Здравейте колеги! При гнездата където са "набучени" дюзите на JTD забелязах локви нафта. Не тече, но със сигурност не е инцидентно,т.е. аз попих веднъж известно количество и след време пак се напълниха тези "ниши". Принципно двигателя е наред: разхода е нормален /~8 в Пловдив/;колата си има тяга/чува се някакво фучене ,но това е друго/; не ми е изхарчил повече от 50грама "SELENIA WR td" за около 8000-9000пробег...;нямам грешки на ЕКУ диагностика. Незнам какво се случва и има ли смисъл да се притеснявам? Тези дюзи /ижектори,нали?/ дозатягат ли се или имат фиксирано положение?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да се притеснявам ли от нафта в гнездата на дюзите при JTD?
Collapse
X
-
Да се притеснявам ли от нафта в гнездата на дюзите при JTD?
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.msЕтикети: –
-
Колега, не съм виждал как изглежда ТД 100, но при JTD определено мястото за което говори колегата - със сигурност няма такъв маркуч за картерни газове там. За последно видях проблема в колата на колегата ilkor, мисля че със смяната на тройник нещата се оправиха, но не съм сигурен...Ето картинка - става въпрос за местата със стрелки нали, долу при инжектора дето има нещо като ямичка, тя е пълна? Провери нещата отбелязани със синьо Другия вариант е да се стича масло от капака на клапаните, откъм инжеккторите. При мен тече, само че отпред, в зелено.
Коментар
-
Сепаратора при моя двигател е от другата страна на входящите колектори и от там излиза тоя маркуч,след това влиза във въздуховода. Наистина е омаслен и вероятно нацепен,но невиждам как би могъл да наклепа капака точно там, при дюзите...поне при JTD-то де?! Разбира се ще проверя и това! Благодаря ви за бързата реакция ,салюти! Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Няма нищо,колега! Важното е да обменяме опит и мисли,това е същността на форума! Благодаря ти за помощта въпреки всичко!Ако си закупя маслоустойчев маркучи със съответния диаметър, и заменя оригиналните. Има ли нещо за което да съм внимателен освен тройниците ,че са кът!? Знам ,че JTD-то се обезвъздушава само.п.п. BEX---GT следя твойта тема и се радвам за развитието,успехПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Относно тия проклети маркучи. Винаги протичат. Моите са зелени на цвят и по вида им разбирам че са маркови. Такива маркучи не се нацепват а протичат от умора и раздуване. Не ги сменяйте ако нямате оригинални такива. Българските или турските които се предлагат в БГ са много калпави. Едно добро решение е като намажете с уплътнител за гарнитури щуцерите и после да наденете маркуча. Гарантирам ви че ще забравите за тоя проблем.Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар