vsd написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
тече антифриз от термостата Браво 1.9 жтд
Collapse
X
-
Dikata_BG написа:Колега не се знае при смяната на помпата да не са ти зацепили правилно центровката на ремака когато е 1 зъб има тези признаци мудна със доста замисляния ...
Коментар
-
Виждам, че си от Русе. За дюзата иди при Йонко, до КАТ вдясно 3 гаражни клетки, той е в средната. Аз само там ходя на диагностика и съм доволен. Имах подобен проблем с тази лампа и той ми го реши. Като цяло съм доволен от услугите му. И разбира от ЖТД. Ако искаш на ЛС мога да ти дам номера му. Диагностиката струва 25лв."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
ogi28b написа:vsd - преди 1500 нямаш работа да натискаш педала до долу, знаеш го Да не си сипал някоя измислена нафта?
Коментар
-
източи антифриза и лепни термостата за главата със силикон, черен Виктор-ренц има го в Аутоплюс - 10лв е някъде, но ще имаш за доста време. проблеми няма да имаш гарнитурката е едно гумено оплътнение, което не се продава отделно, търсил съм, силикона върши страхотна работа пп да обясня набързо как да свалиш термостата, сваляш акумулатора, сваляш маркучите, като помниш кой от къде е и термостата се държи на 2 13-ки, развиваш ги, махаш го подсушаваш хубаво, лепиш и т.н.успехA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
emzo написа:@vsd - сега пък прочетох в един форум, че с мастър ключа се пали колата първия път.
Коментар
-
проблема с дюзата е решен оказа се от нафтата колеги не зареждайте от лук ойл на воден или кадето и да е заредих няколко пъти в омв и чудо вече не светиТермостатат не е ремонтиран но сълзи малко и карам така до днес не иска да запали шашнал ми се е компютъра не ми свети коде и подгряването ако якой има помош пишетеBravo 1.9 jtd 1999
Коментар
-
след дълго време остнових и реших проблема смених термостата с нов и при огледа на старият на едната тръбичка сочеща към купето имаше язви от ръждапо термостата точно под скобата за стягане се пада нама как да се види ако не се свали от там се е стичало по термостата и ме е заблуждавало че тече от гарнитуратаа от там да протече почти е невъзможно ако про смяна е сложена нова гарнитура и малко силикон (черен)и е стегнато кадърнодано съм бил полезен дори и след толкова време !Bravo 1.9 jtd 1999
Коментар
-
emzo написа:Resetting The ECUThis is the basic reset which will restore the various positions back to factory setting.Disconnect the battery for a minimum of 45 minutes. Simply remove the earth side (-) and pull to one side.When you reconnect the battery and start the car for the first time do NOT rev then engine for 5 minutes. This allows all the postioning motors to go back to default. Once the 5 minutes is up you may stop and restart the car then drive normally.All the "reset" does is put the positioners such as the IACV back to factory setting. The car will then relearn the positions required for the conditions you put your car under. However if you drive your car hard from the off after doing this, it will expect to be driven like that al the time and therefore may feel a little sluggish unless really pushed. Also, whilst this relearning is taking place you may experience higher running costs.You will not have to reprogramme any keys afterwards and your radio should not loose its code either. You will have to alter the time unless its a H2 where if you put it to an FM station it will pick up the time automarically.source - http://www.bravo-guide.co.uk/fix-a-bravo.htmFiat Bravo JTD '99
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар