Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

тече антифриз от термостата Браво 1.9 жтд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    тече антифриз от термостата Браво 1.9 жтд

    Здравейте колеги тече ми антифриз от към термостата на бравотонякой да има идей
    Bravo 1.9 jtd 1999

    #2
    Oт маркучите ли ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      не май е мецду двигателя и термостата
      Bravo 1.9 jtd 1999

      Коментар


        #4
        Гарнитура ? Много ли тече или сълзи ?
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Ами ако я притегнеш няма ли да спре

          Коментар


            #6
            сълзи
            Bravo 1.9 jtd 1999

            Коментар


              #7
              ами начинаещ съм от към акомулатора ли се бърка
              Bravo 1.9 jtd 1999

              Коментар


                #8
                има ли някъде схема на тези неща?
                Bravo 1.9 jtd 1999

                Коментар


                  #9
                  За да ти е най-лесно, сваляш акумулатора, после откачаш въздухопроводите след дебитомера до гофрирания маркуч преди турбината, за да не ти пречат.Сложи един леген отдолу да събереш част от изтеклия антифриз, но така или иначе ше трябва да долееш.Не вярвам, но все пак виж стегнат ли е дебитомера като хората.Важно !!! Ако цялата процедура ти отнеме повече от 40 мин, след като закачиш акумулатора, палиш колата и я оставяш 5-6 мин да работи без да пипаш нищо !!! След това можеш да си я караш !!!
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    emzo написа:
                    Важно !!! Ако цялата процедура ти отнеме повече от 40 мин, след като закачиш акумулатора, палиш колата и я оставяш 5-6 мин да работи без да пипаш нищо !!! След това можеш да си я караш !!!
                    Сподели и на нас - защо това?

                    Коментар


                      #11
                      Resetting The ECUThis is the basic reset which will restore the various positions back to factory setting.Disconnect the battery for a minimum of 45 minutes. Simply remove the earth side (-) and pull to one side.When you reconnect the battery and start the car for the first time do NOT rev then engine for 5 minutes. This allows all the postioning motors to go back to default. Once the 5 minutes is up you may stop and restart the car then drive normally.All the "reset" does is put the positioners such as the IACV back to factory setting. The car will then relearn the positions required for the conditions you put your car under. However if you drive your car hard from the off after doing this, it will expect to be driven like that al the time and therefore may feel a little sluggish unless really pushed. Also, whilst this relearning is taking place you may experience higher running costs.You will not have to reprogramme any keys afterwards and your radio should not loose its code either. You will have to alter the time unless its a H2 where if you put it to an FM station it will pick up the time automarically.source - http://www.bravo-guide.co.uk/fix-a-bravo.htm
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        Напълно валидно за бензинови коли Аз си нямам IACV. Не искам и да имам никога

                        Коментар


                          #13
                          Е значи по-горното не важи, а който ми каже как да ресетна ЕКУ на JTD .............
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            ами ще опитам ама стегна един студ благодаря за точните отговори
                            Bravo 1.9 jtd 1999

                            Коментар


                              #15
                              emzo написа:
                              Resetting The ECU...
                              Може и да има нещо такова. Като сменяхме хидравличната помпа, колата беше 4 часа с откачен полюс. Сега нещо не върви както трябва, до 1500 оборота, на баир като дам газ до долу и не набира изобщо. И на равно е подобно. Преди си вървеше прилично и на баир на 4-та. След 1500 рипва и съединителя почва да прескача зверски. И ми се струва че е по-шумен двигателя. Не знам. Нервя се нещо.georgi_iliew, колега термостата има нещо като гумен пръстен, което играе ролята на гарнитурка. Ако го стегнеш и не спре, опитай да го свалиш и да намажеш с малко силикон за гарнитури (ама не този от 3 лв. ) от края. Доста играчка ще е , ама...
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар

                              Working...
                              X