Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

странно държане на колата сутрин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    странно държане на колата сутрин

    Здравейте. Какво ми се случи преди 2 дни.След като запалих фиата ( браво 19тд 100 ) около 20 секунди той сменяше оборотите..незнам как да обясня точно но оборотите се местиха от 800- 1100 после пак 800-1100.. и така около 20 сек все едно някой и натискаше леко педала Yellow_Flash_Colorz_PDT_22 Yellow_Flash_Colorz_PDT_22 до сега не ми се е случвало това.... някой дали може да изкаже мнение?
    каквото е били,то е и сега,и каквото пак ще бъде вече е било...

    #2
    Това ти го прави датчик обогатилеа. Виш как са ти горивния филтър и въздушния. Ако са стари ги смени. Може и да се оправи Не съм специалист !
    CSI in the CAR !!!
    Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


    ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

    Коментар


      #3
      мм въздушния филтър е нов а горивния е на 25000 ... а какъв е тоя датчик каде се намира за първи път го слушам ...
      каквото е били,то е и сега,и каквото пак ще бъде вече е било...

      Коментар


        #4
        Дтуг вариант е една или повече подгревни свещи да са ти изгорели...При мен бяха изгорели 2 и се държеше точно така, както го описваш, с разликата че като запаля и почвва да ми премига лампичката за подгряването.
        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

        Коментар


          #5
          А до колкото знам горивен филтър се сменя заедно със маслото на максимум 10000км...Поне аз така правя
          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

          Коментар


            #6
            и при мен правеше така отидох на диагностика и се оказа че имам подпушена дюза просто налях добавка за почистване и след около 20 километра каране всичо се нареди и от тогава не сам имал подобни проблеми пробвай може да стане
            преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

            Коментар


              #7
              dalgia123 написа:
              и при мен правеше така отидох на диагностика и се оказа че имам подпушена дюза просто налях добавка за почистване и след около 20 километра каране всичо се нареди и от тогава не сам имал подобни проблеми пробвай може да стане
              Колега какво значи подпушена дюза?
              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

              Коментар


                #8
                да и аз това се зачудих за тая дюзата... а иначе мислиш ли че 100 % е от свещи че и на мене ми мига реотана също. в смисъл такъв имат ли някаква връзка свещите с тая смяна на обороти...
                каквото е били,то е и сега,и каквото пак ще бъде вече е било...

                Коментар


                  #9
                  coko_boko написа:
                  да и аз това се зачудих за тая дюзата... а иначе мислиш ли че 100 % е от свещи че и на мене ми мига реотана също. в смисъл такъв имат ли някаква връзка свещите с тая смяна на обороти...
                  Ако след като запалиш почне да ти премигва реотанчето гаранция е от тях...иди някъде да ти ги замерят и да ги смениш...като най-добре е да ги смениш всичките.При мен изгорелите свещи бяха 2 и оборотите ми играеха точно както ти го описваш 800-1000, съпроводено с пушене отзад, до като се нормализира работата...Аз ги смених вчера...Днеска сутринта запали от раз без никакъв проблем
                  Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                  Коментар


                    #10
                    а колега колко горе долу ти излезе всичко имам предвид 4 свещи плюс ремонта там глупости и какви свещи сложи на фиатеца??
                    каквото е били,то е и сега,и каквото пак ще бъде вече е било...

                    Коментар


                      #11
                      Аз имам същия мотор и ако питаш мен Искра е най доборто решение много евтини аз не се оплаквам от тях пък и доста колеги от форума ги позват 7лв им беше бройката.Няма смисъл да даваш по 20лв на свещ като вършат една и съща работа.
                      Bravo TD_100 GT

                      Коментар


                        #12
                        coko_boko написа:
                        а колега колко горе долу ти излезе всичко имам предвид 4 свещи плюс ремонта там глупости и какви свещи сложи на фиатеца??
                        Уф...тя мойта е дълга и широка...Миналата година отново имах същият проблем и купи направо 4 нови свещи(някакви италянски за 11лв бройката)...Тогава обаче майстора ми смени само 2 - на 1-ви и 2-ри цилиндър...Каза, че само те били изгорели....А според мен не ги смени зашото на другите цилиндри се сменят много трудно...Та хартисаха ми 2 свещи дето си ги карах ч година в жабкатаВсичко беше ок до около преди ч седмица, когато пак взе да ми мига реотанчето и да пали трудно сутрин....Бях решил да ги сменям пак 4-те и да си взема някакви по-яки, но колата влезе в бокса вчера по други причини и реших да използвам тия свещи дето ми бяха хартисали от миналата година...оказа се, че са ми изгорели точно на 3-ти 4-ти цилиндър дето не ми ги бяха сменили и понеже плащах и други ремонти и не разбрах точно колко паро е смяната....Предполагам, че ако сменяш 4-те ще ти вземат 40лв за рабоата.Иначе изора на свещи е доста голям...има доста теми по вупроса...Може да ги разгледаш
                        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                        Коментар


                          #13
                          мерси много колеги ше смена всичко като заделя някоя купейка повече,че сега с тея винетки и граждански и каско малко се пресуши трезора за фиата :D :D
                          каквото е били,то е и сега,и каквото пак ще бъде вече е било...

                          Коментар


                            #14
                            Ще бъда кратък.Проблемите на колегата са два.Единия е с изгоряла(и) свещ,а другия е "добре дошъл в отбора на борещите се с въздуха който постъпва в системата".Мисля че бях безкрайно изчерпателен в едно изречение.Колега ако обичаш прегледай писаното за въздуха в системата при ТД100 + преглед на свещите и всичко ще си дойде на място.Успех!!!

                            Коментар

                            Working...
                            X