Колеги типака адде проблем...много лош...и даже не е само един ама само единия неможем да го решим...та както е написано стартера не се изключва...цъкаш контакт подгревните изгасват въртиш пали от раз обаче стартера не спира докато не разкачиш клемите на акумолатора...свалихме стартера...разглобихме го всичко е 6+...закачихме го пак същата работа...после пак го свалихме и пак разглобяване и т.н. пак слагаме цък пак същото...на всичкото отгоре онзи ден по аксаковския баир (от Варна към ДОбрич за тези които не знаят ) хвърли водата здраво и загуби мощност...ся се чудим дали е гарнитура или глава ама ще го прегледаме и това...баси какво ли очакваме от кола 91-ва год на 300 000+++км...дайте предположение от какво може да не се изключва стартера...и колко струва евентуално релето което се гриижи за това изключване...!? или нов стартер!? аиди че искаме да съживим пак типчо че неможем без него той ни е като член от семейството...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стартера не се изключва...!?!?
Collapse
X
-
колега изключвам кабела за включвателя който идва от контактния ключ и стартера продължава да е зацепен и да върти...въпреки че двигателя е запален. Откачам тока от акумолатора и стартера спира а двигателя си бачка 6+...или поне бачкаше перди да хвърли водата....ПС. Това са буквално думите на баща ми...той е човека който е правил всичките тези неша по горе и т.н.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Аз имах много подобен проблем със стартера.С тази разлика,че не запалваше.Но стартера по същия начин си въртеше,независимо от положението на ключа. Оказа се ,че няма проблем с ключа.Оправяха ми два пъти стартера,казаха че имало проблем с шалтер. След ремонта изкара точно 6 месеца и издъхна тотално.
Коментар
-
така засега добре...оказа се че главата е здрава направихме шлайф във Варна я прегледаха...като най-вероятна причина за проблема се оказват болтовете на главата които не са сменяни дори са от старата глава понеже е сменяна...сега главата е при майстора взехме и болтове и ще се сглобява отново с метална гарнитура...остава да измислим как ще се справим с проблема със стартера...някой ако има нови идеи!?Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Това се оправя лесно колега ако разбираш поне малко от механика. Тук проблема е механичен, естествено след като си проверил котвата на релето. Първо виж дали няма задържане в шлиците на вала и бендикса. Второ, ако няма, провери самия бендикс дали се върти свободно на обратно на въртенето си страна и дали зацепва правилно. Почти 100% съм сигурен че е от бендикса. Последния освобождава от центробежните сили и ако има нередности е в шлиците или самия него.Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Това се оправя лесно колега ако разбираш поне малко от механика. Тук проблема е механичен, естествено след като си проверил котвата на релето. Първо виж дали няма задържане в шлиците на вала и бендикса. Второ, ако няма, провери самия бендикс дали се върти свободно на обратно на въртенето си страна и дали зацепва правилно. Почти 100% съм сигурен че е от бендикса. Последния освобождава от центробежните сили и ако има нередности е в шлиците или самия него.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
колеги да се похваля типака отново е на гуми главата е сложена стартера се оказа че е със развален включвател и вече си работи...така и не разбрахме защо хвърли водата но в момента всичко си работи нормално дори майстора се учуди че след затварянето на всичко колата запали от третия път и веднага си забръмка прилично дано да държи до на есен а тогава ще сменя собственика или на части ще я пуснем ...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар