Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПОМОЩ, свети CODE и не пали, Ducato 2.5TDI, 95г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ПОМОЩ, свети CODE и не пали, Ducato 2.5TDI, 95г.

    Здравейте колеги, Дукатото остана без акумолатор за една седмица. После му сложих акумолатор, но при опит за палене светва CODA-a на таблото и нито подгрява нито пали. Имам само един ключ, който е изцяло метален, няма трансмитер в него. Нямам карта с кода. Преди да остане без акумолатор нямаше проблеми с паленето. МОЛЯ, ЗА ИДЕЯ КАК ДА ГО ОПРАВЯ? Дукатото е 2.5TDI, 95 година.

    #2
    Е как така няма трансмитер? Къде са ти оригиналните ключове?Пробвай да дадеш два пъти последователни на контакт без да въртиш стартер и на третия би трябвало да изчезне кода...
    www.CarProfi-BG.com
    Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
    Зареждане и ремонт на автоклиматици.
    Най-атрактивните цени в София!

    Коментар


      #3
      ако деиствително свети коде няма как да нямаш транспондеревентуално ако е само един и не ти се дават пари за втори ключ се лепи транспондера от вьтрешната страна на кората така че да се чете от антената всеки пьти си правиш метални ключове без транспондерно това е за преди мнооого години когата транспондерите бяха скьпиаки има четец а не намираш транспондер погледни да не се е отлепил и да е паднал някьде на пода
      тунинговам си колите за удоволствие
      някои с турбо други с чип

      Коментар


        #4
        Дукатото е нов внос. Имам само един метален ключ към него. Преди да му сваля акумулатора нямаше никакви проблеми. Транспондера може би е залепен някъде ... ще потърся ... мерси

        Коментар


          #5
          Разкарай защитата на клапана на помпата и си в играта.Писнало ми е да спасявам такива.Последно беше на Лагуна 2.2ТД. За целта се сваля ГНП.

          Коментар


            #6
            Колега, ако обясниш малко по-подробно как се маха защитата на клапана на помпата ще съм ти много благодарен? Клапана трябва да се смени с друг ли? Каде се намира клапана? На резба ли е? Не може ли да се отвие без да се сваля помпата?

            Коментар


              #7
              specialista написа:
              Разкарай защитата на клапана на помпата и си в играта.Писнало ми е да спасявам такива.Последно беше на Лагуна 2.2ТД. За целта се сваля ГНП.
              освен на лагуна на какво друго си правил
              тунинговам си колите за удоволствие
              някои с турбо други с чип

              Коментар


                #8
                jabber написа:
                Колега, ако обясниш малко по-подробно как се маха защитата на клапана на помпата ще съм ти много благодарен? Клапана трябва да се смени с друг ли? Каде се намира клапана? На резба ли е? Не може ли да се отвие без да се сваля помпата?
                Помпата се сваля задължително. Ще ти пусна ЛС с подробности по процедурата
                AR 145 JTD

                Коментар


                  #9
                  Без да имам претенции за специалист, ще изкажа следното предположение:1. Със сигурност Дукатото не е TDI - това сме го говорили ммного тук.2. Така както го описва колегата, и на мен ми прилича на изгубен транспондер, изваден някога от оригинален ключ. При това положение трудно ще се мине без екскурзия до сервиз на Ауто Италия, където да му разчетат кода и да му направят нов ключ. Ако не - може да се наложи смяна на Fiat Code блока и съответно - пак нов ключ.
                  She was only a whisky maker but he loved her still.

                  Коментар


                    #10
                    gantcho написа:
                    Без да имам претенции за специалист, ще изкажа следното предположение:1. Със сигурност Дукатото не е TDI - това сме го говорили ммного тук.2. Така както го описва колегата, и на мен ми прилича на изгубен транспондер, изваден някога от оригинален ключ. При това положение трудно ще се мине без екскурзия до сервиз на Ауто Италия, където да му разчетат кода и да му направят нов ключ. Ако не - може да се наложи смяна на Fiat Code блока и съответно - пак нов ключ.
                    или да се обади на колегата ключар от форума и ще му го оправи за 1/10 от цената на АИ

                    Коментар


                      #11
                      ключ

                      Ха колегата горе говори за някакви си 1800 лева дали не са много нещо е преправяно затова е така
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Микробуса вече пали

                        Микробуса вече пали
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Re: Микробуса вече пали

                          kluchar написа:
                          Микробуса вече пали
                          но как пали с манивела ли с ключ ли на стартер ли с бутане литранспондер има ли няма ли помпа сваляна ли е не е ли имо ли изключвахте транспондер имаше ли залепен нямаше ли
                          тунинговам си колите за удоволствие
                          някои с турбо други с чип

                          Коментар


                            #14
                            бус

                            буса си пали както е преди бил имало е код ама нещо е преправяно инсталацията таблото е от по новите а иначе няма код на ключа но защитите си стоят някой са прескочени и като са махнали акумулатора се е бъгнало та махнахме едната защита и се оправи
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              Re: бус

                              kluchar написа:
                              като са махнали акумулатора се е бъгнало та махнахме едната защита и се оправи
                              Това значи ли,че ако си сменя акомулатора и имам само един син ключ за колата и при махане на стария и поставяне на новия,ще ми даде грешка и няма да мога да запаля,без да викам ключар?

                              Коментар

                              Working...
                              X