Снощи бяхме с приятели на широка площадка да се порадваме на хлъзгавия асфалт и след известно време дрифтене стрелката си стигна малко под средната чертичка ( температурния датчик ). Парното вътре духаше изключително топло. След около 5 минути каране още усетих да ми духа много студено на краката, стрелката сочеше точно средната чертичка и перките се включиха. Оставих колата да поработи малко на място да се охлади радиатора, но вътре продължаваше да духа все така студено ( не съм бутал врътката без да искам, това го проверих няколко пъти ). Учудих се къде ли ми изчезна парното???
Чух много слухове от там присъстващите, че гарнитурата на главата ми е заминала... Обаче погледнах в казанчето - антифризът се движи нормално, синкав си е и не се газира. Вдигнах и пръчката на маслото и там всичко изглеждаше супер. Изгасих колата и я оставих да поизстине малко. Запалих я след 15 минути и температурният датчик сочеше една черта преди средната. Още с паленето от таблото задуха врял въздух. Някой има ли идея какво, да го е*а, се случи?!
Това ми се случва за втори път. Първият път стана, когато пак ходихме да се въртиме... Но и тогава по същия начин се появи парното като поизстина колата. Иначе никакви проблеми с топлия въздух - духа си вряло отвсякъде, а къде къде по-яростно съм я карал....


Коментар