Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква е разликата между JTD и Multidjet 8V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Каква е разликата между JTD и Multidjet 8V

    Искам да попитам има ли съществена разликата между тези два двигателя?Значи и двата са монтирани в Stilo едното го дават 115к.с. другото 120к.с. до колкото може да се вярва на обява Предполагам,че годините са определящи,но все пак .....
    Прикачени файлове
    RIP Bravo 100 16V
    Audi A4 2.5 TDI

    #2
    Re: Каква е разликата между JTD и Multidjet 8V

    bambucha написа:
    Искам да попитам има ли съществена разликата между тези два двигателя?Значи и двата са монтирани в Stilo едното го дават 115к.с. другото 120к.с. до колкото може да се вярва на обява Предполагам,че годините са определящи,но все пак .....
    Ами колега още заглавието на темата ти го подсказва,че мултиджет е ново поколение двигател,а JTD в превод означава униджет турбо дизел!Уни е едно впръскване а мулти е много впръсквания!Немога да ти го обесня както трябва!Ако някъде съм збъркал нека някой ме поправи!Колега,също се поразрови в търсачката,защото мисля,че някъде имаше тема каква е разликата м/у двата двигателя!
    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

    Коментар


      #3
      JTD-то мисля ,че е първото поколение Комънрейл. MultiJet e следващото поколение Комънрейл, при който впръскването на горивото се осъществява на няколко етапа- начална порция гориво и след нея и основната порция. По този начин се осигурява по-плавна и по-мека работа на двигателя.
      SEAT Leon Cupra 300
      Triumph Street Triple 765 R

      Коментар


        #4
        Ясно е ,че Мултиджета е от по-ново поколение,но дали е по-добрия избор или все пак JTD-то като вече доказан през годините?Може въпросите да се сторят глупави на някои хора,но мисля да се метна на дизел,а ще ми е за пръв път
        RIP Bravo 100 16V
        Audi A4 2.5 TDI

        Коментар


          #5
          Предполагам,че като механика JTD-то и MultiJet-а са еднакво надежни. Вероятно основната разлика е в системата на впръскване. Аз бих избрал без никакво колебание MultiJet-а, но при коли втора употреба водещия критерий е моментното състояние на автомобилите. Ако знаеш само как бих искал едно "Стило" 1.9 JTD 16V 140к.с.
          SEAT Leon Cupra 300
          Triumph Street Triple 765 R

          Коментар


            #6
            Лека корекция: При JTD впръскванията са 2 до около 1500 оборота ако не се лъжа, а на горе си е само едно. При Мултиджет не са 2, а са повече, могат да достигнат до 5: Има впръскване при сгъстяването, едно буквално преди основното, което започва възпламеняването и така намалява шума , после е основно, има едно по време на горенето, което запалва евентуални неизгорели частици, и накрая има едно много кратко което повишава темп на изгорелите газове, като изгаря и малкото останал кислород. Не е най-доброто обяснение, ама има нещо вярно

            Коментар


              #7
              ogi28b написа:
              Лека корекция: При JTD впръскванията са 2 до около 1500 оборота ако не се лъжа, а на горе си е само едно. При Мултиджет не са 2, а са повече, могат да достигнат до 5: Има впръскване при сгъстяването, едно буквално преди основното, което започва възпламеняването и така намалява шума , после е основно, има едно по време на горенето, което запалва евентуални неизгорели частици, и накрая има едно много кратко което повишава темп на изгорелите газове, като изгаря и малкото останал кислород. Не е най-доброто обяснение, ама има нещо вярно
              Абе, този MultiJet бил по-сложен от совалките на NASA Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
              SEAT Leon Cupra 300
              Triumph Street Triple 765 R

              Коментар


                #8
                VooDoo написа:
                ogi28b написа:
                Лека корекция: При JTD впръскванията са 2 до около 1500 оборота ако не се лъжа, а на горе си е само едно. При Мултиджет не са 2, а са повече, могат да достигнат до 5: Има впръскване при сгъстяването, едно буквално преди основното, което започва възпламеняването и така намалява шума , после е основно, има едно по време на горенето, което запалва евентуални неизгорели частици, и накрая има едно много кратко което повишава темп на изгорелите газове, като изгаря и малкото останал кислород. Не е най-доброто обяснение, ама има нещо вярно
                Абе, този MultiJet бил по-сложен от совалките на NASA Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                И освен това, лети по добре от тях!
                Fiat Marea TD100

                Коментар


                  #9
                  Да, общо взето Оги е обяснил добре нещата. Решил си да се яхаш на дизел. Давай. Аз никога не съм имал дизелова кола, но JET -овете ме плениха. Голям кеф е. А и разхода е добър. Прецени кой автомобил е по-подържан, защото и двата двигателя са добри - Мultijet e от ново поколение а JET е доказан и все още произвеждан .
                  A17DTС/S
                  Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                  Коментар


                    #10
                    bambucha написа:
                    Ясно е ,че Мултиджета е от по-ново поколение,но дали е по-добрия избор или все пак JTD-то като вече доказан през годините?Може въпросите да се сторят глупави на някои хора,но мисля да се метна на дизел,а ще ми е за пръв път
                    Колега, и така и така ще е гарга, поне нека да е рошава И JTD и Multijet са common rail, има някои разлики, дори една от тях е по-високото налягане на второто поколение common rail. Честно казано не знам дали точно този Multijet е с пиезоелектронно впръскване или инжекторите са си все още механични, но фактът си е факт - и двете са common rail, и двата двигателя са много сложни, така че яхвай по-новия да ти е чиста съвестта
                    She was only a whisky maker but he loved her still.

                    Коментар


                      #11
                      За да не се обърка колегата фанта - да му кажа че това на което викат пиезоелектронно впръскване - при това впръскване не се разчита на силата на електромагнит да избута иглата, а на силата която създават пиезокристали, които при протичане на ток през тях променят обема си и така избутват иглата. Абе взимай по-новия, и не се занимавай

                      Коментар

                      Working...
                      X