Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

скъсан маркуч

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    скъсан маркуч

    колеги помогнете от къде да си намеря парт номер на входният маркуч на турбото- бравото 1.9 жтд 1999 г.Колега, не е нужно да дублираш темата.Втората тема е изтрита.Модераторски екип на fiat-bg.org
    Bravo 1.9 jtd 1999

    #2
    Гофрирания ли ?http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      мерси
      Bravo 1.9 jtd 1999

      Коментар


        #4
        може ли от него да ми се губи мощност
        Bravo 1.9 jtd 1999

        Коментар


          #5
          мисля, че може
          Fiat Punto 1.7TD
          Toyota Avensis 2.0D4D

          Коментар


            #6
            Колега да възмо е,защото и аз имам спукан маркуч,но моя е този койти излиза от въздушния колектор,самоче аз малко съм го побългарил докато събера 90лв да си купя др от моргата.
            каквото е били,то е и сега,и каквото пак ще бъде вече е било...

            Коментар


              #7
              Живко написа:
              мисля, че може
              Когато този маркуч е сцепен/отворен, част от въздуха се засмуква от там и не се отчита от дебитомера, който е преди това. Да речем че турбината засмуква 20 точки въздух, но 15 от тях минават през дебитомера, а 5 влизат през сцепения маркуч. Компютъра пуска гориво колкото за 15 точки въздух, и така за въздуха в двигателя не се пуска достатъчно гориво, и мощността е по-малко. Примерно.

              Коментар


                #8
                По-лошото е, че засмуква и мизерии, които прецакват турбината.

                Коментар


                  #9
                  Тук си много прав,аз като свалих маркуча и като проверих с пръста в колектора беше пулно с гадости.
                  каквото е били,то е и сега,и каквото пак ще бъде вече е било...

                  Коментар


                    #10
                    ами трябва да се сменя няма как то и тремостата ми сълзи и като го сменя ще погледна и термостатат
                    Bravo 1.9 jtd 1999

                    Коментар


                      #11
                      coko_boko написа:
                      Тук си много прав,аз като свалих маркуча и като проверих с пръста в колектора беше пулно с гадости.
                      Тия гадости са от маслото, което изпуска турбината към колектора, а гадостите, за които аз говоря (прах и т.н.) износват самата турбина.

                      Коментар

                      Working...
                      X