Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ТД125 - проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ТД125 - проблем

    Колата прегря и направихме основен ремонт+заваряване на главата на 4 места и шлайфане.Дойде време да я палиме но дюзата си светеше постоянно.Запали с много усилия,след това през деня нямаше проблеми,палише си от раз но дюзата си светише.Когато вдигна оборотите до 1500 и ги задържа дюзата изгасва за секунди и отново светва,пусна ли газта отново изгасва и светва след секунди.Вечерта я спрях пред нас и на сутринта отново светише дюзата и не пожела да запали.Разхода за 70 километра дойде около 15 литра и при потегляне и ускоряване пропушваше черен дим.Какъв може да и проблема.

    #2
    На този модел се монтира ГНП- Бош което е изцяло с елктронно управление,и за съжаление ВИЗА-та него подържа. Редно е да се разбере защо свети лампата,каква е грешката.Черния пушек е симптом на по-рано подадено гориво,но той съпроводен и с по-твърда работа на мотора.Ако има наистина твърда работа прегледайте как сте закачили ремъка.Тук е редно да ви попитам как ще определите ГМТ на I цилиндър на този мотор? Проверете и да ли сте закачили всички букси при монтажа. Успех!!!

    Коментар


      #3
      specialista написа:
      На този модел се монтира ГНП- Бош което е изцяло с елктронно управление,и за съжаление ВИЗА-та него подържа. Редно е да се разбере защо свети лампата,каква е грешката.Черния пушек е симптом на по-рано подадено гориво,но той съпроводен и с по-твърда работа на мотора.Ако има наистина твърда работа прегледайте как сте закачили ремъка.Тук е редно да ви попитам как ще определите ГМТ на I цилиндър на този мотор? Проверете и да ли сте закачили всички букси при монтажа. Успех!!!
      Колега, като ти чета постовете и ми се иска да дойда до Ямбол, да погледнеш и мойта количка....симптомите са същите каквито ти описваш....черен пушек и по-твърда работа на колата...отделно понякога вдига сама обороти и придърпва(от някъде явно влиза въздух)....А от пушека и твърдата работа може ли колата да харчи повече нафта?
      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

      Коментар


        #4
        Разбира се че мотор който не е центровн правилно ,дава по-висок разход.От подписа ти виждам че си с ТД100 там нещата са по-лесни за проверка на центовката , а и за корекции ако има нужда.За по-твърдата работа освен центровка е нужно да имаш и изправна (умна)дюза и авансатор на ГНП.

        Коментар


          #5
          Re: ТД125 - проблем

          alexandr написа:
          Колата прегря и направихме основен ремонт+заваряване на главата на 4 места и шлайфане.Дойде време да я палиме но дюзата си светеше постоянно.Запали с много усилия,след това през деня нямаше проблеми,палише си от раз но дюзата си светише.Когато вдигна оборотите до 1500 и ги задържа дюзата изгасва за секунди и отново светва,пусна ли газта отново изгасва и светва след секунди.Вечерта я спрях пред нас и на сутринта отново светише дюзата и не пожела да запали.Разхода за 70 километра дойде около 15 литра и при потегляне и ускоряване пропушваше черен дим.Какъв може да и проблема.
          Провери си нивото на маслото и долей още малко. При мен правеше така и долях две капачки и спря. Интересното беше, че като дръпнах щеката уж нямаше масло и много се стреснах. Обаче след 30 минути я извадих пак и нивото беше на максимум. Чудя се какво е накарало маслото да се задържи предимно горе... Само един път ми се случи миналото лято и от тогава не съм имал проблем, дори не губи масло...
          www.CarProfi-BG.com
          Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
          Зареждане и ремонт на автоклиматици.
          Най-атрактивните цени в София!

          Коментар


            #6
            Възможно ли е проблема да идва от датчика за ГМТ и да ли при този двигател го има.Сменя ли са съединител и семеринга на коляновия вал майсторите.

            Коментар

            Working...
            X