Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

еднакви ли са главите на тд и жтд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    еднакви ли са главите на тд и жтд

    някой може ли да ми каже еднакви ли са главите на тд и жтд
    Fiat Marea 1,9TD

    #2
    Re: еднакви ли са главите на тд и жтд

    nikblag написа:
    някой може ли да ми каже еднакви ли са главите на тд и жтд
    Слава Богу НЕ СА.Разликата е много голяма.

    Коментар


      #3
      Извинявам се, но да използвам темата... ако може? Еднакви ли са съединителите на ТД и ЖТД?
      TD_100, че е кръгло число.

      Коментар


        #4
        nylon написа:
        Извинявам се, но да използвам темата... ако може? Еднакви ли са съединителите на ТД и ЖТД?
        Слава БОГУ НЕ СА :D .Единия е демпферен на 230мм и е доста скъпичък комплекта,а на 1.9тд е на 215 мм мисля.Обаче в друго е въпроса тук-дали от 1.9тд заедно с маховика би станал на ЖТД.Във Фолксваген форума вече му намериха цаката да ползват маховик(обикновен)от 1з и комплект съединител от ВР6.Кой може да каже примерно от Фиат Темпра 1.9тд или в случая Фиат Браво/Брава/Мареа 1.9тд 100к.с става ли интервенцията заедно с маховика на ЖТД за да се избегне демпферния маховик,който нов е 998лв по цени на АХМ-Ауто?Ако става както при Фолксваген,а при Пежо даже вече и във София-Франс Ауто предлагат нов съединител заедно с обикновен маховик на ЛУК за около 600-700лв ли беше.Лошото при Фолксвагенистите както пишат във техния форум е че се разтраквали скоростните кутии.
        EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

        Коментар


          #5
          При VW има риплейс кит на Валео - около 700 лв. май беше , с който подменяш демферния маховик с обикновен и демферните пружини са на съединителя, и после кат са прецака сменяш само съединител :D р а не като мен :730 лв за маховик + 250 за съединител
          '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



          Коментар


            #6
            PeacemakeR написа:
            При VW има риплейс кит на Валео - около 700 лв. май беше , с който подменяш демферния маховик с обикновен и демферните пружини са на съединителя, и после кат са прецака сменяш само съединител :D р а не като мен :730 лв за маховик + 250 за съединител
            Нали точно за това говоря и аз,само че за разлика от теб аз смених само съединител без демпферния маховик,но ми беше чудно някй не е ли измислил цаката и на Фиатовските демфери и по-специялно на 1.9 ЖТД.Не съм се ровил за данните на съединителя на петцилиндровия бензинов двигател,ако не е демпферен дали няма да е взимозаменяем,щом като във Фолксваген ползват за АФН моторите си такъв от бензиновия ВР6.Ти пак тънко си минал с маховика ...къде го намери за 730лв? Виж в сайта на АХМ е 1000лв
            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

            Коментар


              #7
              По данни е същия на 2.0 20v от 98 година. Само че не знам дали е с пружини и дали дебелината на "феродото" е еднаква.
              FIAT Bravo JTD GT '99

              Коментар


                #8
                този в ахм е на Фиат , а аз си купих Валео . Ако си бях взел съединителя и маховика от магазина на Валео щеше да ми излезат 850 лв. двете заедно , щот щяха да ми направят отстъпка , ама нали съм кърък - нямаха ги и двете и ги купувах от различни места
                '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                Коментар


                  #9
                  Гледам на сайта на hit-ko пише че и на jtd и на 2.0 20v съединителя е 230х20. Някой има ли представа дали другото му е еднакво.
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар

                  Working...
                  X