Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблемчета на FIAT Bravo Steel 1.9 JTD 105 k.с 2000 г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблемчета на FIAT Bravo Steel 1.9 JTD 105 k.с 2000 г.

    Значи колеги проблемите са следните не сам много тежки но си ме дразнят.1-во Незагрява повече от 2рата реска ,само на извънградско и то ако карам с минимум 140 загрява до 3тата.На 4-та скорост на няма и 4000 оборота,или на 5-та с 3300 ми се включва някакъв режим и неможе да дига повече от 3400-3500 оборота,налага се да гася мотора и да изчакам 1 мин. да паля на ново.След тест ми показа грешка в датчика за налягане на горивото но да ли е той а не ми се ескпериминтира че не е много евтин.А тука от 2-3 седмици по леко байрче и на 2-ра с газ повечко ми премига Удивителния на Таблото .Ако някои може да помогне нека го Направи !!!

    #2
    Незагряването е от прецакан термостат.Аз присадих от "рено 5"-14 лева ,труда от мен иначе термостатите за този модел надхвърлят 100 лева.На това ме научиха от форума ,има и обяснение някъде там.Факта е че работи перфектно,е в минусовите температури загрява по бавно но пък иначе кове стрелката на средата на скалата -88-90градуса при всякакъв режим на каране.За другите проблеми за сега се въздържам от коментар.
    FIAT BRAVO 1,9TD 100

    Коментар


      #3
      Удивителната на таблото ти е ръчната... виж дали пада до долу ръчката и дали не пречи нещо, най-много да се е огънало копчето под ръчката и да не прави хубаво контакт.... Или да е прекалено отпусната ръчката и като се изкачваш сама да отпуска бутона колкото да ти светне лампата...за оборотите незнамм...За градусите, колегата ти каза ... термостат нов, можеш да прочетеш предварително и за този опит с термостат за 15 лева от рено 5, но имай предвид, че рано или късно от разширяването на маркуча и от високите температури, маркуча ще се амортизира и напука а това ще доведе до теч, и прегряване... дали ще спестиш 80 лева сега или ще дадеш после десеторно за основен ремонт.. тис и решаваш...
      НЕ КЛИКВАЙ ТУК!
      И ЗА НИЩО НА СВЕТА НЕ КЛИКВАЙ ТУК!!!

      Codename: ФИЧО

      Коментар


        #4
        Re: Проблемчета на FIAT Bravo Steel 1.9 JTD 105 k.с 2000 г.

        capitan4eto написа:
        Значи колеги проблемите са следните не сам много тежки но си ме дразнят.1-во Незагрява повече от 2рата реска ,само на извънградско и то ако карам с минимум 140 загрява до 3тата.На 4-та скорост на няма и 4000 оборота,или на 5-та с 3300 ми се включва някакъв режим и неможе да дига повече от 3400-3500 оборота,налага се да гася мотора и да изчакам 1 мин. да паля на ново.След тест ми показа грешка в датчика за налягане на горивото но да ли е той а не ми се ескпериминтира че не е много евтин.А тука от 2-3 седмици по леко байрче и на 2-ра с газ повечко ми премига Удивителния на Таблото .Ако някои може да помогне нека го Направи !!!
        Колега,по първия проблем разбирам,че е термостат!Сигурен съм,че разбра как да си го направиш с друг термостат от рено5,без да даваш над 100лв за него!По втория проблем,който си описал,смятам че имаш лека грешка!Не е датчика за налягането на горивото,а РЕГУЛАТОР ЗА НАЛЯГАНЕ НА ГОРИВОТО,който найстина си доста скъп!А по третия проблем,мисля,че нямаш достатъчно спирачна течност в казанчето!Погледни си го!А ето и прословутия регулатор,който е монтиран на помпата!
        Прикачени файлове
        ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

        Коментар


          #5
          Провлем с маркучите за една година каране не съм имал понеже термостата ми е капсулован в неръждаема тръба със щуцери от двата края ,просто срязваш дебелия маркуч които се намира под въздухозаборника и присаждаш новия термостат с две скоби.
          FIAT BRAVO 1,9TD 100

          Коментар


            #6
            pepo_bgf написа:
            ....................Факта е че работи перфектно,е в минусовите температури загрява по бавно но пък иначе кове стрелката на средата на скалата -88-90градуса при всякакъв режим ....................
            Колега,при отрицателни температури всички двигатели загряват по-бавно.Важното е след загряването да подържат 85-90 градуса независимо от околната температура и режима на експлоатация.Само при продължително спускане по нанадолнище без подаване на педала за газта се допуска намаляване на работната температура под нормалната.

            Коментар

            Working...
            X