Здравейте,минах през голям камък и спуках картера...не обърнах внимание и карах 30мин така,отказаха ми и спирачките Сега няма никъкво масло...парчето по някъкъв късмет е останало...Въпросът ми е дали щетите са много голями...ясно ми е,че няма как да знаете с подробности ,но горе долу ,поне някъкви предположенияИ..дали отказването на спирачките имат някъква връзка или ...нещо съм направила при срещата с камъка Ииии :P къде мога да намеря картер,за да се смени иииии има ли начин да се сложи някъква кора или предпазител ,за да не ми се случи отново :D Мерси предварително...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спукан картер фиат браво - 1.9 ТД
Collapse
X
-
u_bo
Re: Спукан картер фиат браво - 1.9 ТД
miss211 написа:Здравейте,минах през голям камък и спуках картера...не обърнах внимание и карах 30мин така,......
-
не го плашете човека толкова многои аз си пуках картера, но карах 5-10мин макс след това и лагери и сегменти, всичко се беше наред...при теб не знам как е, като свалят картера, ще видят лагерите.. ще ти го заварят и караш, ако не, основен ремонт, лагери и сегменти са ти около 350лв и 200лв труд и имаш почти нов двигател.спирачките се губят, защото сервото идва от налятгането на маслото, онази помпа в дясно на главатаA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
BEX---GT написа:спирачките се губят, защото сервото идва от налятгането на маслото, онази помпа в дясно на главатаFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:BEX---GT написа:спирачките се губят, защото сервото идва от налятгането на маслото, онази помпа в дясно на главатаFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Tornado написа:BEX---GT написа:спирачките се губят, защото сервото идва от налятгането на маслото, онази помпа в дясно на главатаA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
BEX---GT написа:не го плашете човека толкова многои аз си пуках картера, но карах 5-10мин макс след това и лагери и сегменти, всичко се беше наред...при теб не знам как е, като свалят картера, ще видят лагерите.. ще ти го заварят и караш, ако не, основен ремонт, лагери и сегменти са ти около 350лв и 200лв труд и имаш почти нов двигател.спирачките се губят, защото сервото идва от налятгането на маслото, онази помпа в дясно на главата
Коментар
-
BEX---GT написа:така ми каза майстора, като сваляхме главата, аз минаги съм се чудел а какво служи тази буца ондясно и той ми каза, че е за спирачките..Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
miss211 написа:BEX---GT написа:спирачките се губят, защото сервото идва от налятгането на маслото, онази помпа в дясно на главата
Коментар
-
значи, не знам с какво работи тази помпа, може да е на вакуум, нямам идея, но е ФАКТ, че като ти изтече маслото спирачките стават железни, както при угасена кола и аз съм го изпитвал и колегата или колежката и не го пожелавам на никого!пп неее, 350лв са частите - лагери и сегменти, от там още някакви допълнителни гарнитури, семеринги, също така труд - около 200-250лв, абе ремонта би бил около 700лв, но поне след това двигатела ще има нов животA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар