Значи прави ми впечатления, че когато карам и реша да изключа от скорост без да натисна съединителя, двигателя моментално гасне. Иначе когато натисна съединителя и тогава изключа от скорост няма проблем.Интелесно ми е това нормално ли е и ако да, каква е идеята?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нормално ли е това за Punto 1.9 JTD?
Collapse
X
-
Разбирам, че в движение освобождаваш колата от скорост без съединител Защо? ...И на ум не ми е идвало да пробвам, но мой съвет е и ти да не продължаваш. А относно въпроса ти - Това е предизвикателство за всяка кола, но как реагира съответния автомобил - не зная и не искам да пробвам. Впрочем ти питаш каква е идеята да ти гасне колата? А каква е идеята да я караш така или си попаднал в аварийна ситуация или нещо от сорта. Интересно ми е ?A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Ами и аз понякога го правя.Изключването на предавка без съединител е подобно на това да я включваш пак без съединител - ако улучиш момента на изравнени обороти на двигателя със скоростите няма никакъв проблем.Друг е въпроса доколко човек има усет за това.Аз например го правя обикновено несъзнателно и нямам проблеми.Ако обаче се опитам да го постигна умишлено, обикновено не улучвам Гросе, на тая кола имаш датчик на съединителя.Ето ти тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=195596Тва не е пура баце, модерна работа, не можеш да си правиш свободни съчинения - ше караш по учебник!I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
На всички коли, включително и на Пунтото му изключвам а и включвам редовно скоростите без съединител.Особено изключването е елементарно - точно преди да отпуснеш газта - просто бутваш лоста. Включването е по трудничко но с добра работа с газта не е проблем.Даже установих че на Бравата така по-лесно ми влизат скоростите, отколкото със съединител (естествено като се изравнят оборотите), което ми говори че съединителя ми си заминава или поне има някакъв проблем - и без това ми придърпва на тръгване понякога.А иначе моето Пунто не гасне като му изключвам скоростите така - най вероятно бутона на съединителя ти наистина не бачка.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Re: Нормално ли е това за Punto 1.9 JTD?
grosmaster написа:Значи прави ми впечатления, че когато карам и реша да изключа от скорост без да натисна съединителя, двигателя моментално гасне. Иначе когато натисна съединителя и тогава изключа от скорост няма проблем.Интелесно ми е това нормално ли е и ако да, каква е идеята?
Коментар
-
Re: Нормално ли е това за Punto 1.9 JTD?
Stefan Hadjov написа:Причината е свързана с режима на принудителен празен ход на двигателя.Не ми се обяснява,че е дълго.Има и някои други по-незначителни функции този датчик на съединителя.Почти всички съвременни автомобили след 2000 год.го имат.
Коментар
-
Re: Нормално ли е това за Punto 1.9 JTD?
ogi28b написа:Stefan Hadjov написа:Причината е свързана с режима на принудителен празен ход на двигателя.Не ми се обяснява,че е дълго.Има и някои други по-незначителни функции този датчик на съединителя.Почти всички съвременни автомобили след 2000 год.го имат.
Коментар
-
@BOАбе защо ме караш да си губя времето да обяснявам като сега случайно виждам,че ти си дал почти същото обяснение като моето по темата:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=195596Или си забравил какво си писал..........
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:@BOАбе защо ме караш да си губя времето да обяснявам като сега случайно виждам,че ти си дал почти същото обяснение като моето по темата:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=195596Или си забравил какво си писал..........
Коментар
-
Понеже аз често карам с крак на съединителя често виждам да се записва грешка от сорта - transmission/gear (според Визата) и clutch pedal sensor (според Unidiag)Дори мога изкуствено да я предизвикам ако форсирам двигателя няколко пъти с натиснат педал на съединителя.Дори при смяна на помпата на педала "майсторите" бяха забравили да монтират обратно машинката с бутона (някъде бях писал за това). Но при това положение тя подава сигнал че педала е натиснат и не би трябвало да има проблем. Аз лично не съм пробвал да изключвам без съединител но ще видя как е при моя двигател ...А, между другото вчера имах поредния проблем със съединителя си. Просто спря да отделя и се наложи да сменям предавките налучквайки ги. На другия ден проблема с педала се беше оправил но май тоя месец ще го сменя най накрая тоя съединител ...А по повод с педала и откачената машинката разбрах за какво служат иконите във Визата в ляво от главния прозорец - могат да се настройват и да работят като индикаторни лампи - примерно ако е натиснат педала на съединителя светва зелена икона с изобразен педал на нея.
Коментар
-
ogi28b написа:Stefan Hadjov написа:@BOАбе защо ме караш да си губя времето да обяснявам като сега случайно виждам,че ти си дал почти същото обяснение като моето по темата:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=195596Или си забравил какво си писал..........
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар