мм колега от опит знам че сондата в багажника,ако не си я свалял е голяма мъка.. за това ето ти една снимка дано ти помогне ..
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се сваля резервоар?
Collapse
X
-
coko_boko написа:мм колега от опит знам че сондата в багажника,ако не си я свалял е голяма мъка.. за това ето ти една снимка дано ти помогне ..Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Ваденето на помпата/сондата/ става малко с пиниз:трябва да се извърти леко и да се наклони на една страна! За почистване на цялата горивна система ,какво ти препоръчаха? Имам предвид : помпа;мъркучи и тн. Мисля ,чи всичко до ГНП-то трябва да се почисти.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Помпата е изчистена вече.Прибрах се от сервиза на шише с нафта вързано с 2 маркуча към помпата.Бяха изгорели два клапана на помпата и самата помпа беше задържала но вече си работи като хората.Сега горещо ми препоръчаха да си изпразня и изчистя резервоара.Обаче тоя ми каза че това чудо се мие само с гореща вода тъй като горещото го втечнявало...Само лошото ще е чакането да съхне още 2 седмици пеша....А като добавя и още месец и половина докато се намери майстор който да ми на оправи помпата като хората...но няма как ще почакам.До сега бях в гаража да се мъча почти всичко готово има една гайка която държи тръбата към резервоара откъдето наливаме.Иска смъкване на гума а тия дето са ми сменяли гумите как са ги затягали незнам няма махане тая гума сега ще ходя до Практикер да си купя кръстат ключ че има по голяма вероятност да се развие.Като го смъкна ще драсна.Bravo TD_100 GT
Коментар
-
Та изкарах резервоара вече не беше сложно, но като всичко старо си има леки засечки с отвиването тук там.За жалост нищо здраво не ми остана с което да снимам за което мн съжалям, но ако някой реши да смъква да пише мога да съм му полезен поне малко.Иначе мизерия си имаше, само с гореща вода го мих и това лепкаво нещо наистина се разтваря в горещата вода.Сега ще го мина още един път.Ще го подсуша с кърпа и ще изчакам няколко дена преди да го закача.Bravo TD_100 GT
Коментар
-
Няма сложни манипулации около филтъра,можеш с развъртане на филтърното тяло ,от долу на канал, може и от горе с разкачане на носещата конзола. При поставянето на новия много колеги съветват да се напълни с нафта, за да се ограничи възможността да засмуче въздух в горивната система.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Да най-лесно е да смъкнеш конзолата и ако видиш зор в отвиването забий една отверка през средата на филтъра и си го развърти.после си напълни новия или си го завии направо, закачи козолата.После като свържиш всички тръбички развий болтчето на конзолата дето се завива филъра с ключ 10ка.Малко оплетено ти обясних ама ще го видиш.После с подкачващата помпичка си качи нафтата докато не почне да скача много от развитото болче.След това потърси темата за обезвъздушаването лесно е но поне там има снимки ще ти е по нагледно.И като цяло това еBravo TD_100 GT
Коментар
-
Аха ясно.Питам защото тази ми е първата дизелова кола,а на бензиновите знаете как е.Аз като гледам на моята май ще мога да го развия и без да свалам цялата конзола.Има място да се бръкне и да се върти.Благодаря ви,още утре ще го смена ако намеря отворен магазин да си купя.Fiat Stilo 1.9 JTD 115кс 2006г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар