Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с браво ТД 75 капе масло ! ? :(

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с браво ТД 75 капе масло ! ? :(

    От както си направих картера понеже беше спукан от моя милост все нещо капе ли капе и днес остана малко време и отивам в сервиза да видя ко става да си правя рекламацията понеже монтьора ми е познат и се дзверихме 3 часа .капе точно от страната на скоростната кутия и то доста сериозно маслото не се е изгубило кой знае колко но си капе неможем да видим грам от къде е дали не е от горе някъде понеже е супер сгъчкано всичко .... та накрая изкарахме щеката щото викат да няма по високо налягане в картера и да е пробило път ? като е махната щеката сълзи но не капе така .... и стигнаха до заключението че има филтър за картерните газове(пари) или незнам какво там и той е запушен понеже никога не е сменян и затова налягането е малко по голямо и е избило от някъде .......проверихме наистина от магазина за авточасти по рамата го изкараха че струва 76 лв и това нещо е черната кутия която е отзад при свещите .....Та въпросът ми е дали е възможно това ?! принципно и дефакто ?и дали някой го е отварял , чистил ? щото аз мисля че това беше някъв клапан ама ...... незнам утре мисля да го пробвам да го сваля да видим какво ще стане ? то така и така ще трябва да се прави на ново картера ама да видим дали от там ще е проблема наистина ?!

    #2
    Кутията събира маслени пари от няколко места и ги насочва към колекторите за изгаряне в цилиндрите.
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      и при мен стана така.... след като ударих картера.... и след направата му започна да капе масло "от между скоростната кутиа и двигатела"...Оказа се че е СЕМЕРИНГА НА КОЛЯНОВИА ВАЛ....Сега вече 2 месеца нямам проблем....

      Коментар


        #4
        4api написа:
        и при мен стана така.... след като ударих картера.... и след направата му започна да капе масло "от между скоростната кутиа и двигатела"...Оказа се че е СЕМЕРИНГА НА КОЛЯНОВИА ВАЛ....Сега вече 2 месеца нямам проблем....
        я кажи за кви суми ти го смениха щото мен ме уплашиха с тоя семеринг , ама при мен има и друго - като е дръпната щеката не капе толкова много а само сълзи лекичко после ще мъча да е отварям тая кутия ....

        Коментар


          #5
          И при мен е така със щеката...това да не те притеснява....за семеринга и труд платих общо 100лв...но колата я правих в сервиза на един приател...но е доста играчка,сваля се скоросната кутия,маховика...и чак тогава се сменя Ш.....Я семеринг.Семеринга е със отливка и за това е по скъп.За 5 мин. работа,но да стигнеш до него цял ден работа...Не го пожелавам на никои

          Коментар


            #6


            и аз така знам ама дано да не е той направо незнам то неможе и да се види от къде е всичко така е направено че незнам баси случая дейба и нещо колата като че ли почна да ми пали по трудно преди не даваше да врътне стартера сега почти винаги прай 2-3-4 оборота никога не е отказала да пали но все пак .........

            Коментар


              #7
              Колега не може и аз се опитвах много пъти но разтоянието е 1 сант.Почти на 90% съм сигорен че е от там...Наи вероятно при самия удар на картера се получава някакво налягане и избива семеринга(гумено уплатнение)...,поне аз така си го обяснявам....мога да ти пусна снимка на семеринга(стария)...

              Коментар


                #8


                абе писна ми вече от 1 януари ми тръгна така и до сега съм дал 1000 лв по колата ще си правя канал на село и ша си отварям сервиз .....абе хора дайте да съберем пари от форума и да си наемем един гараж с канал и да си прайм колите там бре ?! ще си ги прайм и ще си помагаме взаимно кво ни трябва гараж с канал и всеки с инструментите си даже може и там да си ги оставим и всичко да ни се води Аз съм от Пловдив ако има някой навитак да правим кооперацията и готово

                Коментар


                  #9
                  хаха, welcome to the club, и аз съм така и мога да ви кажа нещо под секрет, не си купувайте кола с разбит картер, защото проблемите далеч не се оправят със заварката на горепосоченото...приятелю, правя си локвички всяка нощ с диаметър от около 5-7см, проблемът ти идва от... точно от там, където не искаш...от семеринга на коляновия вал, този зад маховика, за смяната му е необходимо сваляне на всичко, както каза колегата по-горе - скорости, съединител, маховик... аз ще го направя след като си измина профилактичните километри.. на първа смяна на маслото, щото много ме дразни..но явно ударът не е изобщо полезен за двигатела... да не говоря, че може и пукнатини на блока да се направят, аз за щастие нямам... това го обсъждахме с майсторите...пп даже и биеалата, която смених е провлекла най-вероятно тогава..
                  A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                  e30 forever!

                  Коментар


                    #10


                    ми за работа ми казаха 80 лв някой да знае колко струва самия семеринг ? питам за пари щото хвърлих една камара до сега и нямам за повече манипулации .....

                    Коментар


                      #11
                      Re:

                      komshiqta написа:
                      ми за работа ми казаха 80 лв някой да знае колко струва самия семеринг ? питам за пари щото хвърлих една камара до сега и нямам за повече манипулации .....
                      Колега ако за труд ти искат 80лв. почваи....едно сваляне на скоростната кутия е от 150лв нагоре,а на Бравото е много зор свалянето..бая големичка е,и сам човек не може...Семеринга е кам 40лв.зависи от каде го купуваш...ама по добре си купи хубав че...да не сваляш кутията след месец два...

                      Коментар

                      Working...
                      X