Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Брава 1.9D 1996-та година

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Брава 1.9D 1996-та година

    Здравейте. Имам Брава 1.9D (1996-та година) и наскоро ми се случи следния, според мен сериозен проблем - значи случва се за втори път: става дума за някаква скоба (колело), което държи пистовите колела за ремъците (воден и за климатика) и се върти от коляновия вал. Та въпросната скоба вече за втори път ми се развива и става мазало (първия път паднаха и избиха клапани, а втория ги улових навреме проблема и май няма друг проблем освен въпросната скоба и може би вала). Много е странно, защото доколкото ми казаха тя се завива с болт с обратна резба. Първия път смениха само тази скоба и казаха, че няма да има проблем, но уви пак се случи. Та ето ми и въпросите, защото майсторите при които ходих не можаха да ми отговорят - възможно ли е този проблем да го прави самия колянов вал (т.е. нещо да се разбило укрепването на самата ролка) - ако да какви пари е самия вал и ролката? Колко горе долу би ми струвал подобен ремонт и къде в Русе могат да ми го оправят? Благодаря предварително.

    #2
    Приятелю искам да ти помогна но се оплетох в обяснението ти .Ако можеш качи снимка на проблема.

    Коментар


      #3
      За съжаление снимка не мога да кача, но прочетох в други теми че и други хора са имали този проблем. Става дума за ролката (скобата), която закрепва към коляновия вал колелата за пистовите ремъци. Тя се разбива и пада и къса ремъка, а предния път не можах да я хвана на време и изби два клапана. Дали проблема идва от самата ролка или нещо се е прецакал и вала?

      Коментар


        #4
        Ако говориш за демферната шайба(тя върти пистовия ремък) на коляновия вал,тя се сменя и цената и е около 175 лв.Не виждам връзка с това как ще повреди клапани.?!?!Продължавам да не мога да схвана проблема.

        Коментар


          #5
          Да става дума за същата шайба. Мерси за бързата реакция и отговорите . Прочетох за нея и в други теми. На вала възможно ли е да има проблем, заради тази шайба?

          Коментар


            #6
            Обикновенно се разбива шайбата,това по-никакъв начин не води до проблем с вала.

            Коментар


              #7
              Мда...имал съм проблем с тая шайба, но единственото, което се случи беше да ми съсипе ремъка....други поражения по колата нямаше
              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

              Коментар


                #8
                Благодаря за отговорите колеги. Отначало мислех да не се занимавам с ремонт и да разкарам фиатката ама се разубедих и отива на ремонт .

                Коментар


                  #9
                  Колата мина ремонт, но проблема се оказа още по-голям и явно аз не съм разбрал точно какво е станало.Сменени са:1. Гарнитура капак клапани - 1 бр. за 6 лв.;2. Гарнитура глава - 30 лв.;3. Клапани - 4 за 40 лв. общо;4. Маслоберачи - 10 лв. комплект;5. Ангренажен ремък - 33 лв.;6. Ролка - 2 бр. - едната 46 лв., а другата 48 лв.;7. Семерина колянов вал - 7 лв.;8. Семерина разпределителен вал - 6 лв.;9. Колело разпределителен вал - 50 лв.;10. Колело колянов вал - 130 лв.;11. Повдигачи клапани - 5 по 23 лв. бр.;13. Водач клапани - 4 лв.;14. Пул клапани - два са сменени за 5 лв. общо;15. Канален ремък - 18 лв.;Общо взето бая работи, но крайния резултат е добър .

                  Коментар


                    #10
                    Забравил си да напишеш за колко пари е станало всичко това
                    И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                    Коментар


                      #11
                      MartoModev написа:
                      Забравил си да напишеш за колко пари е станало всичко това
                      Само като видя някои от позициите и ако вярно са подменени ремонта ще е сигурно четирицифрена сума.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Близо е до 4-цифрена ама не е. Всичко ми струва 823 лв., като 250 от тях са за труд. Горе не съм написал, че са долели масло и антифриз, които също са в тази сума.

                        Коментар


                          #13
                          Съжалявам че си се изръсил толкова,ама може ли да попитам защо са сменяни някои неща,като за едно от всичките направо не доумявам;9. Колело разпределителен вал - 50 лв.;10. Колело колянов вал - 130 лв.;11. Повдигачи клапани - 5 по 23 лв. бр. За последното съм в шах като споменаваш че са сменяли пулове.Според мойте сметки около 300лв. на вятара,ако наистина не е имало нужда от това?!?!

                          Коментар


                            #14
                            Въпросното колело на коляновия вал за 130 лв. беше разбито (в началото исках да кажа, че става дума за въпросното колело, че е счупено и ми прави втори път проблем. Ама явно не съм се изразил ясно). Колелото на разпределителния вал е имало луфт и затова е сменено (Нали има една малка резка в която влиза издатъка от разпределителния вал. Та въпросната резка била по-голяма от издатъка. Предния път като ми сменяха ангренажа счупиха въпросния издатък на вала и го правиха на струг да пасне, ама явно не е станало). Старите колела ми ги върнаха и си личи, че не са наред. За повдигачите не мога да кажа. Просто като са отворили главата казаха, че са били счупени.

                            Коментар


                              #15
                              svilenrr написа:
                              Въпросното колело на коляновия вал за 130 лв. беше разбито (в началото исках да кажа, че става дума за въпросното колело, че е счупено и ми прави втори път проблем. Ама явно не съм се изразил ясно). Колелото на разпределителния вал е имало луфт и затова е сменено (Нали има една малка резка в която влиза издатъка от разпределителния вал. Та въпросната резка била по-голяма от издатъка. Предния път като ми сменяха ангренажа счупиха въпросния издатък на вала и го правиха на струг да пасне, ама явно не е станало). Старите колела ми ги върнаха и си личи, че не са наред. За повдигачите не мога да кажа. Просто като са отворили главата казаха, че са били счупени.
                              Я дай по една снимка на тея колела, че на мене не ми стана ясно за какво говориш
                              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X