Колата прегря и направихме основен ремонт+заваряване на главата на 4 места и шлайфане.Дойде време да я палиме но дюзата си светеше постоянно.Запали с много усилия,след това през деня нямаше проблеми,палише си от раз но дюзата си светише.Когато вдигна оборотите до 1500 и ги задържа дюзата изгасва за секунди и отново светва,пусна ли газта отново изгасва и светва след секунди.Вечерта я спрях пред нас и на сутринта отново светише дюзата и не пожела да запали.Разхода за 70 километра дойде около 15 литра и при потегляне и ускоряване пропушваше черен дим.Какъв може да и проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ТД125 - проблем
Collapse
X
-
На този модел се монтира ГНП- Бош което е изцяло с елктронно управление,и за съжаление ВИЗА-та него подържа. Редно е да се разбере защо свети лампата,каква е грешката.Черния пушек е симптом на по-рано подадено гориво,но той съпроводен и с по-твърда работа на мотора.Ако има наистина твърда работа прегледайте как сте закачили ремъка.Тук е редно да ви попитам как ще определите ГМТ на I цилиндър на този мотор? Проверете и да ли сте закачили всички букси при монтажа. Успех!!!
-
specialista написа:На този модел се монтира ГНП- Бош което е изцяло с елктронно управление,и за съжаление ВИЗА-та него подържа. Редно е да се разбере защо свети лампата,каква е грешката.Черния пушек е симптом на по-рано подадено гориво,но той съпроводен и с по-твърда работа на мотора.Ако има наистина твърда работа прегледайте как сте закачили ремъка.Тук е редно да ви попитам как ще определите ГМТ на I цилиндър на този мотор? Проверете и да ли сте закачили всички букси при монтажа. Успех!!!Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Re: ТД125 - проблем
alexandr написа:Колата прегря и направихме основен ремонт+заваряване на главата на 4 места и шлайфане.Дойде време да я палиме но дюзата си светеше постоянно.Запали с много усилия,след това през деня нямаше проблеми,палише си от раз но дюзата си светише.Когато вдигна оборотите до 1500 и ги задържа дюзата изгасва за секунди и отново светва,пусна ли газта отново изгасва и светва след секунди.Вечерта я спрях пред нас и на сутринта отново светише дюзата и не пожела да запали.Разхода за 70 километра дойде около 15 литра и при потегляне и ускоряване пропушваше черен дим.Какъв може да и проблема.www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар