Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат браво 1.9тд 100к.с не се гаси

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    фиат браво 1.9тд 100к.с не се гаси

    пали се от стартера,но не се гаси ..какво може да е?

    #2
    Engine Shutoff Solenoid.

    Коментар


      #3
      ogi28b написа:
      Engine Shutoff Solenoid.
      тоест?

      Коментар


        #4
        Повреден електромагнитен клапан на помпата.
        BRAVA TD100 ELX `98

        Коментар


          #5
          Съжалявам че ще вгорча настроението на колегата,но този клапан без демонтаж на ГНП е невъзможно да се смени.За повече информация на лични.

          Коментар


            #6
            Може приятелю.Малко е неудобно местото но си смених патрончето на клапана пред магазина че като дойде колата от Швейцария я гасях на скорост със спирачка.
            BRAVA TD100 ELX `98

            Коментар


              #7
              Явно говорим за различни неща,това за което говоря не може да се смени на място заради защитата която е направена.При теб или е махната вече тази защита или говориш за друго.

              Коментар


                #8
                Уточняване на място в Я-л с биричка като се видим. О.К.?
                BRAVA TD100 ELX `98

                Коментар


                  #9

                  Коментар


                    #10
                    Re: фиат браво 1.9тд 100к.с не се гаси

                    miss211 написа:
                    пали се от стартера,но не се гаси ..какво може да е?
                    колата я гледаха в сервиз и казаха,че проблема е от някъкъв датчик,цената му била 800лв някой да има идея за друг вариант с който да се реши проблема?

                    Коментар


                      #11
                      Re: фиат браво 1.9тд 100к.с не се гаси

                      miss211 написа:
                      miss211 написа:
                      пали се от стартера,но не се гаси ..какво може да е?
                      колата я гледаха в сервиз и казаха,че проблема е от някъкъв датчик,цената му била 800лв някой да има идея за друг вариант с който да се реши проблема?
                      А бе вече ти казаха от какво не се гаси.Бягай при някой да ти смени клапана и да си решиш проблема.Попитай ги тези "убавците" от сервиза какъв е този Датчик - за да е датчик трябва да отчита нещо - питай ги просто какво отчита въпросния датчик за 800лв
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #12
                        Мисля че ти писах за това какъв е проблема,и как може да се отстрани и то с подробности какво и как се сваля.Явно ти се дават 800 лв. за нещо дето го няма в помпата ти.И едно уточнение нали става въпрос за ТД100?

                        Коментар


                          #13
                          не става въпрос за моята кола но да тд100 е... на 2 местаа вече казват,че не било от клапана ... сега 3ти каза,че за 170лв щял да изолира имобилайзера,от там било всичко..

                          Коментар


                            #14
                            Прати му много поздрави от мен!!! Ако е имобилайзера тя няма да пали защото няма да пусне напрежение към същия този клапан.

                            Коментар


                              #15
                              specialista написа:
                              Прати му много поздрави от мен!!! Ако е имобилайзера тя няма да пали защото няма да пусне напрежение към същия този клапан.
                              И тук грешиш колега. Наясно си как имобилайзера- както го наричате, управлява клапана на помпата, но има едно друго положение в електрониката. Напрежение няма ако електрониката го е забранила и има ако го е разрешила. Това става с помоща на управляващ мощен краен транзистор. Когато прехода му емитер-колектор е запушен- няма управляващо напрежение и клапана не работи-т.е. не е включен и обратното! В случай обаче ако е пробил въпросният преход между емитер -колектор то напрежение ще има, защото го има и когато е отворен и при завъртане на контакния ключ в позиция OFF, двигателя няма да угасне защото напрежението ще захранва клапана през пробития преход. Т.Е. при подобен проблем няма да угасне двигателя, защото на клапана му се подава захранващо напрежение.
                              Fiat Marea TD100

                              Коментар

                              Working...
                              X