Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Схема на пистовия ремък?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    колеги а тази схема сьщата ли е на 1.9 жтд 105???
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
    Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

    Коментар


      #17
      ако помогне на някой ас вчера също сменях ремъци и ролки моя двигател е 1.9д схемата на на ролките е същата която е показал колегата ThE_PuNiSHeR 1-ангренажен 27лв+2 ролки-65 и 62лв1-за хидравлика 6лв трапец1-за климата пистов 12лв1-за динамо и водна помпа14лв също пистовнаправиха ми 5% отстъпка и платих 176лв в магазина.Един познат ми ги смени за 50лв и се спрях до там.Несъм сменил само външната ролка но тя се сменяла като се скапе а мойта била добре.
      Fiat Stilo 1.9 JTD 115кс 2006г

      Коментар


        #18
        kamen_k написа:
        ако помогне на някой ас вчера също сменях ремъци и ролки моя двигател е 1.9д схемата на на ролките е същата която е показал колегата ThE_PuNiSHeR 1-ангренажен 27лв+2 ролки-65 и 62лв1-за хидравлика 6лв трапец1-за климата пистов 12лв1-за динамо и водна помпа14лв също пистовнаправиха ми 5% отстъпка и платих 176лв в магазина.Един познат ми ги смени за 50лв и се спрях до там.Несъм сменил само външната ролка но тя се сменяла като се скапе а мойта била добре.
        Как така? Ремъка за хидравликата, климатика, генератора(динамо) е един, а ти описваш таман три различни, а и водната помпа се върти от ангранажа, а не от ремък свързан с динамото. Я пак погледни схемата дето казваш, че е същата като твоята и помисли какво са ти сменяли.
        --Старата ръжда любов не хваща!--
        156 sportwagon 1,9 jtd 115
        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

        Коментар


          #19
          Ами точно по схемата дето я е показал ThE_PuNiSHeR изглежда, като да са 3 ремъка...Може при 1,9д да е така....Моят отговаря на схемата, постната от Оги....с един ремък за всичко.
          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

          Коментар


            #20
            Geraka написа:
            Ами точно по схемата дето я е показал ThE_PuNiSHeR изглежда, като да са 3 ремъка...Може при 1,9д да е така....Моят отговаря на схемата, постната от Оги....с един ремък за всичко.
            Да като се замисля може и три ремъка да са по първата схема, е написах малко глупости в предния пост, ама какво да се прави
            --Старата ръжда любов не хваща!--
            156 sportwagon 1,9 jtd 115
            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

            Коментар


              #21
              Моят добър приятел И-ПЕР-чо избълва ето това за 1.9 D (48 КВ, ~1930 куб. см). Не е като да нЕма ремъци.
              Прикачени файлове

              Коментар


                #22
                така ми казаха и на мен в един два магазина и се помъчиха да ме искарат СЛЯП. утре ще се помъча да го щракна и да пусна снимките ако може да се види нещо защото е много забутано и тясно.Двигателя ми бил от стария модел който е чистия дизел.
                Fiat Stilo 1.9 JTD 115кс 2006г

                Коментар


                  #23
                  така ми казаха и на мен в един два магазина и се помъчиха да ме искарат СЛЯП. утре ще се помъча да го щракна и да пусна снимките ако може да се види нещо защото е много забутано и тясно.Двигателя ми бил от стария модел който е чистия дизел.Тука вкарах малко яснота на бг. на схемата на колегата.
                  Прикачени файлове
                  Fiat Stilo 1.9 JTD 115кс 2006г

                  Коментар


                    #24
                    ogi28b написа:
                    Моят добър приятел И-ПЕР-чо избълва ето това за 1.9 D (48 КВ, ~1930 куб. см). Не е като да нЕма ремъци.
                    Това е схемата но първата е без клима,а втората е без хидравлика.Моята е и с двете и има още един ремък.Луда работа.Добре че тези ремъци неса скъпи.
                    Fiat Stilo 1.9 JTD 115кс 2006г

                    Коментар


                      #25
                      Още един въпрос и от мен. Някой знае ли какъв е оригиналният размер на пистовия ремък за Марея ТД100 с КЛИМАТИК. Моя който си бе на колата е 1837, но в магазините предлагат 1838. Размер 1838 просвири на 3-тия месец.
                      Fiat Marea TD100

                      Коментар


                        #26
                        Това пък 100% е невъзможно да ти просвири за 1 милиметър разлика!

                        Коментар


                          #27
                          http://www.axm-auto.com/index2.php?b...=1Според тоя линк е 1833мм
                          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                          Коментар


                            #28
                            Ето една снимка на въпросната ролка...дето ми направи проблемите.
                            Прикачени файлове
                            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                            Коментар


                              #29
                              ogi28b написа:
                              Това пък 100% е невъзможно да ти просвири за 1 милиметър разлика!
                              Ми и аз не вярвах, ама като сложих стария който пазех и спря да свири. Явно и двата са на границата. Ще пробвам с 1833мм. както писа колегата.
                              Fiat Marea TD100

                              Коментар


                                #30
                                Мисълта ми е че ако старият е с оригинален размер, то този 1 мм задължително може да се компенсира от роката, но ако и старият е бил погрешен, тогава вече е друго. Все пак мини през няколко магазина и виж в различните каталози каква дължина ще излезе.

                                Коментар

                                Working...
                                X