Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

помагайте Кромажии,колеги.Искарах го на парчета термостата.?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    помагайте Кромажии,колеги.Искарах го на парчета термостата.?

    не ми достига нормална температура ми се струва 180км. изван градско на 5та с 90км.,не марда стрелката от началната скала 50-55град.,кат я карах на 3та с 30-40,заради дупки пак изван града за може би 5-10км.качва се на 80-85град. и кат я пусна надолу или на равно на 5та пак слиза на 50-55град.Термостата ли е или др.,понежа разбрах,че и др.колега с крома има сащия проблем м/е би.А инак си има парно.

    #2
    С кой двигател си и защо реши да пуснеш темата си точно в раздела за дизели?
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      ам забрайх,сори,2.5tdi 94г.др.мисла нема.

      Коментар


        #4
        Абе класика - термостат за смяна.На Кромите поне беше май само клапанчето за някакви смешни 5-10лв.
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #5
          благодарско колега,ма поясни малко,аз намерих каде е тва животно термостат,на учудващо мн.удобно место,само един дебел,,матракуч и 3ри болта или шпилки не сам сигорен ма поясни малко,чувал сам,че има термостати само им се подменя някакви джачки и са орайд да не казваш,че и моя е по тоз начин,ако не ще го отварам/кат немам ходене некаде/ както праа до сеа.Поне ми се вижда по лесна процедура от смена на лагер на динамо на мн.мрасно место и в тесен гараж Кажи се пак де.

          Коментар


            #6
            Колега и аз имам същия проблем като твоя,не искаше да загрява над 60гр,колкото и да карам все тая,и реших че трабва да сменя термостата.С новия ’’вернет’’ ми качи до 70гр. обаче нещо ми направи впечатление от термостата излизат 2 дебели маркуча,единия отива долу в радиатора,а другия от горе се връща в термостата,би следвало и двата да останат студени до около 80-85гр. обаче горния маркуч започва да се затопля буквано няколко мин. след запалването.Отидох до един магазин и си купих тетмостат- не е за Рено 5,подобен за 26лв и го напъхах в горния маркуч който излиза от радиатора и всичко се нареди загрява точно на средата,първо отваря оригиналния пълни радиатора и отвара другия и така се нормализира на 80гр и такакси стои.Забравих само да оточня че оригин. отваря на 86гр. а другия на 82гр. при мен тая система работи вече близо 7-8000км без проблеми и разхода ми свали около литър.
            Fiat Croma 1.9TDid-96g
            min-3.9/100
            max-7/100

            Коментар


              #7
              Yavor написа:
              Абе класика - термостат за смяна.На Кромите поне беше май само клапанчето за някакви смешни 5-10лв.
              колега помагай пак,кажи каде е клапанчето.Пък и незнам дали ги има само клапанчета по наще магазини.Дай некво инфо преди да го отворя,скоро тръбва да е.
              Прикачени файлове

              Коментар


                #8
                vin_d написа:
                Yavor написа:
                Абе класика - термостат за смяна.На Кромите поне беше май само клапанчето за някакви смешни 5-10лв.
                колега помагай пак,кажи каде е клапанчето.Пък и незнам дали ги има само клапанчета по наще магазини.Дай некво инфо преди да го отворя,скоро тръбва да е.
                Дебелата тръба която влиза в горния край на радиатора тръгва от термостата.
                Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Коментар


                  #9
                  колега аз термостата го знам каде е ма ти ми говореше одеве за някакво клапанче което се сменяло 5-10лв.Каде се намира тоз клапан.Затова ти качих снимка.

                  Коментар


                    #10
                    само тва успях да извадя /смених горната снимка щото тоз е най-близо до моя/ Щом я карам 3г. така и не ми е направила проблем по охлаждащата система сигурно са искарани другите карантии от термостата. Според вас как е. ? Не ми се разглобява щото първо трябва горивния филтар да смякна и още други работи,за да поогледам. КАЖЕТЕ СИ МНЕНИЕТО.И кой ще е по-добре италянски на 82гр. /17-18лв./ или френски на 79гр. /20лв./ Кажете щото си мислих,че италянския ше е по-добре и си поръчах от него.Вище и тук http://axm-auto.com/index2.php?brand...at=1&subcat=19 от кой да слагам.
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      #11
                      слагай италянск. щом се опл. че не загрява добре дори тр. да вземеш на 86гр.
                      Fiat Croma 1.9TDid-96g
                      min-3.9/100
                      max-7/100

                      Коментар


                        #12
                        балгодаря много за съветите виИталянския щех да го чакам още 2ва дена,набави ми ВАРНАТ на 82гр. но без гумичка даде ми друга и малко се наложи да намаля вънжната периферия на термостата от 54мм на 52.5 и стана като оригинално.Покарах малко побрамчах дигна и се задаржа на 90 ще видим ко ше стане с времето.Сеа искам само маслото на ск.кутия да смена,климата да ми оправат и....болче нема да навия по колата.Както каза един мой приятел монтюр за друго момче"за такива като него ще зема катинари да слагам по предните капаци и ключа на мен или в реката" тва е и за мен важи.

                        Коментар

                        Working...
                        X