Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мареа ТД100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мареа ТД100

    ЗА много години на всички колеги да сте живи и здрави и да попадате на по-добри от моята фиатка коли та по проблема наскоро попаднах на няква нефелна нафта,и на парвото -13градуса време ми замръзна нафта във филтъра .след неуспешни 25мин въртене и упосртво да запаля се отказах и я заебах.В последствие се оказа че е изгоря и една подгре. свещ.Смених само нея (нема кинти ) и парвите два дни нямах проблем !от тогава до сега вече около 6-7 може би 8 дни колата пали прекалено трудно и на открито и на закрито!като сега отново забелязвам че след като запля ми мига индикациата за свещите около 10сек.моля за съвети и дали всичко се дължи на подгряващите свещи!благодарим предварително

    #2
    Абсолютно само на тях по симптомите които описваш.Мигането на индикацията на подгряването предупреждава за проблем с самото него.Има и вариант за проблем за релето което управлява подгрева ,но много рядко почти никога.Сменяй всичките свещи и повече не мъчи автомобила защото от това въртене на стартер ще си отиде и той ,а може и акумулатора.Ако пък си решил да я палиш по инерция или с влачене се подготви за салата в цилиндровата глава и не само.Как разбра ,че имаш само една изгоряла подгревна свещ?
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Tornado написа:
      Как разбра ,че имаш само една изгоряла подгревна свещ?
      свалям и ги давам на късо на токоизправител и ако свеща е здрава тая започва да греее и да пуши като даването на късо ства само за момент по малко от 3сек

      Коментар


        #4
        yaho0 написа:
        свалям и ги давам на късо на токоизправител и ако свеща е здрава тая започва да греее и да пуши като даването на късо ства само за момент по малко от 3сек
        Ааа какъв е този токоизправител който успява да ги нагрее?Аз ги пробвам на акумулатор и ги държа докато почервенеят.По това колко е дълго червеното се разбира и доколко е наред самата свещ.Общо взето проверката не става в домашни условия ама все пак.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          демек искаш да ми кажеш че това което аз правя е само бегъл опит за проверка на свещи и дори и тя леко да се нагрее и да запуши то тя въпеки това пак може да не работи и ако е така утре купувам 4 нови и монтирам за един час и дано да има успех

          Коментар


            #6
            А колега на каква фирма са свещите които си сменил??
            каквото е били,то е и сега,и каквото пак ще бъде вече е било...

            Коментар


              #7
              yaho0 написа:
              демек искаш да ми кажеш че това което аз правя е само бегъл опит за проверка на свещи и дори и тя леко да се нагрее и да запуши то тя въпеки това пак може да не работи и ако е така утре купувам 4 нови и монтирам за един час и дано да има успех
              Демек горе долу това казвам и ако автомобила е мой си експериментирам ,но сега от разстояние не мога да определя дали е само това.Така както го описваш само не пали е много трудно за определяне.Ако по време на паленето изкарва бял дим ще са те/подгревните свещи/.Когато е топла пали ли без проблеми?За да не се вкарваш в преразход постави свещи Искра те поне са евтини макар и да изкарат една година.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Tornado написа:
                yaho0 написа:
                демек искаш да ми кажеш че това което аз правя е само бегъл опит за проверка на свещи и дори и тя леко да се нагрее и да запуши то тя въпеки това пак може да не работи и ако е така утре купувам 4 нови и монтирам за един час и дано да има успех
                Демек горе долу това казвам и ако автомобила е мой си експериментирам ,но сега от разстояние не мога да определя дали е само това.Така както го описваш само не пали е много трудно за определяне.Ако по време на паленето изкарва бял дим ще са те/подгревните свещи/.Когато е топла пали ли без проблеми?За да не се вкарваш в преразход постави свещи Искра те поне са евтини макар и да изкарат една година.
                да когато е топла пали няма проблем!но когато е студена на открито пали много трудно на закрито малко по-малко трудно но пак трудно за дим не съм обърнал внимание

                Коментар


                  #9
                  Хм. Странно наистина. Аз си правя проба за състоянито на двигателя по следния начин: При -3, -4 градуса, паля мотора без подгрев. Т.Е. не изчаквам а направо въртя. Колата пали на 3 тата или най-много на 4-тата секунда! Така че ми е много странно това, че ако мотора ви е наред да обвинявате свещите. Не че не са от голямо значение, но мисля че само улесняват паленето при ниски температури, а не че не може и без тях да запалите нормално при изправен двигател. Оплакванията ми са само, че през първите 1 - 2 минути се чува чукане откъм помпата, но след това време всичко е наред. Двигателя иначе заработва веднага и няма прекъсване. Е колата ми гори малко повече - към 10 градско, но това е за в друга тема.
                  Fiat Marea TD100

                  Коментар

                  Working...
                  X