Днес ми се случи това. Смених го. Но в сервиза казаха, че скъсването е в следствие на счупена обтяжна ролка. Било останало само лагерчето. Счупенето е една пластмасова джаджа. Показаха я на схемата (означено с Т, ако това говори нещо), когато гледахме в каталога, за да я поръчаме. Смених само нея. Но не и обтяжната ролка. Казаха, че не е проблем. Въпросите ми са:1. Така ли е? Ще имам ли проблеми заради това, че съм сменил само пластамсовата част, а не целия обтяжен механизъм?2. Каква причина моге да има, за да се счупи това нещо? По принцип задължително ли е да се сменят тези ролки, когато се прави техническо обслужване. При смяна на ангренажния ремък е ясно, че се сменят и ролките задължително, но дали и тук е така? Досега не съм сменял каквото и да е било по ремъци, ролки на колата, още не му е времето. Но ето каквоп стана сега. Защото, ако не е задължително да се сменят ролките на алтернаторния ремък, то явно му е дошло времето просто, нищо притеснително. Колата има климатик. И е пунто 1.9 JTD.Мерси на отговорилите.А и на прочелите това. :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъсан алтернаторен ремък
Collapse
X
-
И нова ролка може да се счупи, а стара пък може да изкара двоен пробег, няма гаранция. За да намалим вероятността да се чупят разни консумативни части е хубаво да ги подменяме своевременно. Щом сте преценили, че лагерчето ще кара и сте сменили само пластмасата - няма лошо, но реално никой не може да предвиди колко точно ще кара, може да е само 2 000 км. и да блокира. Все пак, който предпочита да е сигурен що годе във старата си кола би сменил всички ролки и ремъци. Причината да се счупи пластмасата е в стареене на матрияла нищо притеснителноTD_100, че е кръгло число.
Реклама
Collapse
Коментар