Незнам каква е причината, но мисля че е от големия студ. Сутринта запали без проблем на "-12" оставих я да поработи и почнах да си чистя стъклата. И по едно време почнаха да играят оборотите- все едно някои я форсира. И после тръгнах и забелязвам следния проблем като дигне оборотите над 2200 и почва да присеца колата- придърпва. Реших че нещо е запушило и пробвах с много газ да го продухам , но за жалост колата почна да гасне веднага щом запали. А утре няма как да отида на работа даваите съвети каква е причината и как да го оправя
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Голям СТУД - колата угасва :(
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	 gdd55 gdd55
 сложи добавка за дизел за зимата в резервоара против замразване има го на всяка бензиностанция и кажи да ли се е оправила.И аз карам дизел и е така предарпва ама не ми е гаснела има изглежда малко вода в хубавата ни нафтичка ама тая добавка се смесва с водата да не замразва и няма проблемиИ незабравяй да пишеш дали се е оправила и какво си правил
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ами не личи ве Анаболи... или ракиите са ми в повече, че не го виждам.Нафта приятелю на 120 процента.Не бъзикай с нищо машинката, ами забрави за Шел, Лукойл и подобви говна.Като начало зареди около 5 л добър бензин.. около 10% от това което имаш в резервоара.Като второ, преди да заредиш OMV, алпийски дизел..(този скъпият) ти препоръчвам да сложиш от добавката за дизел на CASTROL.. TDA (има я на Лукойл и струва 14-15лв). И последно зимата пълни резервоара винаги "ФУЛЛ"... знам, че е тежко, но горивото си е твое, няма кой друг да го издуха!!!!Просто КОПЕЛЕТАТА са ти набутали лятна нафта, такава с високо съдържание на парафин...тръбопроводите се запушват, мени оборотите и не може да ги вдигне повече от 2000-2500 без прекъсване.Ако приемеш съвет от дизелджия...вече 11 години, не припарвай на ШЕЛ,ЛУКОЙЛ.. разни съмнителни бензиностанцийки, а зареждай само на OMV,ОПЕТ, и гръцкото ЕКО.. но се придържай към OMV.Същите ядове ги брах миналата година след едно злополучно пълнене на резервоара в Шел... точки ли, програма Смарт ли... ДАЛЕЧЕ!!!! Yellow_Flash_Colorz_PDT_46 Успех и дано да няма повече проблеми!Anaboliy написа:ми по аватара не личи ли ) Фиат Браво 1.9 ТД не е бензин Нафта !SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4 ) Фиат Браво 1.9 ТД не е бензин Нафта !SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Сипвам предимно от OMV избягвам другите, най-вече Shell и малките бензиностанции. Засега няма грижи. Според мен това с Alpine diesel е по-скоро търговски номер, отколкото някакво кой знае, какво чудо! В Била гледах съвсем случайно добавка за дизел против замрязване, пробай с нея освен. Дано да не се окажа прав, но ми прилича твоят случай на проблем с нафтовата помпа!Frontera Sport, X20SE март 1998
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ооопсс.. май отиде далече, не го плаши човека .. чак пък ПОМПА!!!!...Прозаично лятно /по БДС/ гориво с високо съдържание на парафин и лошо планиране на доставките или както е модерно да се казва сега ЛОГИСТИКА.Явно копелетата са объркали прогнозата за времето с една седмица и са дръпнали по-евтината лятна нафта.А не забравяйте, че има и "военно-временни запаси" и от там също се дърпат големи количества горива на по-ниски цени.Както и да е... за "алпийският дизел" не си прав.Наистина горивото е с доста по-малко съдържание на сяра, по-качествено и не е от Лукойл.Просто те нямат технология да правят нискосернисти горива.Още веднъж успех на колегата!Vladim написа:Сипвам предимно от OMV избягвам другите, най-вече Shell и малките бензиностанции. Засега няма грижи. Според мен това с Alpine diesel е по-скоро търговски номер, отколкото някакво кой знае, какво чудо! В Била гледах съвсем случайно добавка за дизел против замрязване, пробай с нея освен. Дано да не се окажа прав, но ми прилича твоят случай на проблем с нафтовата помпа!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Както казах "дано да не съм прав". Нека сподели човека, като се оправи колицата, какъв е бил проблема, че да си знаем! А лятна нафта януари месец ми звучи, като на плаж през декември. Не знам кой малоумник собственик на бензиностанция ще си пълни резевоарите с лятна нафта през зимата. Не изключвам факта, просто се чудя.
							
						Frontera Sport, X20SE март 1998 А лятна нафта януари месец ми звучи, като на плаж през декември. Не знам кой малоумник собственик на бензиностанция ще си пълни резевоарите с лятна нафта през зимата. Не изключвам факта, просто се чудя.
							
						Frontera Sport, X20SE март 1998
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	 blondy_driver blondy_driver
 И аз имам или имах (незнам кое е по-правилно да кажа) същия проблем като е много студено паля, покачва до 1500 оборота, после рязко падат и тя придърпва и гасне като е много студено паля, покачва до 1500 оборота, после рязко падат и тя придърпва и гасне ходих на майстор и ми почистиха стъпковото моторче,но пак не се оправи. После нещо пак я карах,но не стана ясно какво и правиха! Когато я закачат на компютър не отчита грешка ходих на майстор и ми почистиха стъпковото моторче,но пак не се оправи. После нещо пак я карах,но не стана ясно какво и правиха! Когато я закачат на компютър не отчита грешка След известно време тя сама си се оправи и от тогава да чукам на дърво 3-4 седмици не ми прави проблеми вече. След известно време тя сама си се оправи и от тогава да чукам на дърво 3-4 седмици не ми прави проблеми вече.
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
 
							
						 Тъпо нали?
 Тъпо нали?   
							
						
Коментар