Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

тече антифриз от термостата Браво 1.9 жтд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    vsd написа:
    emzo написа:
    Resetting The ECU...
    Може и да има нещо такова. Като сменяхме хидравличната помпа, колата беше 4 часа с откачен полюс. Сега нещо не върви както трябва, до 1500 оборота, на баир като дам газ до долу и не набира изобщо. И на равно е подобно. Преди си вървеше прилично и на баир на 4-та. След 1500 рипва и съединителя почва да прескача зверски. И ми се струва че е по-шумен двигателя. Не знам. Нервя се нещо.georgi_iliew, колега термостата има нещо като гумен пръстен, което играе ролята на гарнитурка. Ако го стегнеш и не спре, опитай да го свалиш и да намажеш с малко силикон за гарнитури (ама не този от 3 лв. ) от края. Доста играчка ще е , ама...
    Колега не се знае при смяната на помпата да не са ти зацепили правилно центровката на ремака когато е 1 зъб има тези признаци мудна със доста замисляния ...
    Subaru B9 tribeca 3.0
    Peugeot 307 04
    Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
    Fiat Brava 1.6 16V 103

    Коментар


      #17
      Гарнитура си взех аз от Евро07.vsd - ами пробвай написаното.При мен няма разлика.Из нета четох, че докато трае адаптацията разхода се увеличава и после се нормализира.При мен няма разлика, а и както каза ogi82b това е за бензинки
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        Dikata_BG написа:
        Колега не се знае при смяната на помпата да не са ти зацепили правилно центровката на ремака когато е 1 зъб има тези признаци мудна със доста замисляния ...
        За какво говориш, какви зъби, какво зацепване на ремъка, коя центровка.... Тук става въпрос за хидравлична помпа! Хубаво е че искате да помогнете, но поне прочетете темата за да знаете за какво става въпрос, а не да си пишете празни приказки.vsd - преди 1500 нямаш работа да натискаш педала до долу, знаеш го Да не си сипал някоя измислена нафта?

        Коментар


          #19
          благодаря vsd нямам гараж и не мога в този студ да работяне се ли продава гарнитурката отделно или е комплект само с термостатаа и имам други проблеми светва ми дюзата и трудно взех да паля имам скъсан маркуч на входа на турбото и незнам дали е от това
          Bravo 1.9 jtd 1999

          Коментар


            #20
            Виждам, че си от Русе. За дюзата иди при Йонко, до КАТ вдясно 3 гаражни клетки, той е в средната. Аз само там ходя на диагностика и съм доволен. Имах подобен проблем с тази лампа и той ми го реши. Като цяло съм доволен от услугите му. И разбира от ЖТД. Ако искаш на ЛС мога да ти дам номера му. Диагностиката струва 25лв.
            "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

            ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
            Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

            Коментар


              #21
              ogi28b написа:
              vsd - преди 1500 нямаш работа да натискаш педала до долу, знаеш го Да не си сипал някоя измислена нафта?
              Вярно е това, но не върви и с малко и с много газ, а преди не беше така. Като изгоря тази нафта и ще видя, може и това да е (от Шел е).georgi_iliew, това с маркуча лошо. Виж дали hit-ko няма. За паленето не ти ли мига реотанчето на таблото. Иначе гарнитурка не знам дали се продава. Довечера ще снимам стария ми термостат за да видиш как изглежда отдолу.emzo ще пробвам днес или утре.
              FIAT Bravo JTD GT '99

              Коментар


                #22
                не ми мига реотана при палене много бързо изгасва и след това докато върти ми премигват само лампата на абс и май на ръчнатагарнитурата от какво е на термостата не е гумена ако може снимай я много ще ми помогне
                Bravo 1.9 jtd 1999

                Коментар


                  #23
                  Отиди в Евро07 и ги питай, аз поне моята от тях си я взех.@vsd - сега пък прочетох в един форум, че с мастър ключа се пали колата първия път.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    ами ако нямам такъв
                    Bravo 1.9 jtd 1999

                    Коментар


                      #25
                      източи антифриза и лепни термостата за главата със силикон, черен Виктор-ренц има го в Аутоплюс - 10лв е някъде, но ще имаш за доста време. проблеми няма да имаш гарнитурката е едно гумено оплътнение, което не се продава отделно, търсил съм, силикона върши страхотна работа пп да обясня набързо как да свалиш термостата, сваляш акумулатора, сваляш маркучите, като помниш кой от къде е и термостата се държи на 2 13-ки, развиваш ги, махаш го подсушаваш хубаво, лепиш и т.н.успех
                      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                      e30 forever!

                      Коментар


                        #26
                        Да, гумен пръстен е гарнитурката. То гарнитура е силно казано, по-скоро е гумено уплътнение. Ще снимам довечера, че вчера забравих Yellow_Flash_Colorz_PDT_14
                        FIAT Bravo JTD GT '99

                        Коментар


                          #27
                          emzo написа:
                          @vsd - сега пък прочетох в един форум, че с мастър ключа се пали колата първия път.
                          Довечера ще имам време и ще го тествам.Не мога да си намеря стария термостат. Ще се опитам да го опиша горе-долу. Като погледнете термостата от долу, има нещо като каналче в което се слага гумената гарнитурка. На нея профила й е квадрат, а иначе е кръгла. Това е, не е нещо сложно. Като монтирахме, моя термостат сложихме малко силикон за гарнитури за всеки случай. Марката не я знам, обаче беше 10 лв доста малка тубичка.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #28
                            проблема с дюзата е решен оказа се от нафтата колеги не зареждайте от лук ойл на воден или кадето и да е заредих няколко пъти в омв и чудо вече не светиТермостатат не е ремонтиран но сълзи малко и карам така до днес не иска да запали шашнал ми се е компютъра не ми свети коде и подгряването ако якой има помош пишете
                            Bravo 1.9 jtd 1999

                            Коментар


                              #29
                              след дълго време остнових и реших проблема смених термостата с нов и при огледа на старият на едната тръбичка сочеща към купето имаше язви от ръждапо термостата точно под скобата за стягане се пада нама как да се види ако не се свали от там се е стичало по термостата и ме е заблуждавало че тече от гарнитуратаа от там да протече почти е невъзможно ако про смяна е сложена нова гарнитура и малко силикон (черен)и е стегнато кадърнодано съм бил полезен дори и след толкова време !
                              Bravo 1.9 jtd 1999

                              Коментар


                                #30
                                emzo написа:
                                Resetting The ECUThis is the basic reset which will restore the various positions back to factory setting.Disconnect the battery for a minimum of 45 minutes. Simply remove the earth side (-) and pull to one side.When you reconnect the battery and start the car for the first time do NOT rev then engine for 5 minutes. This allows all the postioning motors to go back to default. Once the 5 minutes is up you may stop and restart the car then drive normally.All the "reset" does is put the positioners such as the IACV back to factory setting. The car will then relearn the positions required for the conditions you put your car under. However if you drive your car hard from the off after doing this, it will expect to be driven like that al the time and therefore may feel a little sluggish unless really pushed. Also, whilst this relearning is taking place you may experience higher running costs.You will not have to reprogramme any keys afterwards and your radio should not loose its code either. You will have to alter the time unless its a H2 where if you put it to an FM station it will pick up the time automarically.source - http://www.bravo-guide.co.uk/fix-a-bravo.htm
                                Колеги малко оффтопик, ама ми стана много любопитно Ако съм си го превел правилно от написаното по-горе, трябва да разбирам, че ако си ресетна ЕКУ-то и веднага след това карам лекичко колата - тя ще очаква да бъде карана така и ще набира по-мудно, ако я ръчкам - ще върви повече, правилно ли съм разбрал или съм "Lost in translation"
                                Fiat Bravo JTD '99

                                Коментар

                                Working...
                                X