Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето Уно 1,3 Д.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Първо,щом не пуши значи не впръсква гориво-причини за това колкото щеш.Увери се че ти работи клапана пуск-стоп,че има нафта в помпата и че при разхлабване на трабичка за високо налягане от там пръска нафта.

    Коментар


      #17
      е добре колега но той казва че не му пали само когато е под -8,кво общо има клапана пуск-стоп немога да схвана нещо...а добре де и друго не разбирам колата въобще ли не пали или след доста въртене пали ???
      каквото е били,то е и сега,и каквото пак ще бъде вече е било...

      Коментар


        #18
        Проблем с паленето Уно 1,3 Д.

        пали но след доста мъчене!акомулатора почти свър шва докато запали!дали може да е от филтъра да има вода щот не е сменян
        уно 1300д

        Коментар


          #19
          Проблем с паленето Уно 1,3 Д.

          казаха ми да подгрявам по два пъти?????? може ли????????????????
          уно 1300д

          Коментар


            #20
            виж сега и моя проблем е почти същия.Подгревам я по 3 пъти дори , но пак паля трудно ... смених 2 от свещите отново същата работа ... един колега майстор ми каза да помпя с помпичката ( която е точно до горивния филтър) , преди да запаля че имало вероятност да ми връща нафта..но сега чакам да се застуди че тука в моя регион е топло теа дни и колата си пали.ше го пробвам тоя метод и пак ше пиша..
            каквото е били,то е и сега,и каквото пак ще бъде вече е било...

            Коментар


              #21
              а колкото до филтъра не ми се вярва ... но не е лошо да го смениш в скоро време.
              каквото е били,то е и сега,и каквото пак ще бъде вече е било...

              Коментар


                #22
                Проблем с паленето Уно 1,3 Д.

                моят филтър е бош и няма за ръчно подкачване!
                уно 1300д

                Коментар


                  #23
                  Според мен задължително започни от горивния филтър, трябваше с това да започнеш! После си помисли за нафтата... :D . Обикновено при застудяване се "откроява" калпавостта на горивото, съизмеримо с количеството на парафина в него. Те затова се предлагат разни добавки, макар повечето на пазара да са на въображение.
                  Ако можеш да си го представиш, значи можеш да го направиш.

                  Коментар


                    #24
                    Проблем с паленето Уно 1,3 Д.

                    мерси колега!както гледам сме от един град
                    уно 1300д

                    Коментар


                      #25
                      В крайна сметка май първия въпрос стана друг???

                      Коментар

                      Working...
                      X