Това което съм, чел от капацитети в дизелите е да не слагаш бензин в дизела... дори само 10% да е ако си уважаваш колата.. както и в никакъв случай да не се опитваш да запалиш дизеловия автомобил с бутане (за колегата - в случай, че се пробва утре...)
А що се отнася до Алпина.. той е Спринт дизел + добавката Coldex (с която на тероия не трябва да замръзне дизела при температури до - 25 градуса). Класическият дизел (обикновенния Евро дизел в ОМВ) твърдят, че ти гарантират да издържи до -15 градуса.. а сега на вън е около -12...В момента съм с евро дизел-а на ОМВ... и от както го ползвам не съм кой знае колко доволен (е поне не ми е замръзнал все още). Когато сипвам Спринт (като беше по-топло) се усеща сериозна разлика!, а и от ОМВ твърдят, че харчи с 5% по-малко.. и ако това в действителност е така излиза, че цената на евродизела (1.54лв) е практически същата с тази на Алпин (1.64лв)! При следващото зареждане със сигурност ще е Алпин!За справка: http://www.omv.bg/

Коментар