Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с датчика на ротора на помпа Лукас /идея за проблема

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    MartoModev написа:
    Искаш да кажеш че Помпа Лукас е по добра от помпа Бош така ли?
    Не е редно така да се поставя въпроса.И двете помпи са добри,щом са се наложили в производството на диз.двигатели в цяла Европа.Като всички неща едната има едни предимства и недостатъци,а другата -други.Лошото на Лукас е че са по-малко познати у нас и сервиза не им е много добре организиран.Майсторите за това бягат от тях и са ги нарочили за по-лоши.Нека и Специалиста да се изкаже по въпроса.Той явно работи много с тях и има мнение.

    Коментар


      #17
      Помпите Лукас по нищо не отстъпват на тези от Бош,дори ги водят с едни гърди и то по съвсем страничен за оценяване фактор а именно по тихи са.За това и се вграждат много и в Мерцедес преди да се започне с комън реала. 80% сигурно от френските са с Лукас,а всеки е съгласен че французите умеят да правят дизел. Лошото е при Лукас че си бранят много добре авторските права и много рядко може да се намери литература или описание ,всичката информация е само и единствено за сервизи на Лукас. И двата модела помпи имат модели с изцяло електроно управление, и в двата случая излиза доста скъпо да се ремонтират, но виновни за това не са тези де то извършват ремонта ,ами тези дето продават частите.

      Коментар


        #18
        Аз пиша и в мерцедес форума и там няма чковек който да каже една добра дума за помпа Лукас.
        И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

        Коментар


          #19
          MartoModev написа:
          Аз пиша и в мерцедес форума и там няма чковек който да каже една добра дума за помпа Лукас.
          Това е нормално ми се струва да не чуеш една добра дума за Лукас във форума на Мерцедес.Там се признава само Мерцедес и Бошш.Но както виждаш специалистите на Мерцедес не са на това мнение и са се ориентирали към Лукас.Във нашия форум ще чуеш ли една добра дума за VW-абсурд.Това обаче не значи че е кофти кола.

          Коментар


            #20
            Помпа лукас се монтира само на Ц и Е каласа с 220д-95к.с.На никъкъв друг мотор.И доста често се поврежда.Може би за това не се монтира на други двигатели на Мерцедес
            И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

            Коментар


              #21
              MartoModev написа:
              Помпа лукас се монтира само на Ц и Е каласа с 220д-95к.с.На никъкъв друг мотор.И доста често се поврежда.Може би за това не се монтира на други двигатели на Мерцедес
              Доколкото съм чел,във форума на Мерцедес 220D,го наричат вечния двигател.А вечен двигател,който често се поврежда??? Абе,колега тези помпи трудно се регулират,искат стенд и специални приспособления,индикатори и др.Затова майсторите са ги намразили и ги плюят.Но са си много хубави помпи и си имат и предимства.С Бошш-помпа при топъл двигател винаги върти 2-3 оборота и тогава пали.При Лукас пали без да чуваш стартера.Както аз се изразявам:първо пали,после върти.Със две бутала е елемента за високо налягане,за разлика от Бошш,която е с едно бутало.И по бавно се износва също.Недей така да плшеш по тази помпа.Е,разбира се Бошовата пък има други предимства.Хайде и поздрави.

              Коментар


                #22
                Stefan Hadjov написа:
                MartoModev написа:
                Помпа лукас се монтира само на Ц и Е каласа с 220д-95к.с.На никъкъв друг мотор.И доста често се поврежда.Може би за това не се монтира на други двигатели на Мерцедес
                Доколкото съм чел,във форума на Мерцедес 220D,го наричат вечния двигател.А вечен двигател,който често се поврежда???
                Как така вечен а често се поврежда.Нещо не разбрах
                И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                Коментар


                  #23
                  MartoModev написа:
                  Stefan Hadjov написа:
                  MartoModev написа:
                  Помпа лукас се монтира само на Ц и Е каласа с 220д-95к.с.На никъкъв друг мотор.И доста често се поврежда.Може би за това не се монтира на други двигатели на Мерцедес
                  Доколкото съм чел,във форума на Мерцедес 220D,го наричат вечния двигател.А вечен двигател,който често се поврежда???
                  Как така вечен а често се поврежда.Нещо не разбрах
                  Ами аз това се чудя.Ти казваш,че се поврежда.А във форума на Мерцедес го хвалят,че бил вечния двигател.Кое е верно??

                  Коментар


                    #24
                    Помпата се монтира и някой от спринтерите.Помпите пък на Опелите с 2.0д или2.2д са Бош обаче вътре механиката е на принципа на Лукас -защо ли? Едно е сигурно ,работят завидно тихо.

                    Коментар


                      #25
                      specialista написа:
                      Едно е сигурно ,работят завидно тихо.
                      Това е безспорно.Всеки е чул как работи форд или мерцедес 124 дизел на 20год.То дори се чува от няколко преки .Само колегата да се обоснове как двигателя 220д на мерцедес е много здрав а се чупи.
                      И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                      Коментар


                        #26
                        Правил съм помпа на 220Д.Имам добри впечетления от колата и от мотора като цяло.Според мен си заслужава всеки лев тази кола.

                        Коментар


                          #27
                          specialista написа:
                          Правил съм помпа на 220Д.Имам добри впечетления от колата и от мотора като цяло.Според мен си заслужава всеки лев тази кола.
                          Аз имам такава
                          И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                          Коментар


                            #28
                            MartoModev написа:
                            specialista написа:
                            Едно е сигурно ,работят завидно тихо.
                            Това е безспорно.Всеки е чул как работи форд или мерцедес 124 дизел на 20год.То дори се чува от няколко преки .Само колегата да се обоснове как двигателя 220д на мерцедес е много здрав а се чупи.
                            Абе колега,какво имам аз да се обосновавам.Ти четеш ли това което съм написъл.Колко пъти ще повтарям едно и също нещо.Казал съм че твоите колеги от мерцедес форума този двигател го наричат Вечния двигател,а ти го плюеш.Ти трябва да се обосновеш защо е така,а не аз.Явно си попаднал на някаква Баракуда,а после Лукас помпите са ти виновни.Ами смени помпата,ако смяташ че трябва и двигателя пак ще си е вечен.Ако е верно това което пишат колегите ти от форума.Аз нищо не съм казал.Аз цитирам.

                            Коментар


                              #29
                              Аз нямам никакви проблеми нито с помпа нито с мотор.А много ми е интересно в кой форум си го чел това че го хвалят този двигател не знам.Ако дадеш някой линк
                              И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                              Коментар


                                #30
                                Ето аз намерих няколко темички ама се го плюят тоя Лукас беhttp://www.mbclub.bg/forums/index.ph...%D1%81Мога да намеря поне още толко теми все от различни автори.
                                И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                                Коментар

                                Working...
                                X