Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спукан картер фиат браво - 1.9 ТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спукан картер фиат браво - 1.9 ТД

    Здравейте,минах през голям камък и спуках картера...не обърнах внимание и карах 30мин така,отказаха ми и спирачките Сега няма никъкво масло...парчето по някъкъв късмет е останало...Въпросът ми е дали щетите са много голями...ясно ми е,че няма как да знаете с подробности ,но горе долу ,поне някъкви предположенияИ..дали отказването на спирачките имат някъква връзка или ...нещо съм направила при срещата с камъка Ииии :P къде мога да намеря картер,за да се смени иииии има ли начин да се сложи някъква кора или предпазител ,за да не ми се случи отново :D Мерси предварително...

    #2
    Re: Спукан картер фиат браво - 1.9 ТД

    miss211 написа:
    Здравейте,минах през голям камък и спуках картера...не обърнах внимание и карах 30мин така,......
    ако това е верно имаш 2 избора1. карай колата на най-близката морга2. търси си нов двигател и следващия път да обръщаш внимание

    Коментар


      #3
      много ме обнадежди....ам двигателч не е блокирал...

      Коментар


        #4
        лампата за маслото светна ли ти....Щото и аз си спуках картера но спрях колата на 10 сек. колкото са паркирам....но спирачките си държаха...(колата ми е същата)

        Коментар


          #5
          дам,светна...само че...жена шофиор трябва повече да внимавам...Нищо не казвате по въпроса..

          Коментар


            #6
            не го плашете човека толкова многои аз си пуках картера, но карах 5-10мин макс след това и лагери и сегменти, всичко се беше наред...при теб не знам как е, като свалят картера, ще видят лагерите.. ще ти го заварят и караш, ако не, основен ремонт, лагери и сегменти са ти около 350лв и 200лв труд и имаш почти нов двигател.спирачките се губят, защото сервото идва от налятгането на маслото, онази помпа в дясно на главата
            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
            e30 forever!

            Коментар


              #7
              BEX---GT написа:
              спирачките се губят, защото сервото идва от налятгането на маслото, онази помпа в дясно на главата
              За принципа на тази помпа не се бях замислял ама щом казваш може и да е вярно.Ще взема да разлистя ръководствата малко.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Tornado написа:
                BEX---GT написа:
                спирачките се губят, защото сервото идва от налятгането на маслото, онази помпа в дясно на главата
                За принципа на тази помпа не се бях замислял ама щом казваш може и да е вярно.Ще взема да разлистя ръководствата малко.
                Стига бе! За първи път чувам таз помпа да работи с масло!? Досега все си мислих, че е с въздух!
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #9
                  Tornado написа:
                  BEX---GT написа:
                  спирачките се губят, защото сервото идва от налятгането на маслото, онази помпа в дясно на главата
                  За принципа на тази помпа не се бях замислял ама щом казваш може и да е вярно.Ще взема да разлистя ръководствата малко.
                  така ми каза майстора, като сваляхме главата, аз минаги съм се чудел а какво служи тази буца ондясно и той ми каза, че е за спирачките..
                  A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                  e30 forever!

                  Коментар


                    #10
                    Аз тая буца знам ,че осигурява вакуума за спирачките и други клапани ама чак пък да работи с масло не знам.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      BEX---GT написа:
                      не го плашете човека толкова многои аз си пуках картера, но карах 5-10мин макс след това и лагери и сегменти, всичко се беше наред...при теб не знам как е, като свалят картера, ще видят лагерите.. ще ти го заварят и караш, ако не, основен ремонт, лагери и сегменти са ти около 350лв и 200лв труд и имаш почти нов двигател.спирачките се губят, защото сервото идва от налятгането на маслото, онази помпа в дясно на главата
                      Мм Имаш предвид,че ако са се прецакали тези сегменти и лагерите целият ремонт ще ми струва около 350 лв?Защото някой ме зарадва,че цената ще е около 2000лв ремонта ...основния на целия двигател...

                      Коментар


                        #12
                        BEX---GT написа:
                        така ми каза майстора, като сваляхме главата, аз минаги съм се чудел а какво служи тази буца ондясно и той ми каза, че е за спирачките..
                        Тази "буца" е помпата на сервото за спирачките. Задвижва се от разпределителният вал и съзадва вакум. Няма общо с маслото. Спирачките се "вкочаняват" когато се загаси мотора.Колежке... ако ремонта ти струва 2000лв. по-добре си купи нов мотор за 700-1000лв.! И все пак не можем да хвърляме боб за да знаем, какво се е случило там вътре... като се отвори ще си проличи.
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #13
                          miss211 написа:
                          BEX---GT написа:
                          спирачките се губят, защото сервото идва от налятгането на маслото, онази помпа в дясно на главата
                          Мм Имаш предвид,че ако са се прецакали тези сегменти и лагерите целият ремонт ще ми струва около 350 лв?Защото някой ме зарадва,че цената ще е около 2000лв ремонта ...основния на целия двигател...
                          2000лв. то едно ново Браво е толкова...Темата е интересна....завари си картера слагаи масло... и газ не мисля че двигателя се е прецакал..."МОДЕРИРАНО" Внимавай повече с цитатите и какво изтриваш от тях.Над твоя опит за цитат е поставен правилния."Модераторски екип на fiat-bg.org"

                          Коментар


                            #14
                            значи, не знам с какво работи тази помпа, може да е на вакуум, нямам идея, но е ФАКТ, че като ти изтече маслото спирачките стават железни, както при угасена кола и аз съм го изпитвал и колегата или колежката и не го пожелавам на никого!пп неее, 350лв са частите - лагери и сегменти, от там още някакви допълнителни гарнитури, семеринги, също така труд - около 200-250лв, абе ремонта би бил около 700лв, но поне след това двигатела ще има нов живот
                            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                            e30 forever!

                            Коментар


                              #15
                              Сега пък ми казаха,че имало вероятност да съм закачила някъква помпа в картера то павето си беяе доста голямо...беше до "легнал полицай" и се натресох лошо... голяма беля направих с бейби брво

                              Коментар

                              Working...
                              X