Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какви са симптомите на неправилно зацепен ангренаж?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какви са симптомите на неправилно зацепен ангренаж?

    В смисъл неправилно зацепена ГНП ? сменяха ми водна помпа обаче без ангренаж, ама понеже като е смениха протече и отваряха на ново и правиха едни маймунджулаци да връзват със свински опашки ремъка да не го свалят целия пак ми се струва че нещо не е както трябва ?колата като че ли пуши малко повече.... не върви нещо както трябва като тръгне да набирам и много бавно ..... изведнъж почне да дърпа ...не е ефекта на турбото нещо друго е и не ме кефи така > колата е 1.9 ТД 75 браво

    #2
    Какви са симптомите на неправилно зацепен ангренаж?Колата не върви, гори много - това съм чел.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Колега тиа маистори...кои ремък са вързвали със миши опашки...Ангренажа ли...??????

      Коментар


        #4
        Симтомите са от теб,другото си е проверка и констатиране на това дали има или няма виновен за това.

        Коментар


          #5
          Колега, отвори си капака. На него от вътрешната страна има една изолация - като велтер. Отпред точно в средата (до ръчката за отваряне на капака) трябва да е закачена с копче за капака. Ако го няма копчето, тя пада и затваря отвора за въздуха и колата не върви. Успех.

          Коментар


            #6


            ми на капака всичко си ми е наред нямам висящи елементи ама чудя се дали не е и турбото нещо проблемация ? не е омаслено ...... по принцип ми направи впечатление че преди палеше на четвърт оборот , сега 80% от паленията ми са на 3-тия оборот сигурно ....... незнам вече ко става бати аномалиите .....

            Коментар


              #7
              зацепване

              Здравей колега Щом пали трудно- зацепена е на закъснение Иди при тоя който си е оставил ръцете да си свърши работата докрай И вземи някой за компания че такива майстори не обичат рекламациите,,,,,,,

              Коментар


                #8


                Абе то ако е при него грешката няма да има проблем за тва ..... ама сега като е зацепен как ще се разбере как му е правилното зацепване ? в смисъл той на ремъка вече няма белези никви трябва по някой нов да се видят къде са и да се драсне ?! ама ако не е това ко прайм ?! бахти дилемата писна ми да давам пари по колата тя ми излиза по скъпа от жената

                Коментар


                  #9
                  Има си белези по валовете и такива статични,който се занимава с това трябва да знае за какво става дума.Тези които са били на ремъка са само от полза за по-лесен монтаж.Задължително трябва да се провери зацепването.

                  Коментар


                    #10


                    ще взема да сваля капаците и сам да си го видя и ако има проблем ша му го закарам да си го оправя

                    Коментар


                      #11
                      зацепване

                      Колега,виждам че почти си набрал смелост На кожуха на маховика има отвор Слагаш на пета и един помощник леко бута колата докато видиш белега на маховика Синхронизираш ги двата-в една линия -и тогава гледаш как е зацепен С помощник и почти никакъв инструмент ще се справиш Стига сме заривали с пари разни ,,майстори,, Нали за това е форума Успех и пиши за резултата

                      Коментар


                        #12
                        Re: зацепване

                        Kroko61 написа:
                        Колега,виждам че почти си набрал смелост На кожуха на маховика има отвор Слагаш на пета и един помощник леко бута колата докато видиш белега на маховика Синхронизираш ги двата-в една линия -и тогава гледаш как е зацепен С помощник и почти никакъв инструмент ще се справиш Стига сме заривали с пари разни ,,майстори,, Нали за това е форума Успех и пиши за резултата
                        Това е в сила за ТД100.Радвам се че има будни учасници във форума.

                        Коментар


                          #13


                          забелязвам че колата на място работи добре , няма разлика , като карам като и дам газ забива муцуната и неможе да се изтегли изобщо почва да пуши яко ама яко ..... и ако и давам газ и почва да загрява ?! миналия ден едвам се качих до велинград не съм е проверил още дали и е зацепен ангренажа както трябва ама май май не е от него ? поне така си мисля де иначе нямаше да работи нормално на място ? незнам кво да правя ако ида при ония и не е от това ша ми вземе пари че го е проверил ако ида на дизелджия (ако ми кажете добър в пловдив или пазарджик ? знам за един в стамболийски ама малко му нямам доверие ?) и ако ми каже че е от това пак може да стане същото направо незнам ко да правя ?!

                          Коментар


                            #14
                            смени майстора
                            Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                            ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                            Коментар


                              #15
                              колеги аз имам браво 1.6 ,16 ,97 ще ми помогне ли някои каде да търся белези за ангренежа да го проверя

                              Коментар

                              Working...
                              X