Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Дукато 2.3JTD.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Дукато 2.3JTD.

    Значи буса е модел 2006г. на около 50 000км. взет е нов и до сега не е правил проблеми , но спря да пали.Изгасна в движение и от тогава не пали, нафта стига до двигателя и на стартер налягането е 40бара.От какво може да е проблема ?

    #2
    може да е датчик на коляновия вал.на диагностика ходил ли си и какво показа ако си?
    BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
    E46 320D

    Коментар


      #3
      Значи на диагностиката излезе , че има проблеми с налягането и е ниско.Но , диагностиката е правена на стартер тъй като буса не можа да запали.

      Коментар


        #4
        atanaseee написа:
        Значи на диагностиката излезе , че има проблеми с налягането и е ниско.Но , диагностиката е правена на стартер тъй като буса не можа да запали.
        Ах красавец тъкмо щях да пускам подобна тема за помощ за този клапан за който ще ти разкажа малко по-късно.Тука в този форум няма кой да ти помогне,аз имах абсолютно същия проблем на служебното Пежо Боксер 2.8 ХДИ и след диагностика излезе ниско налягане в рампата.Никакъв датчик на коляновия вал не е прав си и не се заблуждавай.При мене го направи същия номер,но ми светна лампата на арматурното табло(червеното двигателче).Кажи само на теб светна ли ти преди да загасне буса и после,ще говорим пак.
        EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

        Коментар


          #5
          itan75 написа:
          atanaseee написа:
          Значи на диагностиката излезе , че има проблеми с налягането и е ниско.Но , диагностиката е правена на стартер тъй като буса не можа да запали.
          Ах красавец тъкмо щях да пускам подобна тема за помощ за този клапан за който ще ти разкажа малко по-късно.Тука в този форум няма кой да ти помогне,аз имах абсолютно същия проблем на служебното Пежо Боксер 2.8 ХДИ и след диагностика излезе ниско налягане в рампата.Никакъв датчик на коляновия вал не е прав си и не се заблуждавай.При мене го направи същия номер,но ми светна лампата на арматурното табло(червеното двигателче).Кажи само на теб светна ли ти преди да загасне буса и после,ще говорим пак.
          Това немога да ти кажа в момента, тъй като не изгасна при мене , баща ми беше късметлията.Но мога да видя утре като се опитам да го запаля, свети ли нещо по таблото.

          Коментар


            #6
            atanaseee написа:
            itan75 написа:
            atanaseee написа:
            Значи на диагностиката излезе , че има проблеми с налягането и е ниско.Но , диагностиката е правена на стартер тъй като буса не можа да запали.
            Ах красавец тъкмо щях да пускам подобна тема за помощ за този клапан за който ще ти разкажа малко по-късно.Тука в този форум няма кой да ти помогне,аз имах абсолютно същия проблем на служебното Пежо Боксер 2.8 ХДИ и след диагностика излезе ниско налягане в рампата.Никакъв датчик на коляновия вал не е прав си и не се заблуждавай.При мене го направи същия номер,но ми светна лампата на арматурното табло(червеното двигателче).Кажи само на теб светна ли ти преди да загасне буса и после,ще говорим пак.
            Това немога да ти кажа в момента, тъй като не изгасна при мене , баща ми беше късметлията.Но мога да видя утре като се опитам да го запаля, свети ли нещо по таблото.
            Утре няма да е достоверно т.е може да не свети.На мене такива номера ми върти,че може да станеш крива гъба.Гасне когато си пожелае по време на движение -не го интересува дали изпреварвам и трябва да се изтегля много бързо или седя на светофар тъкмо светне зелено тръгна и веднага угасне и лошото е че трябва да чакаш около минута като буса трябва да не е на контакт за да се намести клапана както казва Румен приемчика на сервиз Ситроен,който диагностицира проблема и заедно с него запретнахме ръкав,защото е пипкава много работата за да се свали КЛАПАНА ЗА ВИСОКОТО НАЛЯГАНЕ не за дебита,който стои отгоре на ГНП-то.Въпросния клапан за високото налягане е закрепен с две малки болтчета,които са за квадрат 6мм мисля беше и е малко трудничко да се стигне дотам.При мен счупихме тройничето за излишната нафта,което залепихме в последствие със секундно лепило но се наложи после да разпробиваме със бургийка 1мм,защото лепилото запуши тройничето и налягането на излишната нафта го караше винаги да излиза.Сега не искам да те плаша,но се подготви за нова ГНП,което в твоя случай по думите на Румен е около 1300 бинки нова с две години гаранция,а при мен понеже мотора е 2.8 ХДИ,но това пак е Фиатовски мотор цената,която ми каза за съжаление е около 1800лв.От него знам че много Боксери и Дукато го имали този проблем и голямата цена идва само от това,че КЛАПАНА НЕ СЕ ПРОДАВА ОТДЕЛНО А ЗАЕДНО С ЦЯЛАТА ПОМПА.щО за фирмена политика и аз не мога да си обясня като се има впредвид,че клапана се сваля и е отделна част от помпата както и другия клапан за дебита,който пак по неговите думи вече се продава отделно и цената му е някъде около 250лв.Сега ти казваш обаче че твоя не ще да запали,а моя пали и гасне когато си поиска освен твоя клапан да е блокирал в отворено положение и изобщо да не може да качи налягане към дюзите.Но ще ти кажа как процедира той.Значи свали клапана,като аз бях до него следях всяко едно негово движение и му помагах с каквото мога.Края на клапана е едно остро като игла за шиене и на него има две много финни гумички(уплътнения) т.е една много финна гумичка естествено маслоустойчива и едно като пластмасова втулчица разрязана в единия си край.По фактура тези две миниатюрни пластмастка и гумичка струваше около 28лв с ДДС.Като изкарахме моите бяха нагорели и той ми даде надежда,че може да се оправи без да се купува ново ГНП и следващия ми въпрос бе колко Боксера/Джъмпър/Дукато е оправил само със смяна на гумички и колко са нямали този късмет и се е наложило да купуват нова помпа.Той ми каза,че на около 200 буса с този проблем съотношението е било фифти/фифти.Как да е сменихме моите уплътнения около 3-4 часа мотаене и лепене както вече казах на счупеното тройниче и след като изчисти грешката чрез диагностиката каза да карам с колкото мога да видим дали ще се появи проблема.Значи неговата същност е че като попрегорят тези гумички или както е в моя случай самата бобинка не е в час се подава информация на компютъра на буса чрез датчика на рампата и той гаси двигателя веднага след като той прехвърли 1500 об/м. т.е вкарва го авариен режим.Аз така един ден се прибрах на първа без газ от Тополовград до Бургас близо 130км.Малко да докосна педала на газта и веднага гасне като затраква като трактор.След смяна на уплътненията щастието ми трая около 25 дена до оня ден като се почнаха пак мъките.Само днес ми е изгаснал над 50 пъти в най-оживените крстовища и само аз си знам колко псувни съм отнесъл,но нищо не мога да направя стоя и чакам около минута..паля и се моля на Господ да изгасне поне къде е по неоживено.Обадих се днес на Румен да ходя ли пак в Сливен да сменяме отново уплътнения,но той каза,че нямало смисъл и направо да говоря със шефовете от София понеже работя за Софийска фирма дали ще разрешат отпускането на тази сума или ще бракуват буса
            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

            Коментар

            Working...
            X