... Имам чувството, че сякаш някой датчик казва на друга част да спре "топлото" към купето и да насочи всичко към външния радиатор. Естествено тази теза дори на мен ( неразбиращия ) звучи адски нелогично...
а при условие, че точно това си прави термостата на фиата - променя потока между големия и малкия кръг.ако не ти се сменя за проба , разбираемо,то го свали и го превари в стъклен съд /йенаглас/ с термометър наблюдавайки отвора към парното как се променя.не е малка врътка , но ще ти е без пари
Може дори и без да се сваля термостата - да се пипнат маркучите.Освен това ми е странно как като се включат перките и веднага спира топлото? Дори и термостата да се бъзика, антифриза няма да изстине толкова бързо така да духне студено. Остава съмнението за въздух и въздушна възглавница.Колега, нищо не казваш за маркучите - твърди или меки са?В това студено време да се включват перките често също е странно.
Ами част от маркучите са твърди други са меки. Например големите дебели маркучи са по-мекички, но не надуват при подаване на газ. С предишната ми кола имах такъв проблем с надуване на маркучи, докато един ден просто единият от тях не се спука. Относно въздушната възглавница възможно ли е да се случва само на определени температурни стойности? Винаги става точно на конкретна температура. Ще взема един термометър за външно мерене ( демек термосонда и жичка ) и ще видя точно на колко градуса се случва това. Относно тезата на у-бо за термостата, мисля да го пробвам. Само да спре този снеговалеж, че е много неприятно.
www.CarProfi-BG.com Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
колеги, надуването на маркучите е много крайна фаза на проблема с главата...мойте се раздуха чак при последното прегряване иначе до преди това бяха меки като бебешко дупе
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Защо непременно трябва да е проблем с главата? Не може ли просто да са се износили?? Това го чувам за първи път, че щом надуват значи има проблем с главата...
www.CarProfi-BG.com Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Вярно е, че има винтче за обезвъздушаване там. Имаше и някъде още на едно място. Като си сменях радиаторчето на парното се наложи да източа половината антифриз или около, да не ми пълни много легена в купето. Та после го налях обратно и не обезвъздуших от винтчетата. Всичко заработи коректно - парно;термостат;стрелка и пр. И установих, че системата се обезвъздушава сама, обаче разликата от тези, дето асъл се обезвъздушават сами е, че ми се наложи да долея общо три пъти по 100 мл. докато ми се стабилизира нивото в разширителя. Това е при мен на практика. Трябва да прочета заводски как я дават охладителната система.
като махнеш пласмасовия капак се наведи отлявата страна на колата и заставаш отстрани се вижда пробката (аз май не ти обясних правилно) мисля че маркуча отива в парното и се намира под капака пласмасовия ама малко заврян надолу но със сигурност е отляво на двигателя по посока на движение на автомобила
Коментар