Аз и тук много лесно си решавам проблема,премахвам му раковото образувание ако ще и 100 транзистора да има в него.А сега след сложното ти обяснение да те питам чувал ли си че може да засяда сърдечника на соленоидния клапан?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
фиат браво 1.9тд 100к.с не се гаси
Collapse
X
-
specialista написа:Аз и тук много лесно си решавам проблема,премахвам му раковото образувание ако ще и 100 транзистора да има в него.А сега след сложното ти обяснение да те питам чувал ли си че може да засяда сърдечника на соленоидния клапан?Fiat Marea TD100
Коментар
-
И още нещо по отношение на дефект в системата Fiat-Code, защото това касае и теб и ще ти е от полза в работата при диагностика на подобен проблем, засегнат от автора. Искам да поясня, че има два случая на дефект във коментираната система. Единият е когато при дефект не можем да запалим мотора. Тогава се касае за повреда в крайното стъпало на електрониката или цялата електроника, която управлява твоя клапан. Тогава електронният елемент който го управлява е дефектирал ( изгорял) поради пробив на прехода база- колектор или база емитер- в зависимост от структората на кристала т. е. дали е PNP или NPN, и е останал запушен завинаги. Тогава няма да имаш захранващо напрежени към клапана и мотора няма да пали. В другия възможен случай ако е пробил прехода емитер - колектор което се получава при по голям от работния максимално допустим ток- (а това става при работещ двигател и свален акумулатор или хлабави клеми), то тогава ще има винаги напрежение на клапана и няма да можем да угасим мотора с контктния ключ! Естествено че в тоя ред на мисли, тук можем и да обвиняваме и контактен ключ поради дефект, задържала сърцевина на клапан- както ти го наричаш ,,сърдечник" и мн. други може би!?!Fiat Marea TD100
Коментар
-
Обясненията ти са чудесни,само дето не споменаваш как ще се реши проблема при положение че си прав и че тази проклета електронна защита е вградена в ГНП(на този модел).На всичкито отгоре е и капсоловано всичко,залято с някакви желета и като почнеш да ровичкаш из вътре по-вероятное да се съсипе още отколкото да се поправи.Дори и да се поправи в утрешния ден може да се скапе отново или тогава да се е скапал клапана,какво ще правим ще сваляме ГНП отново ли?Понякога трябва и да сме хора ,а не многознайковци.Има кой да оцени колко струваме.
Коментар
-
@specialista: Ще те преведа, че много хора тук не са наясно какво говорим понякога аз и ти: НЕ Е ВАЖНО ДА ПОКАЖЕШ КОЛКО ЗНАЕШ, ВАЖНО Е ДА СВЪРШИШ РАБОТАТА КАКТО ТРЯБВА ВИНАГИ.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:@specialista: Ще те преведа, че много хора тук не са наясно какво говорим понякога аз и ти: НЕ Е ВАЖНО ДА ПОКАЖЕШ КОЛКО ЗНАЕШ, ВАЖНО Е ДА СВЪРШИШ РАБОТАТА КАКТО ТРЯБВА ВИНАГИ.
Коментар
-
Аз никъде не съм твърдял че е от електронната защита. Просто дадох пример на възможните варианти на проблема. Иначе ако провериш за наличие на захранване към клапана или за неговото отсъствие, ще разбереш дали е от електрониката или от самия клапан. Т.Е за конкретния случай при изключено запалване ако има напрежение към клапана това говори за повредена електроника. А ако няма както и трябва да бъде, ще провериш клапана дали функционира. Дори и да е капсулована от самата електроника, тая дето е под помпата отива сигнал по кабел до клапана. Именно там е разковничето на проблема.Fiat Marea TD100
Коментар
-
И още нещо. Така или иначе трябва да се сваля помпа след като няма достъп до електрониката. При положение че до самата нея всичко е наред (контактен ключ, клеми, кабели) не виждам друг начин да се стигне до електрониката и клапана без демонтаж на помпата. После остава да провериш дали клапана е наред и ако да махаш ,,раковото образование". Или пращаш злочестия клиент да си купи ново, което никък не е евтино. Е поне избора си е негов.Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар