливо, докато не настъпи умора в долната пружина и от там започва темата във форума. Това се оправя или със замяна на пружината или с разтеглянето и. Аз така излекувах моя горивомер и сега работи и отчита коректно.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар