Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сервиз за ГНП Лукас - Къде в София?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сервиз за ГНП Лукас - Къде в София?

    Помпата ми протече яко...сутринта като запалих и взе да пуши и да лапа въздух...изтече около 2 литра нафта от помпата....някой ако е правил помпа Лукас в София да каже от кой сервиз е довоолен?
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    #2
    По-добре в Ямбол.Можеш ли да локализираш от къде е теча?
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Ами не знам...струва ми се че е някъде от долната страна на помпата...Иначе за Ямбол знам - тъкмо си пишех с колегата спезиалиста и умувахме как да намеря от къде лапа въздух и тя взе че се предаде тотално преди да се заема с нея....Кофтито е че не мога да я закарам в това състояние до Ямбол, иначе изобщо нямаше да се замисля Намерих един сервиз в нета http://toera.net/aboutus.php Мисля да се обадя там и да ги поразпитам как седят нещата при тях.
      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

      Коментар


        #4
        На Житница има Сервиз Лукас, но все си мисля, че някаква тапа е протекла и проблема ти е елементарен.Я пробвай и този майстор - Стоян 0888 36 57 70

        Коментар


          #5
          Проблема го локализирах преди малко....Реших все пак да пробвам да запаля колата....запали без проблем ....реших да я покарам като преди това забърсах каквото можах по помпата....покарах 1-2 км и после паркирах пак...загасих и запалих колата няколко пъти като последният път я форсирах яко и я оставих да работи....по едно време видях една рекичка от нафта как се стича надолу....тече точно от авансатора и то доста След малко отвам до аxm за авансатор....ако някой знае някакви особености за смяната му нека да сподели.
          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

          Коментар


            #6
            Geraka написа:
            Проблема го локализирах преди малко....Реших все пак да пробвам да запаля колата....запали без проблем ....реших да я покарам като преди това забърсах каквото можах по помпата....покарах 1-2 км и после паркирах пак...загасих и запалих колата няколко пъти като последният път я форсирах яко и я оставих да работи....по едно време видях една рекичка от нафта как се стича надолу....тече точно от авансатора и то доста След малко отвам до аxm за авансатор....ако някой знае някакви особености за смяната му нека да сподели.
            Смяната му е елементарна стига да имаш необходимия номер инструмент.Аз си купувах ключ лула само за ради него.За номера сега не мога да кажа.Развиваш стария навиваш новия и внимавай със стягането да не го скъсаш.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              И запази стария авансатор, защото тук във форума четох, че се отремонтира този проблем след смяна на някаква гумичка.Мисля един ден да си поиграя със стария авансатор и да направя тема.Даже имам предложение, може да си направим среща и заедно да си оправим авансаторите. :D

              Коментар


                #8
                doofiat написа:
                И запази стария авансатор, защото тук във форума четох, че се отремонтира този проблем след смяна на някаква гумичка.Мисля един ден да си поиграя със стария авансатор и да направя тема.Даже имам предложение, може да си направим среща и заедно да си оправим авансаторите. :D
                Аз съм съгласен ,но как ще го разскапсуловаме и после капсуловаме.И аз имам един и си го пазя.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Един приятел го беше дал на един майстор, който го беше разкапсуловал и му бепе сменил там някакво уплатнение....това обачв ако тече от основата, а на е от кабелчетата....при мен теча е и от двете места, като основно от основата му....Междудеугото новият клапан е вече при мен 141,20 с отстъпката (последният на тая цена :D )....Утре ще я закарам някъде да ми го сменят, като ще бдя над смяната и ще им давам акъли :P ....само едно ме приитеснява, понеже целият двигател е олят с нафта барабар с картера и си мисля като загреее има ли някаква вероятност да се запали нещо
                  Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                  Коментар


                    #10
                    Покойно, нафтата се изпарява и тя не е като бензина - избухлива.

                    Коментар


                      #11
                      Geraka написа:
                      Един приятел го беше дал на един майстор, който го беше разкапсуловал и му бепе сменил там някакво уплатнение....това обачв ако тече от основата, а на е от кабелчетата....при мен теча е и от двете места, като основно от основата му....Междудеугото новият клапан е вече при мен 141,20 с отстъпката (последният на тая цена :D )....Утре ще я закарам някъде да ми го сменят, като ще бдя над смяната и ще им давам акъли :P ....само едно ме приитеснява, понеже целият двигател е олят с нафта барабар с картера и си мисля като загреее има ли някаква вероятност да се запали нещо
                      Купи си едно шише обезсмаслител Меглио отстрани пластмасовия капак над двигателя,напръскай навсякъде с него и го измии на водоструйка.Все пак внимавай да не къпеш много алтернатор и други електрически елементи.Ще се учудиш колко чист ще ти стане двигателя
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Меглиото много добре го познавам ....ше изчакам да се прибера до Плевен и на пароструйката ще го измия целия Колата е готова...взеха ми 15лв за смяната на клапана...За сега не тече новият..надявам се ида не протече никога Впечетления още нямам много, но колата пали лесно, но отново пропушва сиво-синьо при палене....иначе я издувах на 1ва и 2-ра и за сега не лапна въздух....преди при издуване почваше да придърпва и да си вдига сама оборотите...за сега тия симптоми ги няма....Ще видим натам какво ще стане
                        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                        Коментар


                          #13
                          Tornado написа:
                          doofiat написа:
                          И запази стария авансатор, защото тук във форума четох, че се отремонтира този проблем след смяна на някаква гумичка.Мисля един ден да си поиграя със стария авансатор и да направя тема.Даже имам предложение, може да си направим среща и заедно да си оправим авансаторите. :D
                          Аз съм съгласен ,но как ще го разскапсуловаме и после капсуловаме.И аз имам един и си го пазя.
                          Е те тоя пич ги поправя Kroko61 жалко че късно го открих,вече си бях поръчал НО пък евала пичове за форума,ако не беше той имаше да се мяткам от майстор на майстор.

                          Коментар


                            #14
                            Geraka написа:
                            Меглиото много добре го познавам ....ше изчакам да се прибера до Плевен и на пароструйката ще го измия целия Колата е готова...взеха ми 15лв за смяната на клапана...За сега не тече новият..надявам се ида не протече никога Впечетления още нямам много, но колата пали лесно, но отново пропушва сиво-синьо при палене....иначе я издувах на 1ва и 2-ра и за сега не лапна въздух....преди при издуване почваше да придърпва и да си вдига сама оборотите...за сега тия симптоми ги няма....Ще видим натам какво ще стане
                            Добавки на горивото налива ли преди да ти протече клапана-авансатор?
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              Мне добавки слагах миналата зима....едни хелиос мисля че се казваха за зимата....иначе други не съм слагал....сега мисля да пробвам някоя за почистване на дюзи, ама не съм сигурен още
                              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X