Помпата ми протече яко...сутринта като запалих и взе да пуши и да лапа въздух...изтече около 2 литра нафта от помпата....някой ако е правил помпа Лукас в София да каже от кой сервиз е довоолен?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сервиз за ГНП Лукас - Къде в София?
Collapse
X
-
Ами не знам...струва ми се че е някъде от долната страна на помпата...Иначе за Ямбол знам - тъкмо си пишех с колегата спезиалиста и умувахме как да намеря от къде лапа въздух и тя взе че се предаде тотално преди да се заема с нея....Кофтито е че не мога да я закарам в това състояние до Ямбол, иначе изобщо нямаше да се замисля Намерих един сервиз в нета http://toera.net/aboutus.php Мисля да се обадя там и да ги поразпитам как седят нещата при тях.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Проблема го локализирах преди малко....Реших все пак да пробвам да запаля колата....запали без проблем ....реших да я покарам като преди това забърсах каквото можах по помпата....покарах 1-2 км и после паркирах пак...загасих и запалих колата няколко пъти като последният път я форсирах яко и я оставих да работи....по едно време видях една рекичка от нафта как се стича надолу....тече точно от авансатора и то доста След малко отвам до аxm за авансатор....ако някой знае някакви особености за смяната му нека да сподели.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:Проблема го локализирах преди малко....Реших все пак да пробвам да запаля колата....запали без проблем ....реших да я покарам като преди това забърсах каквото можах по помпата....покарах 1-2 км и после паркирах пак...загасих и запалих колата няколко пъти като последният път я форсирах яко и я оставих да работи....по едно време видях една рекичка от нафта как се стича надолу....тече точно от авансатора и то доста След малко отвам до аxm за авансатор....ако някой знае някакви особености за смяната му нека да сподели.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
doofiat написа:И запази стария авансатор, защото тук във форума четох, че се отремонтира този проблем след смяна на някаква гумичка.Мисля един ден да си поиграя със стария авансатор и да направя тема.Даже имам предложение, може да си направим среща и заедно да си оправим авансаторите. :DFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Един приятел го беше дал на един майстор, който го беше разкапсуловал и му бепе сменил там някакво уплатнение....това обачв ако тече от основата, а на е от кабелчетата....при мен теча е и от двете места, като основно от основата му....Междудеугото новият клапан е вече при мен 141,20 с отстъпката (последният на тая цена :D )....Утре ще я закарам някъде да ми го сменят, като ще бдя над смяната и ще им давам акъли :P ....само едно ме приитеснява, понеже целият двигател е олят с нафта барабар с картера и си мисля като загреее има ли някаква вероятност да се запали нещоEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:Един приятел го беше дал на един майстор, който го беше разкапсуловал и му бепе сменил там някакво уплатнение....това обачв ако тече от основата, а на е от кабелчетата....при мен теча е и от двете места, като основно от основата му....Междудеугото новият клапан е вече при мен 141,20 с отстъпката (последният на тая цена :D )....Утре ще я закарам някъде да ми го сменят, като ще бдя над смяната и ще им давам акъли :P ....само едно ме приитеснява, понеже целият двигател е олят с нафта барабар с картера и си мисля като загреее има ли някаква вероятност да се запали нещоFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Меглиото много добре го познавам ....ше изчакам да се прибера до Плевен и на пароструйката ще го измия целия Колата е готова...взеха ми 15лв за смяната на клапана...За сега не тече новият..надявам се ида не протече никога Впечетления още нямам много, но колата пали лесно, но отново пропушва сиво-синьо при палене....иначе я издувах на 1ва и 2-ра и за сега не лапна въздух....преди при издуване почваше да придърпва и да си вдига сама оборотите...за сега тия симптоми ги няма....Ще видим натам какво ще станеEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Tornado написа:doofiat написа:И запази стария авансатор, защото тук във форума четох, че се отремонтира този проблем след смяна на някаква гумичка.Мисля един ден да си поиграя със стария авансатор и да направя тема.Даже имам предложение, може да си направим среща и заедно да си оправим авансаторите. :D
Коментар
-
Geraka написа:Меглиото много добре го познавам ....ше изчакам да се прибера до Плевен и на пароструйката ще го измия целия Колата е готова...взеха ми 15лв за смяната на клапана...За сега не тече новият..надявам се ида не протече никога Впечетления още нямам много, но колата пали лесно, но отново пропушва сиво-синьо при палене....иначе я издувах на 1ва и 2-ра и за сега не лапна въздух....преди при издуване почваше да придърпва и да си вдига сама оборотите...за сега тия симптоми ги няма....Ще видим натам какво ще станеFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Мне добавки слагах миналата зима....едни хелиос мисля че се казваха за зимата....иначе други не съм слагал....сега мисля да пробвам някоя за почистване на дюзи, ама не съм сигурен ощеEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар