Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Можели да се ремонтира авансатора тд 100.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Можели да се ремонтира авансатора тд 100.

    Пожели да се ремонтира клапан авансатор като протече ,тече само като напомпя на крушата след това не капе можели от там да смуче въздох и за това да прекъсва докато изгони въздоха.

    #2
    Да може Аз ги правя само че си далечко и куриера бърка цената

    Коментар


      #3
      Може, нищо че е капсулован. Отваря се и се сменя една гумичка и с това се решава проблема.
      Bravo TD100

      Коментар


        #4
        IGG написа:
        Може, нищо че е капсулован. Отваря се и се сменя една гумичка и с това се решава проблема.
        Решава се, ако тече от основата, но ако теча е около захранващите кабели май не може да се ремонтира....така поне съм чел
        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

        Коментар


          #5
          Geraka написа:
          IGG написа:
          Може, нищо че е капсулован. Отваря се и се сменя една гумичка и с това се решава проблема.
          Решава се, ако тече от основата, но ако теча е около захранващите кабели май не може да се ремонтира....така поне съм чел
          Може може.Вътре има още две О-пръстенчета и от тях протича ,но разкапсуловането е трудно и няма гаранция ,че с новите пръстени няма да протече.Имам снимка на разглобен ако има интерес.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Еми аз си запазих стария и може да пробвам да го реставрирам :D
            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

            Коментар


              #7
              Tornado написа:
              Geraka написа:
              IGG написа:
              Може, нищо че е капсулован. Отваря се и се сменя една гумичка и с това се решава проблема.
              Решава се, ако тече от основата, но ако теча е около захранващите кабели май не може да се ремонтира....така поне съм чел
              Може може.Вътре има още две О-пръстенчета и от тях протича ,но разкапсуловането е трудно и няма гаранция ,че с новите пръстени няма да протече.Имам снимка на разглобен ако има интерес.
              Колега я прати снимки, че ми стана интересно за тоя клапан. Мисля че ще мога да го рзкапсоловам. Моя си е здрав, но ако протече искам и това да направя. Иначе къде има маркови О- пръстени.
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #8
                iuly_vn написа:
                Иначе къде има маркови О- пръстени.
                SKF
                АЗ НЕ ИСКАМ ПРОДУКТИТЕ НА МОНСАНТО В БЪЛГАРИЯ!

                Коментар


                  #9
                  iuly_vn написа:
                  Колега я прати снимки, че ми стана интересно за тоя клапан. Мисля че ще мога да го рзкапсоловам. Моя си е здрав, но ако протече искам и това да направя. Иначе къде има маркови О- пръстени.
                  Да се оправи времето ,че в тоя сняг не мога да си намеря фотото.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    tyo написа:
                    iuly_vn написа:
                    Иначе къде има маркови О- пръстени.
                    SKF
                    А, за тия SKF не бях се сетил. Хем са близо до нас. Те продават лагери и семеринги, но сега разбирам от сайта им че имат много интересни неща. Като издържливи маркучета за обратната нафта на дизелите ни. А и не само за тях! Браво колега!
                    Fiat Marea TD100

                    Коментар

                    Working...
                    X