Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сегменти фиат браво jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сегменти фиат браво jtd

    колко струват тия сегменти ! решил съм да ги сменям мойте - нещо взех да имам загуби на масло и леко изпушване. И турбината - само лагер и семеринг ли се сменя, или има още нещо ? (говоря за спиране на горенето на маслото)Благодаря
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    #2
    Колега, много крайно решение. Може да губи масло от доста неща, но според мен е по-вероятно да ти е тръгнало турбото отколкото сегментите.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #3
      vsd написа:
      Колега, много крайно решение. Може да губи масло от доста неща, но според мен е по-вероятно да ти е тръгнало турбото отколкото сегментите.
      Чувал съм, че да се спре теча от турбото се сменя лагер и семеринг, друго има ли за смяна ?иначе колата си пали с лекота цяла зима и сега и си дуржи 800 обороти. Нещо да ми кажете за турбината което мога сам да направя?Искат ми 600 лв за да я свалят и да я оправят ако и има нещо
      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

      Коментар


        #4
        Колега сигурен ли си, че проблема с маслото ти е точно от турбото...Моето смея да твърдя, че доста масло хвърля, съдейки по капките масло в турбопътищато, но рахода на масло ми е доста малък - на 10000км доливам 400-500гр....Преди това губеше доста масло, но се оказа, че имам няколко цепнатини на картера....Добре, че го спрасхках по-серизно, та го направих целия и от тогава нямам проблем с разхода на масло....Прегледай и ти да няма някъде течево преди да се хвърляш на големи и скъпи ремонти .
        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

        Коментар


          #5
          По турбината се сменят доста неща и се балансира. Нито едно от тях според мен неможе да се направи в домашни условия. Нещата ще са много зле ако пробваш. Разбира се това е мое мнение.Често, ако турбото хвърля масло, ауспуха е мазен много.

          Коментар


            #6
            Geraka написа:
            Колега сигурен ли си, че проблема с маслото ти е точно от турбото...Моето смея да твърдя, че доста масло хвърля, съдейки по капките масло в турбопътищато, но рахода на масло ми е доста малък - на 10000км доливам 400-500гр....Преди това губеше доста масло, но се оказа, че имам няколко цепнатини на картера....Добре, че го спрасхках по-серизно, та го направих целия и от тогава нямам проблем с разхода на масло....Прегледай и ти да няма някъде течево преди да се хвърляш на големи и скъпи ремонти .
            Аз съм чупил вече картера, уж заварки и тестове - при Светла в Надежда в София.....Ще огледам за други течове утре!
            мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

            Коментар


              #7
              vsd написа:
              Колега, много крайно решение. Може да губи масло от доста неща, но според мен е по-вероятно да ти е тръгнало турбото отколкото сегментите.
              Споделям мнението на колегата.Наистина си се насочил към най-малко вероятното и най скъпо струващото.Първи-смяна гумички на клапани,второ-турбоуплътненията,и чак тогава може да мислиш за сегменти.При условие разбира се ,че нямаш никави течове на масло от никъде.

              Коментар


                #8
                Ем днес я гледаха, течове няма. Турбото го гори Четох във форума за някав Митко кадето ги рециклирал, ще му я закарам утре да се изкаже
                мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                Коментар


                  #9
                  Колега, относно турбото разгледай тези сайтове, за да придобиеш представа какво се прави при ремонта.http://www.unitechturbo.com/diagn_bg...олегите, които са се занимавали с подобни проблеми ще ти помогнат повече.
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #10
                    AthlonXP написа:
                    Ем днес я гледаха, течове няма. Турбото го гори Четох във форума за някав Митко кадето ги рециклирал, ще му я закарам утре да се изкаже
                    Ако се захванеш с ремонт на турбината моля те сподел как стоят нещата, че ми е интересно
                    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                    Коментар


                      #11
                      Днес говорик с Момчето което ги прави - каза ми от 350 до 800 лв в зависимост от повредата.Като взема заплатка ще му я закарам да я свали за диагностика !Благодаря за линковете, ще ги прегледам
                      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                      Коментар

                      Working...
                      X