Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ромолене на брава JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ромолене на брава JTD

    Появи се странно ромолене на колата ми.Ходих на сервиз и там, като ми свалиха пистовият ремък се оказа че не е проблем в двигателя.Тогава ми казаха че е демферната шаиба,но като се поровичках малко установих,че шаибата на климатика много играе.Казаха,че не пречело това. Проблем ли е това? Предложиха да сменят демферната шаиба,а ако пак го има ромоленето ще ми смени обтяжната ролка безплатно на негови разноски.Моля някои ако може да даде съвет какво да направя,че съм много объркан.Обтяйната ролка ми е нова както и пистовият ремък.Сменени са преди два месеца. javascript:emoticon(’’)
    Fiat brava 1.9JTD

    #2
    Е тук сам си отговаряш.Викаш, че си видял, че шайбата на климатика играе много, после пък шайбата на коляновия вал ще сменяш, пък ако не е от нея ще сменяш за сметка на майстора обтяжната ролка
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      Да така е.Но има и друг фактор,че не винаги ромоли.Например при студен двигател отначало,друг път при пуснати фарове,климатик .Всеки път е различно.Когато не се чува направо пее двигателя.
      Fiat brava 1.9JTD

      Коментар


        #4
        Знаеш ли колко струва тази демферна шайба,ако не е от нея ще ти върнат ли парите?Я отиди и при други сервизи да не сменяш половината части и накрая пак да не стане.

        Коментар


          #5
          re

          Провериха ли ти алтернатора??При мен се беше разбил предният лагер.Съчмите бяха изпадали.
          Fiat Bravo 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            А защо не свалите пистовия ремък и тогава да запалиш колата ??? Ако е от демпферната шайба ще ромоли пак , ако е от шайбата на климатика - НЯМА , понеже тя нямя да се върти :D
            '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



            Коментар


              #7
              И при мен го има същото румолене...и мойта шайба на климатика ми се струва, че играе и издава едни звуци странни....Скоро късах ремък и карах малко без такъв и румоленето изчезна....след като слжих новият ремък отново се появиха и става се по-зле....и на мен в сервиза ми казаха демпферна шайбо, обаче аз съм я сменял преди 30000км....Въпроса ми е може ли да се сменя тая шайба на климатика, понеже в сайта на axm не видях да има такава?
              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

              Коментар


                #8
                При свален ремък работи идеално.А за шаибата на климатика не се сменя а само лагерчето. То било някъде около 50лв.И за смяна още около 50лв. Макар че не било трудно и сам да си го свалиш.Сваля се пистовият ремък и след това се развива една гаика, но ще трябва с нещо да се държи да не се върти комресора.Не съм го правил, но ще трябва да се заема в наи скоро време само дето незнам кога ще е това. И дали ще излезе от там,защото само тази шаиба на климатика играеш когато свлихме ремъка в сервиза,а демферната шайба не видях да е закъсан тампона. Самокогато е монтирана се вижда много леко да криволичи.Всички други ролки и шайби според мен бяха добре нямаха никакви луфтове и се въртяха съвсем нормално.
                Fiat brava 1.9JTD

                Коментар


                  #9
                  Не можеш ли да разхлабиш шайбата докато е сложен ремъка, за да не се върти. Не знам дали имаше място около ролката. Лагерчето избива ли се или?
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #10
                    Малко късно видях темата,дано да си решил проблема.И все пак,ето го лагера:
                    Octavia RS
                    Evo 10-служебната играчка.

                    Коментар


                      #11
                      Компресора е хванат с четири дълги болта-два отгоре,по-лесно достъпни,и два отдолу.Необходимо е да се свали,(без да се изпразва системата)за да може със специална скоба да се извади лагера.
                      Octavia RS
                      Evo 10-служебната играчка.

                      Коментар


                        #12
                        Колега колко пари струва лагера?
                        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                        Коментар


                          #13
                          Преди година го купих.Тогава беше 28лв.
                          Octavia RS
                          Evo 10-служебната играчка.

                          Коментар

                          Working...
                          X