Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Внимавайте с горивата!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз си зареждам от Топливо и винаги слагам добавка Хелиос - много добра българска добавка, на много прилична цена от 2,75 лв за 50 л нафта.Нямам проблеми с нея в тези студове доста пообиколих из страната и да ви кажа сутрин нямам проблем с паленето.

    Коментар


      #17
      При -22 в Кнежа нямам проблем гориво сипвам от частна бензиностанция плюс добавката на Кастрол и засега съм доволен.
      FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD 2002 81kw ELX 110 катърчета FIAT TEMPRA SX 1.6i.e.cat 1991 тънка пиличка,която не е мирисала бензин от 2005 г.

      Коментар


        #18
        Простете за въпроса, но едно подгряване какво значи? Даваш контакт, чакаш да угасне реотана и връщам ключа в първоначално положение. После пак давам контакт и като угасне реотана въртя, това ли е 2-но подгряване? И необходимо ли е да се прави? Вчера и аз запалих малко трудно но все пак безпроблемно, повъртя малко и запали и никога не съм правил 2-но подгряване. Сипах и една добавка, от ОМВ я взех, против замръзване уж незнам колко е добра струваше 16лв 335мл. за 135л. гориво.
        "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

        ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
        Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

        Коментар


          #19
          За JTD не виждам никаква нужда от повторно подгряване! При конвенционален дизел обаче нещата са други, но и там може да се избегне с използването на качествени и изправни подгревни свещи. п.п. при Пежото бяха изгорели само две от свещите и при минусови температури дори и след третия подгрев,колата въртеше и нищо -харчеше акумулатора...смених и четирите и пали като змей!
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар


            #20
            Tornado написа:
            kazan написа:
            Малко спирт няма да е лоша идея ... нека малко да обере водата ... това важи и за бензин и дизел ....
            Какъв спирт да използвам колега?
            Никой не иска да издаде за какъв спирт става дума.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #21
              Спирта е синия за горене,но аз лично не бих рискувал за ЖТД по-точно,защото много изсушава самото гориво,а това като премине през финните дюзички и мое спече на момента.Още повече,че поне моята дроб сарма е с пластмасов резервоар и е изключено да прави конденз,а за самата вода в горивото ми зареждайте от туби,т.е точете на място от тоз който ви я продава.По принцип основното оръжие на българския шофьор (маркуча с който точиш зелето никога не стига до дъното на резервоара и не може да достигне утаената вода и мръсотии там :D -проверено и изпитано лично от мен в продължение на около 7 години.Много е гадно обаче като се нагълташ ма.а и салярка.
              EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

              Коментар


                #22
                itan75 написа:
                Спирта е синия за горене,
                Е тоя отговор чаках.Някой правил ли е проби как този спирт се смесва с горивото било то дизел или бензин.Аз ще ви светна защото в момента бурканчетата от детска храна с пробите още стоят на хладилника отгоре.Спирта се смесва с водата отлично ,но с горивото никак просто си стои така на дъното ,а горивото остава отгоре.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #23
                  При TD незнам как е, но при JTD няма смисъл от повторно подгряване просто, защото след като изгасне индикатора, ако времето е много студено, подгряването си продължава, независимо, че индикатора не свети. Индикаторът показва, че е подгрято достатъчно за запалване, другото не ни е грижа.

                  Коментар


                    #24
                    Airfan написа:
                    При TD незнам как е, но при JTD няма смисъл от повторно подгряване просто, защото след като изгасне индикатора, ако времето е много студено, подгряването си продължава, независимо, че индикатора не свети. Индикаторът показва, че е подгрято достатъчно за запалване, другото не ни е грижа.
                    Абе и при мене на 1,9дс мотора подгряването си продължава, даже ако човек почака към 20-30сек след изгасване на лампата ще чуе отчетливо цъкането на релето откъм мотора - тогава спира подгрева. Като се запали в първите няколко минути подгрева продължава - за да се посигури по-меката работа на мотора - това го знам от колегата specialista.Но повярвай ми -винаги е по добре да се подгрее няколко пъти, когато е много студено, какъвто и да е мотора. То си е студена нафта все пак. А -15 или -20 не прощават на нищо - е щом имах замръзнала изпускателна система на бензиновата ми кола.
                    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                    Коментар


                      #25
                      За свещи Искра и подгревните свещи по принцип:Подгревната свещ се поставя в двигателя, така че действа в горивната камера или предгоривното пространство, където възпламенява горивната смес при допир с нагорещената и повърхност. AET произвежда подгревните свещи в няколко варианта, взависимост от времето на подгряване, за което свещта достига температура между 850С и 1000С: Супер бързо подгряващи- за 3 секунди; Бързо подгряващи- за 7-10 секунди; Нормално подгряващи - за 20 секунди. Супер бързо подгряващите и бързо подгряващите свещи са съвременни подгревни свещи с две намотки, които осигуряват бързо и надеждно запалване при студен дизелов двигател. Те се състоят от нагряваща намотка и допълнителна регулираща намотка, която осигурява защита на свеща срещу прегряване. Подгревните свещи с двойно действие продължават да подгряват дори и след запалването на двигателя, което допринася за намаляване на отделяните вредни газове и подобрява ефективноста на двигателя. Подгревните свещи за стандартно приложение с нормално време за подгряване имат една намотка и са монтирани при по-стари автомобили. Тези свещи достигат необходимата за възпламеняване температура от 850С за 20 секунди и нямат възможност да продължат да подгряват след запалване. По настоящем те не се монтират вече в новопроизведени автомобили, а се употребяват само като резервна част. За свещи Денсо:Подгряващата намотка е по-къса, скосена в края на подгревната свещ и осигурява бърз старт (за по-малко от 3 секунди) дори при студени условия. След това може да запази достигнатата температура до 6 минути след студения старт. Това допринася за по-ниско ниво на отделяните вредни емисии. За свещи Делфи:Линията на Delphi с двойна намотка по подобен начин осигурява подобрена надеждност и работни характеристики. Керамичните свещи от своя страна предлагат:още по-бързо подгряване - в рамките на 3-4 секунди се постига температура от около 850С; още по-висока температура през периода на удължено подгряване (около 1200С); по-ниска консумация на енергия (по-малко от 40W през периода на удължено подгряване); по-дълъг работен живот; по-леко тегло на продукта; намален диаметър на работния връх на свеща, което осигурява по ефективно горене; От сайта на Косер http://www.kosser.net/Products/Iskra.php

                      Коментар


                        #26
                        Забравете спирта!Добавя се газ /свтилен/ до 10 %Най добрата добавка против желиране е RS Antigel Продава се в Лук Ойл ! Справка Офф роуд форума!
                        Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
                        Uno 75 1.5i.e.8V 88`

                        Коментар


                          #27
                          Аз не виждам разлика дали ще изключа контакта и ще го включа пак за 4-5 сек 3 пъти по ред, или ще дам веднъж на контакт и ще изчакам 15 сек. Все нагрява, нали? На -14 си правих експерименти миналата година и нямаше абсолютно никаква разлика в паленето с едно подгряване и с 2 подгрявания. Поне при мен не се усети.

                          Коментар


                            #28
                            Crusader написа:
                            Забравете спирта!Добавя се газ /свтилен/ до 10 %Най добрата добавка против желиране е RS Antigel Продава се в Лук Ойл ! Справка Офф роуд форума!
                            Против желиране да ама против топченца вода в ледено състояние какво да наливаме?Може би ракиичица.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #29
                              Аз да добавя, значи най-доволен съм от Лукойл, ония ден заредих от ОМВ, но днес сутринта като беше студена колата, при първоначален старт, работеше като парен двигател, много шумно и изобщо не ми хареса....Сега имам още малко от тази нафта и отново ще си заредя от Лукойл, да видим дали ще се оправи това, дано да е от нафтата.....

                              Коментар


                                #30
                                До сега зареждах от ОМВ Алпин дизел,но тъй като температурите вече не са толкова ниски,няма смисъл от него нали?И Даже съм решил да пробвам нафтата на Лукойл.Спрямо по-евтината нафта на ОМВ и на Лукойл,коя е по-добра според Вас?

                                Коментар

                                Working...
                                X